Beetje post rondbrengen, pilsen en vervolgens met pijltjes gooien een ton in het jaar verdienen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Barney elke avondbietje post rondbrengen en biertjes achterover slaan.
Verder gok ik qua kinderen dan nog maar een keer: Henk en Ingrid.
Grilburgers voor die leventje toch?quote:
du leventje achter de snackbar met knarreveldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Grilburgers voor die leventje toch?
Ik weet niet eens een kutantwoord te verzinnenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Wie is de architect van het Rijksmuseum en het Centraal station van Amsterdam?
Cuijpersquote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ben ook vriendelijke vriendquote:
Aboutalebquote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik mats je met de voornaam, denk niet dat er veel andere hem weten dus. Puntje voor jouquote:
Moet er een streep door mijn vraag?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vriendelijke vriend
Mooiwarkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Welke band is bekend van prachtige chansons als een natte pan in de kast en zeg maar niets meer?
je kale moeder met 2 bacardi in der kutquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Welke band is bekend van prachtige chansons als een natte pan in de kast en zeg maar niets meer?
De Raggende Mannenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
Kringspiertyfusquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef dasorakel het volgende:
quote:
Mn ex kon wc experience niet zo waarderen. Iets met andere nummers nooit meer normaal kunnen horen. Raaaarquote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
Ik had serieus dat nummer in m'n hoofd toen ik vandaag de afwas deed.
Die van mij ging gewoon niet meer vlak na mij naar de WC.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Mn ex kon wc experience niet zo waarderen. Iets met andere nummers nooit meer normaal kunnen horen. Raaaar
Wel een eervolle vermelding voor jou.quote:
Nepal.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Makkelijke vraag:
In welke land spreken ze de taal Magyar?
Hongarije.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Makkelijke vraag:
myanmarquote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Makkelijke vraag:
Sorry man, zo beter?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Wat is dat voor verkrachting van Queen...
Misschien iets te makkelijk.quote:
ik ben Chileenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dit?..
misschien is die ooit op vakantie geweest naar dat zoutloos kut landquote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dit?..
Goulash?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Targaryen het volgende:
Ik weet maar 1 woord in het hongaars, in nederlands spreek je het uit als doeknie
goulash kroktetquote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Targaryen het volgende:
Ik weet maar 1 woord in het hongaars, in nederlands spreek je het uit als doeknie
Ik kan goedendag en proost zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Targaryen het volgende:
173quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef HaJee het volgende:
Even een snelle gokvraag voor je postcount:
Hoeveel decibel kan een krijsende baby produceren?
100quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef HaJee het volgende:
450quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef HaJee het volgende:
130quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef HaJee het volgende:
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)quote:Op donderdag 13 november 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit antwoord incorrect is.. Het voelt altijd als meer
Frieslandquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
In welke provincie ligt de Westfriese Omringdijk?
Noord-hollandquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
NHquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Noord hollandquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Bam.quote:
Westfriesquote:Op donderdag 13 november 2014 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het heet toch 'friese' godverdomme
Tot Alkmaar is eigenlijk Frieslandquote:Op donderdag 13 november 2014 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het heet toch 'friese' godverdomme
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:11 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Alles buiten Twente is eigenlijk Friesland
Nee, aparte regio. West-Friesland is totaal niet Fries zelfs. Niet hetzelfde dialect, maar ook niet hetzelfde als de rest van Noord-Hollandquote:Op donderdag 13 november 2014 00:11 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Tot Alkmaar is eigenlijk Friesland
Ja ik bedoel ook is alles west-fries, het komt er op neer dat het een apart slag volk is. Den-Helder heb je een punt, maar dat zijn allemaal visfreaksquote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, aparte regio. West-Friesland is totaal niet Fries zelfs. Niet hetzelfde dialect, maar ook niet hetzelfde als de rest van Noord-Holland
Den Helder is bijvoorbeeld ook niet West-Friesland.
Nôh moid, hejje in je broek skait? Is't morgen vier uur, heb je morgen 't zuur. Oneluvquote:Op donderdag 13 november 2014 00:13 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook is alles west-fries, het komt er op neer dat het een apart slag volk is.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kom maar jonge. Morgen om 12.00 in een weiland ergens met een hooivork.
suez kanaalquote:Op donderdag 13 november 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Door welk kanaal zijn Afrika en Azië van elkaar gescheiden?
Abolanaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Door welk kanaal zijn Afrika en Azië van elkaar gescheiden?
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nôh moid, hejje in je broek skait? Is't morgen vier uur, heb je morgen 't zuur. Oneluv
Schnellquote:
Akkoord, groetjes uit West-Friesland (Schagen stoten we afquote:Op donderdag 13 november 2014 00:15 schreef Targaryen het volgende:
[..]Beverwijk, De rijp en Schagen, Neerlands plagen.
Schagen wonen ook vrolijke mensen!quote:Op donderdag 13 november 2014 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, groetjes uit West-Friesland (Schagen stoten we af)
Check!quote:Op donderdag 13 november 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Winkelman. Is schoonfamilie hier.
Koopman von Haksel.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:21 schreef LompeHork het volgende:
Welke koopman viel met zwarte (!) slaven Macao binnen in de gouden eeuw?
Machiavelliquote:Op donderdag 13 november 2014 00:21 schreef LompeHork het volgende:
Welke koopman viel met zwarte (!) slaven Macao binnen in de gouden eeuw?
het zal ook weer eens niet een jan zijn geweestquote:Op donderdag 13 november 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is goed, maar zoek een volledige naam.
Een echte koopman is van alle markten thuisquote:Op donderdag 13 november 2014 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Toch niet weer die winkelman hè?
Willem-jan van Oranje?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is goed, maar zoek een volledige naam.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:23 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Een echte koopman is van alle markten thuis
Nein!quote:Op donderdag 13 november 2014 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Toch niet weer die winkelman hè?
Nee, ik zoek geen cokegebruikerquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het zal ook weer eens niet een jan zijn geweest
Te ver gezocht.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Willem-jan van Oranje?
Jan langeachternaam?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn achternaam was eigenlijk behoorlijk lang (hint, boh)
Ik ken het alleen van de high stakes poker games.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vorige week kende niemand Macau nog
Dit komt er wel in voor.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:24 schreef HaJee het volgende:
Jan Barent[b]szoon[/b] van Tromp de Ruyter
PGR4quote:Op donderdag 13 november 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van de high stakes poker games.
en de autoracesquote:Op donderdag 13 november 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van de high stakes poker games.
Nee idd, zijn verder allemaal keurige zakelijke negersquote:Op donderdag 13 november 2014 00:26 schreef LompeHork het volgende:
Verdere tip: hij was een slavendrijverwas normaal toen he? Even in context, ik ben niet tegen zwarte mensen ofzo.
quote:
De eerste gigolo's verkochten hun lichaam enzoquote:Op donderdag 13 november 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee idd, zijn verder allemaal keurige zakelijke negers
"Zakelijke Negers" blijft het meest briljante antwoord in deze reeks.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee idd, zijn verder allemaal keurige zakelijke negers
Correct. De lokale bevolking tekende massaal dat het standbeeld moest blijven, de Amsterdammers vonden het niet kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:28 schreef Targaryen het volgende:
Dat was die man die zeker toen ook in het nieuws was met zn standbeeldje
Regeren met ijzeren vuist lederen zweepquote:Op donderdag 13 november 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct. De lokale bevolking tekende massaal dat het standbeeld moest blijven, de Amsterdammers vonden het niet kunnen.
Fuck dat. Slavendrijvers FTW
Nu sta je tussen het gepeupel. lekker voor jequote:Op donderdag 13 november 2014 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
Afgezakt naar de zevende plaats![]()
![]()
port au princequote:Op donderdag 13 november 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Over slaven gesproken. Welke haven was toentertijd een belangrijke handelsplek voor de slavenhandel?
Hoornse Haven. Die hadden en hebben ook het kleine café aan de haven. geen grap.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Over slaven gesproken. Welke haven was toentertijd een belangrijke handelsplek voor de slavenhandel?
Precies, Sinterklaas is ook een baasquote:Op donderdag 13 november 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct. De lokale bevolking tekende massaal dat het standbeeld moest blijven, de Amsterdammers vonden het niet kunnen.
Fuck dat. Slavendrijvers FTW
Amsterdamquote:Op donderdag 13 november 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedoelde hem niet. Eigenlijk wel "de" slavenhavenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoornse Haven. Die hadden en hebben ook het kleine café aan de haven. geen grap.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:30 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Precies, Sinterklaas is ook een baas
Vlissingen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem niet. Eigenlijk wel "de" slavenhaven
En het is wel in Nederland inderdaad
Weer goedquote:
ZWARTsluisquote:Op donderdag 13 november 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem niet. Eigenlijk wel "de" slavenhaven
En het is wel in Nederland inderdaad
niet het VOC?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Ze hadden zelfs een eigen compagnie. De Middelburgse Commercie Compagnie
Middelburg was al genoemdquote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Ze hadden zelfs een eigen compagnie. De Middelburgse Commercie Compagnie
Weet ik. Was even extra informatiequote:
Washingtonquote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef dasorakel het volgende:
[b Wat is de hoofdstad van North Carolina ][/b]
south carolinaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef dasorakel het volgende:
[b Wat is de hoofdstad van North Carolina ][/b]
VOC ook, alleen in mindere mate (er werd meer geroofd en gemoord, dat was efficiënter.)quote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WIC was voor de slavenhandel
Het VOC had geloof ik al genoeg diensten met goederen waardoor het overgesluisd werd naar Zeelandquote:
Volgens mij gebruikte de VOC ook redelijk veel 'slaven' hoor. Dat waren dan wel vaak zuiplappen die na een avond zuipen het verkeerde papiertje hadden getekend..quote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
VOC ook, alleen in mindere mate (er werd meer geroofd en gemoord, dat was efficiënter.)
Correctomundo. Tukkietijd. Have funquote:
Dat waren "vrijwilligers" hoor!quote:Op donderdag 13 november 2014 00:35 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte de VOC ook redelijk veel 'slaven' hoor. Dat waren dan wel vaak zuiplappen die na een avond zuipen het verkeerde papiertje hadden getekend..
Ja precies haha, dat geloof ik wel even. Lekker vrijwillig scheurbuik oplopen. Je kan mij ook niet vertellen dat je met een oude blanke baas de zee op wil.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat waren "vrijwilligers" hoor!
Zeg maar wat men nu moderators noemt.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat waren "vrijwilligers" hoor!
"vrijwilligers".quote:Op donderdag 13 november 2014 00:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg maar wat men nu moderators noemt.
45k per maand man, echt fantastischquote:Op donderdag 13 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jullie krijgen 450 Euro permaand toch
Denk alleen 2x de helftquote:Op donderdag 13 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, aan cadeaubonnen te besteden in de FOK!shop.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
40/45 abbo'squote:Op donderdag 13 november 2014 00:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, aan cadeaubonnen te besteden in de FOK!shop.
Notes inzien is wat waard.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, aan cadeaubonnen te besteden in de FOK!shop.
Ik kan je ook voor 40/45 maanden een ban aanpraten, maar zo ben ik dan weer niet.quote:
Kun je me geen 40/45 notes geven?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan je ook voor 40/45 maanden een ban aanpraten, maar zo ben ik dan weer niet.
WAAR BLIJFT DE VRAAG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |