abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146581462
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_zelfdoding__.html

Het is belangrijk om te voorlkomen dat mensen met schulden zelfmoord plegen, want anders komen de corporatiedirecteuren niet aan hun jaarbonus

quote:
Huisuitzettingen

Uit onderzoek blijkt dat als gevolg van de economische crisis het aantal zelfmoorden fors is gestegen.
Tussen 2008 en 2012 nam het aantal suïcides met 30 procent toe.
In dezelfde periode stegen ook de werkloosheid, de hoeveelheid schulden en betalingsachterstanden en het aantal huisuitzettingen flink.
Deurwaarders hebben het daardoor drukker dan ooit. GGN heeft momenteel meer dan één miljoen dossiers open staan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 12 november 2014 @ 18:30:22 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_146581469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja echt wel man. Want als je wél met geld om kunt gaan en wél je eigen verantwoordelijkheid neemt en wél nadenkt waardoor je je rekeningen gewoon wel kunt betalen (ook onvoorziene rekeningen omdat je spaargeld hebt) dan ben je natuurlijk een VVD'er en heb je nog nooit iets mee gemaakt.

Je conclusie kan ook zijn dat het zo kan zijn andere mensen misschien (legale) methoden hanteren waardoor ze niet zo snel in de schulden komen (lees: verstandig zijn), in tegenstelling tot 'jou', maar ja, dan moet je de hand in eigen boezem steken en zo, en dat is best vervelend.
Rot op met je beschuldiging, pannekoek.
Ik heb mijn zaken ook op orde, maar ik kijk niet neer op mensen die het wat slechter hebben dan mij. Het is geen misdaad om een beetje medelijden en steun te tonen aan zij die het moeilijker hebben.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_146581480
Slotje. Er is al een nieuw deel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 18:31:14 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146581491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Rot op met je beschuldiging, pannekoek.
Ik heb mijn zaken ook op orde, maar ik kijk niet neer op mensen die het wat slechter hebben dan mij. Het is geen misdaad om een beetje medelijden en steun te tonen aan zij die het moeilijker hebben.
Ik ook niet. Ik kijk we neer op mensen die simpelweg niet rekenen en dan hard gaan schreeuwen dat het de schuld is van anderen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 18:32:18 #5
16180 crew  CoolGuy
pi_146581514
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb wel een andere mentaliteit en hoef dat niet te bewijzen door al mijn geld weg te geven. Mijn posts bewijzen dat al.
Nee je posts bewijzen niks. Je posts tonen alleen maar aan wat je zégt. Jij zegt dat je een andere mentaliteit hebt, maar als het er op aan komt denk jij als eerste aan je zelf en je familie, en niet eerst aan de mensen van op de hoek van de straat die je totaal niet kent.

Als het er op aan komt, dan denkt iedereen als eerste aan zichzelf en zijn dierbaren.
pi_146582262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik kijk we neer op mensen die simpelweg niet rekenen en dan hard gaan schreeuwen dat het de schuld is van anderen.
HAHAHAHA _O- the irony!
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 18:58:30 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_146582357
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:55 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

HAHAHAHA _O- the irony!
Uhuh, maar ondertussen zit je én in het verkeerde topic te reageren én je hebt me nog steeds niet verteld waarom ik ver boven mijn macht gekocht heb :') Het klinkt wel leuk, maar je komt niet verder dan blaten, want je hebt net al aangegeven dat je geen inzicht in mijn financiële situatie hebt, dus hoe je dan wel kan stellen dat ik boven mn macht gekocht heb kun jij me vast wel uitleggen.
pi_146582922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhuh, maar ondertussen zit je én in het verkeerde topic te reageren én je hebt me nog steeds niet verteld waarom ik ver boven mijn macht gekocht heb :') Het klinkt wel leuk, maar je komt niet verder dan blaten, want je hebt net al aangegeven dat je geen inzicht in mijn financiële situatie hebt, dus hoe je dan wel kan stellen dat ik boven mn macht gekocht heb kun jij me vast wel uitleggen.
Al je blablablablabla doet er helemaal niets aan af dat jij je persoonlijke verliezen als gevolg van je veel te dure woningaankoop maar al te graag op anderen af wilt wentelen. Bij voorkeur op mensen, vaak huurders, die toch al niks te besteden hebben.

En dan ook nog natrappen als deze mensen zich in de nesten werken, doordat ze als gevolg van jarenlange huurverhogingen en lastenverzwaringen in de knel komen. Een zielig stuk verdriet ben je.
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 19:17:15 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_146583115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Al je blablablablabla doet er helemaal niets aan af dat jij je persoonlijke verliezen als gevolg van je veel te dure woningaankoop maar al te graag op anderen af wilt wentelen. Bij voorkeur op mensen, vaak huurders, die toch al niks te besteden hebben.

En dan ook nog natrappen als deze mensen zich in de nesten werken, doordat ze als gevolg van jarenlange huurverhogingen en lastenverzwaringen in de knel komen. Een zielig stuk verdriet ben je.
Welke persoonlijke verliezen? :D Je blaat wel een hoop maar je zegt niets. IK ben ben verantwoordelijk voor mijn woning en mijn woonlasten. Niet jij of wie dan ook. En ik kan die met gemak betalen. En dan kan ik daarnaast ook nog eens iets meer dan 1000 euro sparen per maand, en dat is dan na alle overige uitgaven, dus je kunt wel heel graag willen dat ik in de problemen zit (ohhhh en dat wil je graag he, je spat bijna uit elkaar van frustratie daar achter je pc, mooi man :D ) maar ik zit 't niet.

Weer begin je over 'te duur'. Ik heb je net al gevraagd waarop jij baseert dat dat voor mij te duur was, aangezien je geen inzicht hebt in mijn financiële situatie, maar toch blijf je het als een kip zonder kop herhalen.

Je mag ook best een kop koffie komen drinken hoor, gaan we alles eens fijn doorspreken, geef ik je inzage in alles, en dan mag je dan hier komen vertellen dat je er faliekant naast zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')