Moet er een streep door mijn vraag?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vriendelijke vriend
Mooiwarkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Welke band is bekend van prachtige chansons als een natte pan in de kast en zeg maar niets meer?
je kale moeder met 2 bacardi in der kutquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Welke band is bekend van prachtige chansons als een natte pan in de kast en zeg maar niets meer?
De Raggende Mannenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Kringspiertyfusquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
quote:
Mn ex kon wc experience niet zo waarderen. Iets met andere nummers nooit meer normaal kunnen horen. Raaaarquote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
Ik had serieus dat nummer in m'n hoofd toen ik vandaag de afwas deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |