Beetje post rondbrengen, pilsen en vervolgens met pijltjes gooien een ton in het jaar verdienen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Barney elke avondbietje post rondbrengen en biertjes achterover slaan.
Verder gok ik qua kinderen dan nog maar een keer: Henk en Ingrid.
Grilburgers voor die leventje toch?quote:
du leventje achter de snackbar met knarreveldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Grilburgers voor die leventje toch?
Ik weet niet eens een kutantwoord te verzinnenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Wie is de architect van het Rijksmuseum en het Centraal station van Amsterdam?
Cuijpersquote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ben ook vriendelijke vriendquote:
Aboutalebquote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik mats je met de voornaam, denk niet dat er veel andere hem weten dus. Puntje voor jouquote:
Moet er een streep door mijn vraag?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vriendelijke vriend
Mooiwarkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Welke band is bekend van prachtige chansons als een natte pan in de kast en zeg maar niets meer?
je kale moeder met 2 bacardi in der kutquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Welke band is bekend van prachtige chansons als een natte pan in de kast en zeg maar niets meer?
De Raggende Mannenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Kringspiertyfusquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
quote:
Mn ex kon wc experience niet zo waarderen. Iets met andere nummers nooit meer normaal kunnen horen. Raaaarquote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
Ik had serieus dat nummer in m'n hoofd toen ik vandaag de afwas deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |