bring back panzer vs dWcquote:Op donderdag 13 november 2014 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Dit flamen is niet eens vermakelijk.
Ik hoop voor jou van niet dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoop serieus dat ik jou nog een keer tegenkom.
wow, goeden comeback wel, was even bang dat het je niet ging lukken.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou van niet dan.
Er bekruipt mij eenzelfde gevoel als wanneer ik naar Oranje-wedstrijden onder Hiddink (tweede termijn) zit te kijken.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Dit flamen is niet eens vermakelijk.
jij als je Gridlok zietquote:Op donderdag 13 november 2014 00:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou van niet dan.
Wow, zeg je nu dat dit allemaal maar een cover-up is omdat hij stiekem verliefd is? boelerquote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
jij als je Gridlok ziet
[ afbeelding ]
Dit topic is wel iets voor jou VBL / Guus Hiddink moet ontslagen worden! kijk ook naar de datum van de OP. Twee maanden geleden! Die TS heeft goede kijk op het spelletjequote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er bekruipt mij eenzelfde gevoel als wanneer ik naar Oranje-wedstrijden onder Hiddink (tweede termijn) zit te kijken.
wickedmen be likequote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, zeg je nu dat dit allemaal maar een cover-up is omdat hij stiekem verliefd is? boeler
Zie post #5 in dat topic.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit topic is wel iets voor jou VBL / Guus Hiddink moet ontslagen worden! kijk ook naar de datum van de OP. Twee maanden geleden! Die TS heeft goede kijk op het spelletje
Wel fijn, elke dag zo'n meurende kerrie geur die je achtervolgd ;squote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef xSomesz het volgende:
[..]
wickedmen be like
[ afbeelding ]
Hiddink is gewoon zichzelf niet meer. Ik hou er hoop in dat hij het nog kan brengen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit topic is wel iets voor jou VBL / Guus Hiddink moet ontslagen worden! kijk ook naar de datum van de OP. Twee maanden geleden! Die TS heeft goede kijk op het spelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef wickedmen het volgende:
ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef wickedmen het volgende:
Sow he, dat moeten wel interessante gesprekken geweest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg je nou, niemand is zo achterlijk om contact te zoeken met hem? ;s ook nie lief ;ssquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef xSomesz het volgende:
Lijkt me meer een undercover gevalletje
niemand is zo achterlijk
manier van benaderen voornamelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg je nou, niemand is zo achterlijk om contact te zoeken met hem? ;s ook nie lief ;ss
Haha, waarom verpest je z'n game nou.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Is gewoon een plaatje van internet, zag het al eerder ergens voorbij komen.
Yup heb ik laatst online gezetquote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Is gewoon een plaatje van internet, zag het al eerder ergens voorbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |