Ik ben er altijd van uitgegaan dat die dollars in een portemonnee zaten.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmm... heb nog even OP gelezen en daar staat in dat in de rugzak is gevonden: verzekeringspasje Kris, paspoort Lisanne en (.,.) dollar. Staat niets in over een portemonnee.
Ik neem aan dat die jerrycan een vloeistof bevat die voor verbranding zorgt, gezien de grote hoop as die ernaast ligt.quote:Op maandag 17 november 2014 13:28 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Wat zit er in die jerrycan en wat zit er in die vuilniszakken?
Is dit voor een meerdaagse hike ofzo? ?
Hmm... kan ook los natuurlijk. Zie voor de rest in de OP überhaupt niets terug over de vondst van een portemonnee.quote:Op maandag 17 november 2014 14:13 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik ben er altijd van uitgegaan dat die dollars in een portemonnee zaten.
Maar kan het mis hebben.
lijkt mij cement om die paal vast te zetten die ze geplaatst hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 14:20 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die jerrycan een vloeistof bevat die voor verbranding zorgt, gezien de grote hoop as die ernaast ligt.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:15 schreef ToniB het volgende:
[..]
lijkt mij cement om die paal vast te zetten die ze geplaatst hebben.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef ToniB het volgende:
Toch raar dat je eerst je broekje verliest/ vergeet en dan de BH uittrekt en in de onderbroek verder gaat. Waar heeft ze die portemonnee gelaten? Tussen haar borsten geklemd? Hoe komt die terecht bij haar heup bot vele km verder? In de OP staan foto's van de kamer. Ik zie op het nachtkastje een blauwe portemonnee en ook op het andere bed een zwarte bij de bruine rugtas. Bij het ID bewijs van K. is er ook 1 met rood en blauw. Ik tel 3 portemonnees op de foto's.
Wat zat er in die portemonnee?
Bronquote:Al hun spullen, op één rugzak na, lagen nog in hun kamer bij een pension. ''Hun jassen waren er nog, hun portemonnees en Kris' paspoort waren er nog, alleen het paspoort van Lisanne is er niet meer'', zei de eigenaresse van het pension.
quote:El hecho de que la ropa y la cartera estuvieran intactas contradice la hipótesis de la fiscalía, insiste. [...] Esto podría explicar la presencia de una pelvis y una cartera en el mismo sitio, apuntó.
dit is de originele link http://laestrella.com.pa/(...)-holandesas/23807780quote:Op maandag 17 november 2014 17:38 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Bron
Is het zeker dat er een portemonnee was gevonden bij het heupbot? Het is niet in Nederlandse media overgenomen geloof ik.
maar dan nog , de heup en rugtas lagen toch heel ver van elkaar, zelfs kilometers? Dat is niet op 1 plek.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
De portemonnees van K & L zijn inderdaad in hun kamer gevonden.
Ze kunnen een extra portemonnee gehad hebben, maar deze portemonnee is er in de vertaling (Spaans →Engels) bij gekomen. 'Cartera' kan 'portemonnee' betekenen maar ook 'rugzak'. Ik denk dat hier de rugzak bedoeld wordt.
Perico? Gorraay? Wat denken jullie?
[..]
Rugzak lijkt me in deze context waarschijnlijker, al wordt die in de Panamese kranten meestal 'mochila' genoemd. Volgens de woordenboeken betekent 'cartera' naast portefeuille en aktentas in Latijns Amerika ook handtas (van een vrouw). Blijkbaar een algemeen woord voor 'tas' in die contreien.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ze kunnen een extra portemonnee gehad hebben, maar deze portemonnee is er in de vertaling (Spaans →Engels) bij gekomen. 'Cartera' kan 'portemonnee' betekenen maar ook 'rugzak'. Ik denk dat hier de rugzak bedoeld wordt.
[..]
Niet op 1 plek, ook niet heel ver van elkaar: een paar honderd meter.quote:Op maandag 17 november 2014 18:05 schreef ToniB het volgende:
[..]
maar dan nog , de heup en rugtas lagen toch heel ver van elkaar, zelfs kilometers? Dat is niet op 1 plek.
Tis maar net wie je het vraagt, ja. Cartera wordt veelgebruikt als portemonnee, mochila meer als rugzak... cartera is wel een schooltas voor een kind, van leer meestal, voor boeken en schoolspullen. Of een aktentas.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
oke ik zie het. Volgens kaart op de OP ongeveer 800 meter, op (maar) een kwartier? lopen van elkaar verwijderd.quote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet op 1 plek, ook niet heel ver van elkaar: een paar honderd meter.
Excuses, foto 508 dan, daar heeft ze dat flesje in haar zak? Zoniet, wijt ik het aan een dodelijke griep die ook na dag acht nog steeds niet weg is. De wraak van de Alchemist of the Mountain, denkelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef Lutalo het volgende:
Op foto 491 is al te zien dat Kris niet schuwt om een flesje of een groter object in haar broekzak te stoppen.
Ze heeft in flesje in haar hand toch?
Als ik de -andere- foto's bekijk, ziek ik weinig ruimte voor dat flesje, laat staan dat het makkelijk loopt.
De jungle in slechts gekleed in je onderbroek, idd zeer merkwaardig en zelfs compleet ongeloofwaardig.quote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef ToniB het volgende:
Toch raar dat je eerst je broekje verliest/ vergeet en dan de BH uittrekt en in de onderbroek verder gaat.
Ze hebben met elkaar afgesproken om de berichtgeving zo vaag mogelijk te houden. Eerst werd er 'weefsel' gevonden ('tejidos': textiel/organisch materiaal), daarna een kuitbeen/dijbeen, en nu een portemonnee/tas. En alles wordt steevast bij de Rio Culubre geplaatst.quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef Perico het volgende:
Is er ook iets dat gewoon binnen 1 seconde afgehamerd kan worden in deze zaak?
Ik denk niet dat de blauwe een portemonnee is(vrij groot) maar misschien de dagboek van Lisanne.quote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef ToniB het volgende:
Toch raar dat je eerst je broekje verliest/ vergeet en dan de BH uittrekt en in de onderbroek verder gaat. Waar heeft ze die portemonnee gelaten? Tussen haar borsten geklemd? Hoe komt die terecht bij haar heup bot vele km verder? In de OP staan foto's van de kamer. Ik zie op het nachtkastje een blauwe portemonnee en ook op het andere bed een zwarte bij de bruine rugtas. Bij het ID bewijs van K. is er ook 1 met rood en blauw. Ik tel 3 portemonnees op de foto's.
Wat zat er in die portemonnee?
Is dit "de" Sigrid van 13.10 uur?quote:Op maandag 17 november 2014 23:58 schreef Lutalo het volgende:
http://pa.linkedin.com/pub/sigrid-vernooij/45/904/506
https://www.facebook.com/Neptuna.masajes.Taganga
Deze misschien?
Zij klussen allebei ook Ingrid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Is dit "de" Sigrid van 13.10 uur?
Dat zou dan massage op zn Duits zijn.
Wist niet dat ze wat bijkluste.
"Twin Peaks" is er niks bijquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:57 schreef vronie het volgende:
[..]
Zij klussen allebei ook Ingrid.
http://seinne.reismee.nl/(...)nama-city-a-boquete/
Volgens mij wel, ze is ergens op camera mbt de vermissing van Kris en Lisanne, daarin ze kijkt wel weg van de camera maar ik meen haar gewoon te herkennen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:44 schreef jackie12 het volgende:
Is dit "de" Sigrid van 13.10 uur?
Dat zou dan massage op zn Duits zijn.
Wist niet dat ze wat bijkluste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |