New mapSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New FeaturesSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Athenequote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Athenedat is echt een downie die gast
Ik kan enigszins begrijpen dat sommige streamers een bepaalde character hebben om aandacht te krijgen, maar Athene slaat echt alles. Wat een faggot, ik heb er geen woorden voor.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Athenedat is echt een downie die gast
xDquote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Die gozer die lvl 100 was heeft een rollback gekregen tot level 90
rektquote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Shadowmoon Valley?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Deze lag jonge kan niet eens iets doen
Je hebt niks gemist het is er nog steeds zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:21 schreef Skillstorm het volgende:
Klinkt als een feest allemaaljammer dat ik het gemist heb deze keer ;'( altijd leuk die expansion heisa
dit dus, enkel dan om bijna 7 uur XDquote:Op donderdag 13 november 2014 05:25 schreef Hathor het volgende:
Ik vermaak me uitstekend, heb me echt van mijn PC moeten losrukken om ermee te kunnen stoppen. Tis bijna half 6 nou, ga maar es effe pitten.
Ik heb van 0:20 tot 1:15 gewoon lekker kunnen spelen hoor. Launch events zijn toch altijd bijzonder en leukquote:Op donderdag 13 november 2014 08:02 schreef MarkyB het volgende:
Zoals ik het lees was het geen overbodige luxe om om 00:10 naar bed te gaan vanwege het disconnecten...
Hoorde iets van iemand die was na een uur al 100 via meat quests op TI, is dat die?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Schijnbaar kun je het binnen 15 uur halen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nog 3 uur uithouden hier en dan eindelijk inloggen.
Hoe snel kun je levelen? Ben ik dan vanacht 100?
Maar wat is er nou zo leuk aan zo snel levellen? Ik geniet liever van het verhaal en doe rustig aan. Ik snap dat nooit zo?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:13 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Schijnbaar kun je het binnen 15 uur halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop