Vraagje voor Toto dit.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
Nu een écht moeilijke vraag.
In de film Green Street Hooligans ging de oude 'majoor' van de firm wat drinken in de stamkroeg van de GSE. Iemand van de GSE pakte de brommer naar Millwall en verraadde hem. Vervolgens kwam de knokploeg van Millwall om de oude majoor te vermoorden. Hoe heette de persoon die de majoor heeft verraden?
Ah fack dat was die met de bril en lange haren, dit zich stoorde aan de komst van de Yank.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
In de film Green Street Hooligans ging de oude 'majoor' van de firm wat drinken in de stamkroeg van de GSE. Iemand van de GSE pakte de brommer naar Millwall en verraadde hem. Vervolgens kwam de knokploeg van Millwall om de oude majoor te vermoorden. Hoe heette de persoon die de majoor heeft verraden?
Damn, bijzonder goede film maar hoe die chap heet pfffquote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
Frankquote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
In de film Green Street Hooligans ging de oude 'majoor' van de firm wat drinken in de stamkroeg van de GSE. Iemand van de GSE pakte de brommer naar Millwall en verraadde hem. Vervolgens kwam de knokploeg van Millwall om de oude majoor te proberen te vermoorden. Hoe heette de persoon die de majoor heeft verraden?
Ah ja dat was die, tijd geleden dat ik m gezien heb..quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tommy Hatcher was degene die hem probeerde te vermoorden als wraak voor zijn vermoordde zoon.
Yank lijkt op Frodo.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:29 schreef Oriente het volgende:
Tommy =
[ afbeelding ]
Pete =
[ afbeelding ]
Yank =
[ afbeelding ]
Dave was niet de snitch.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dave was een van de GSE leden, maar weet niet of hij de snitch was.
badkamer wc-borstelquote:Op woensdag 12 november 2014 17:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
in de huiskamer met de kandelaar?
Ja ik weet hoe hij uitzietquote:Op woensdag 12 november 2014 17:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al twee foto's van hem gepost.
Tommy: Well, I'll be fucked.quote:
Komt me nieteens bekend voor, terwijl ik veel andere namen wel meten wistquote:Op woensdag 12 november 2014 17:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bovver* maar ik zal hem goed rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |