Ik ga dit echt niet allemaal lezen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat zeuren jullie om afellay dan? Hij speelt helemaal niet slecht. Ook niet goed, maar gewoon gemiddeld. Hij heeft tenminste geen balverlies net als depay. Tering he wat speelt hij slecht. Elke actie van hem mislukt met het gevolg dat de tegenstander met de bal vandoor gaat.
Wat mij ook is opgevallen is dat de mexicanen fysiek sterker lijken. Depay en Willems verliezen telkens de duels met hun tegenstanders, terwijl die kleiner zijn.
Over het algemeen vind ik Nederland toch wel goed spelen. Ze hebben echt veel meer kansen gecreerd dan mexico. Allen gaat het mis bij de laatste stap elke keer. Kijk maar:
[ afbeelding ]
We staan wel achter, maar tenminste spelen we niet zo bagger als tegen Ijsland.
het duurt gewoon te lang bij affelayquote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat zeuren jullie om afellay dan? Hij speelt helemaal niet slecht. Ook niet goed, maar gewoon gemiddeld. Hij heeft tenminste geen balverlies net als depay. Tering he wat speelt hij slecht. Elke actie van hem mislukt met het gevolg dat de tegenstander met de bal vandoor gaat.
Wat mij ook is opgevallen is dat de mexicanen fysiek sterker lijken. Depay en Willems verliezen telkens de duels met hun tegenstanders, terwijl die kleiner zijn.
Over het algemeen vind ik Nederland toch wel goed spelen. Ze hebben echt veel meer kansen gecreerd dan mexico. Allen gaat het mis bij de laatste stap elke keer. Kijk maar:
[ afbeelding ]
We staan wel achter, maar tenminste spelen we niet zo bagger als tegen Ijsland.
tja die speelt ook alleen omdat klaassen geblesseerd isquote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef Slobeend het volgende:
Aad vindt ook dat Sneijder niet meer kan op die positie. #teamAad
Ga je moeder neuken kuthoofd.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
d5170ce0db.png
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ga je moeder neuken kuthoofd.
geen bullshitquote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze gaan gewoon winnen van Ijsland. Dit schrijf je gewoon door je afgunst voor belgie(wat veel Nederlanders hebben).quote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef tralalala het volgende:
De Belgies hebben het ook moeilijk tegen Ijsland.
ik kopieer jouw bericht teringjoodquote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
reportedquote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
eri s niet iets als de holldansche schoolquote:Op woensdag 12 november 2014 21:35 schreef KingRoland het volgende:
wie nog 1 keer Hollandse School zegt he bluf
Waarom kopieer je mijn bericht met een ander plaatje dan? Vind je dat leuk? Je hebt rare humor. En ik ben geen jood.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik kopieer jouw bericht teringjood
ben je dom ofzo
Nee, dat zei de commentator.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze gaan gewoon winnen van Ijsland. Dit schrijf je gewoon door je afgunst voor belgie(wat veel Nederlanders hebben).
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Seam het volgende:
Mensen die om Krul schreeuwden ipv Cillessen
Heet gewoon Depay hoor. Memphis is z'n voornaam.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef KingRadler het volgende:
Kut commentator hij heet niet Depay maar Memphis pfffffffff
hopelijk een keer of zesquote:Op woensdag 12 november 2014 21:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Letland gaat scoren tegen Jasper
Ja want Jasper geeft nooit een kutbal..quote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Seam het volgende:
Alsof dat zoveel verschil maakt.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Seam het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heet gewoon Depay hoor. Memphis is z'n voornaam.
Dat doet niks af aan het feit dat hij gewoon Depay heet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij wil zelf zo niet genoemd worden. iets met verleden
Depay heet hij gewoonquote:Op woensdag 12 november 2014 21:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij wil zelf zo niet genoemd worden. iets met verleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |