SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijzen zijn of basis waar ze gekocht zijn, ICI Paris XL.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat je voor net boven de 50¤ een nieuwe, volle, wel zeker weten originele 200ml boss bottled hebt?
TS heeft teveel geld betaald voor een luchtjequote:Op woensdag 12 november 2014 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat je voor net boven de 50¤ een nieuwe, volle, wel zeker weten originele 200ml boss bottled hebt?
zoiezo zoveel betalen voor een luchtjequote:Op woensdag 12 november 2014 18:20 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
TS heeft teveel geld betaald voor een luchtje
Doet dat geen pijn dan? Fles is wel rond, maar toch wel erg groot. Of was dat een 100ml?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:13 schreef EnzoKnol het volgende:
Die Hugo Boss heb ik 4 jaar geleden m'n eerste chick mee gefixt.
Gouden herinneringen
inderdaad, nieuw kost hij bij douglas en ici paris xl vaak 50 tot 55 euro. niemand wil de 200ml flessen, dus moeten ze er vanaf. niet alleen de bottled, maar ook de bottled nightquote:Op woensdag 12 november 2014 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
er staat 90,- bij de ici inc. 20% kortingquote:Op woensdag 12 november 2014 21:00 schreef HarigeHarry010 het volgende:
[..]
inderdaad, nieuw kost hij bij douglas en ici paris xl vaak 50 tot 55 euro. niemand wil de 200ml flessen, dus moeten ze er vanaf. niet alleen de bottled, maar ook de bottled night
ik zeg 'vaak', niet altijd. wanneer er acties zijn, worden de bottled en bottled night, altijd erbij gehaald voor dat prijsje. hij is online ook voor dat prijsje te koop. bijvoorbeeld bij parfumsuperquote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
er staat 90,- bij de ici inc. 20% korting
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Exorbitantes het volgende:
Jij hebt echt crisis of niet TS? De hele inboedel op Fok!
soort vanquote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Exorbitantes het volgende:
Jij hebt echt crisis of niet TS? De hele inboedel op Fok!
Wat wil jij ervoor?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dat zou 23 euro zijn. Genoteerd maar veel te laag.
Ik wacht nog even af op wat reacties uit MP, verkoop ze ook liever tegelijk, tis toch 7 euro verzendkosten al per pakketje wegens die belachelijke tarieven in nederlandquote:
Hugo Boss 200 ml ook elders (lees >5) voor om en nabij de 52 euro te vinden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:03 schreef JK1982 het volgende:
Wil absoluut niet prijszeiken om het prijszeiken zelf, maar.... je weet dat je prijs voor een aangebroken fles Cool Water 125ml ruim boven de gangbare prijs online ligt? Bron
Lekker luchtje overigens, maar ik bestel hem dus wel elders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |