Isaac moet gewoon nieuwe vraag doenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Ok je mag een vraag stellen, maar je krijgt 0 punten.
Mwah, ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n kansloos breezerquotje
nee is juist een harde betekenisquote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Donequote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je even achterin het andere topic de laatste lijst zoeken.
thnxquote:
Gingers have no souls.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
hetzalallemaalwel uitgesloten voor deze vraag.
Hoe heette de hiphopformatie gevormd door tupac na zijn release uit de gevangenis?
ik heb wel een zielquote:Op woensdag 12 november 2014 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gingers have no souls.
je bent niet grappig man helaasquote:Op woensdag 12 november 2014 19:58 schreef dasorakel het volgende:
Mn kont is uitgerekt in de bajes, dus kan niet zingen en roep maar wat woordjes buiten de maat?
Beter dan dat je uitgesloten wordt van vragenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
Nja, ik weet hem wel, maar heb het ook zien staan toen ik die thug life shit opgezocht heb. Is dus ook niet helemaal eerlijk.
warm welquote:
Eerlijkheid moet ook worden beloond. Jij krijgt een puntjequote:Op woensdag 12 november 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
Nja, ik weet hem wel, maar heb het ook zien staan toen ik die thug life shit opgezocht heb. Is dus ook niet helemaal eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |