quote:Op woensdag 12 november 2014 19:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tupac is een van de beste rappers en had op zijn buik thug life getatoeëerd en had een gelijknamige hiphopgroep en een gelijknamige album.
Waar is in dit geval thug life een acroniem voor?
Ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
weten jullie eigenlijk wel wat het woord acroniem betekent of?
ik weet het wel en alle hiphopliefhebbers ookquote:Op woensdag 12 november 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
Ik heb het opgezocht, denk niet dat iemand dit weet.
nee de message is heel sterkquote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso iets met ik ben de beste en jullie niet
Niet echt.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso iets met ik ben de beste en jullie niet
Een paar woorden kloppen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:52 schreef richolio het volgende:
The Hipster Youth Gave Little Infants Ftw ebola
flikker op manquote:Op woensdag 12 november 2014 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
The Hate U Give Little Infants Fucks Everybody.
Ja, maar jij zei al dat je het op ging zoeken.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wow als dit goed is!quote:Op woensdag 12 november 2014 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Goed opgezocht.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Werk de lijst eens bij trouwens, in de OP.quote:
Wat is er precies zo triest aan?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
Is dat het echt
Tering, wat ubertriest. Hulde aan degene die hem neerknalde.
hulde aan degene die jou neerknalt hommoquote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
Is dat het echt
als hjm dit ziet...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werk de lijst eens bij trouwens, in de OP.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
Is dat het echt
Welke lijst is up to date? Of gewoon de punten toevoegen van de laatste vraag?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werk de lijst eens bij trouwens, in de OP.
Moet je even achterin het andere topic de laatste lijst zoeken.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke lijst is up to date? Of gewoon de punten toevoegen van de laatste vraag?
Het is gewoon zo'n kansloos breezerquotjequote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is er precies zo triest aan?
dit weten zoveel mensen manquote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Opgezocht want dit wist toch niemand. En om dat nou op m'n buik te zetten..
Isaac moet gewoon nieuwe vraag doenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Ok je mag een vraag stellen, maar je krijgt 0 punten.
Mwah, ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n kansloos breezerquotje
nee is juist een harde betekenisquote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Donequote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je even achterin het andere topic de laatste lijst zoeken.
thnxquote:
Gingers have no souls.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
hetzalallemaalwel uitgesloten voor deze vraag.
Hoe heette de hiphopformatie gevormd door tupac na zijn release uit de gevangenis?
ik heb wel een zielquote:Op woensdag 12 november 2014 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gingers have no souls.
je bent niet grappig man helaasquote:Op woensdag 12 november 2014 19:58 schreef dasorakel het volgende:
Mn kont is uitgerekt in de bajes, dus kan niet zingen en roep maar wat woordjes buiten de maat?
Beter dan dat je uitgesloten wordt van vragenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
Nja, ik weet hem wel, maar heb het ook zien staan toen ik die thug life shit opgezocht heb. Is dus ook niet helemaal eerlijk.
warm welquote:
Eerlijkheid moet ook worden beloond. Jij krijgt een puntjequote:Op woensdag 12 november 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
Nja, ik weet hem wel, maar heb het ook zien staan toen ik die thug life shit opgezocht heb. Is dus ook niet helemaal eerlijk.
trek hier leer uit, volgende vragen van mij mag je wel weer beantwoordenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter dan dat je uitgesloten wordt van vragen
Zo bekend is het ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
WARM
dat niemand dit weet is zorgwekkend
Spreek vocaroo's in, die weet ik tenminste welquote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
trek hier leer uit, volgende vragen van mij mag je wel weer beantwoorden![]()
Echt? Bij 101barzquote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
de overige 4 leden zijn langsgekomen bij 101barz nadat hun carriere in de sloppen lag en tupac dood was
ja dat is een goede!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Spreek vocaroo's in, die weet ik tenminste wel
alleen vanwege dat tupac het gevormd heeft is het bekend, voor de rest niet zo neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo bekend is het ook niet volgens mij.
Reken Toto's antwoord gewoon goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alleen vanwege dat tupac het gevormd heeft is het bekend, voor de rest niet zo nee
zeldaquote:Op woensdag 12 november 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe dan:
[ afbeelding ]
welk spel is dit?
Maplestory speelde ik vroeger ook, ja. Maar nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:08 schreef HPLC het volgende:
Lijkt op een soort Maple Story, maar dan anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |