Discriminatie.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het altijd wel een tikkeltje raar dat de zwarte Spice Girl, Scary Spice heette.
Had beter Spice Piet kunnen heten he.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het altijd wel een tikkeltje raar dat de zwarte Spice Girl, Scary Spice heette.
Mozart?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Oriente het volgende:
Welke componist staat afgebeeld op de Oostenrijkse euromunt?
quote:
Toto69: 51quote:
Met de Einstein vergelijking heb ik al eens een punt verdiendquote:Op woensdag 12 november 2014 16:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat was een vergelijking
Suriname?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:33 schreef jatochneetoch het volgende:
Eindelijk weer eens een punt![]()
Wat van wel onder Zuid-Amerika, maar niet onder Latijns-Amerika?
Klopt, die vraag stelde ik ook al eensquote:Op woensdag 12 november 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met de Einstein vergelijking heb ik al eens een punt verdiend
De Galapagos eilanden.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Vraag iets beter gesteld:
Wat valt allemaal wel onder Zuid-Amerika, maar niet onder Latijns-Amerika?
Bedoel je nu meerdere landen, en zo ja, hoeveel?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Vraag iets beter gesteld:
Wat valt allemaal wel onder Zuid-Amerika, maar niet onder Latijns-Amerika?
2 onafhankelijke landen en 2 niet-onafhankelijke landen gebieden.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bedoel je nu meerdere landen, en zo ja, hoeveel?
Ja surinamequote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uberhaupt al één genoemd die goed is?
Sowieso Surinamequote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uberhaupt al één genoemd die goed is?
Nee, een Franse.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Frans is toch een latijnse taal.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het dan gewoon Guyana ipv Frans Guyana?
Iets met een broodje?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef jatochneetoch het volgende:
Eilanden groep, die wel in de zelfde richting als de falklandeilanden ligt
Subway?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:43 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ja maar er moet nog iets voor
De Sandwich Eilanden.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:43 schreef jatochneetoch het volgende:
JA de laatste is no niet helemaal goed
Bijna nog 1 woord er tussenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
South georgia sandwich islands
al sla je me doodquote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Bijna nog 1 woord er tussen
Je bent wel aan het mierenneuken nu.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Bijna nog 1 woord er tussen
Prachtig Engels!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
English Overseas Ocean Sandwich Islands
Met dat broodje heeft hetzalwel min of meer het antwoord voorgezegd, hij mag het punt hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Zuid-Georgia en de Zuidelijke Sandwicheilanden
hetzalallemaalwel en mani verdienen een punt
Doe jij maar een vraag.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent wel aan het mierenneuken nu.
Ja maar jij had ook falkland en zat met guyana ook al in de buurt, dus allebei een puntjequote:Op woensdag 12 november 2014 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dat broodje heeft hetzalwel min of meer het antwoord voorgezegd, hij mag het punt hebben.
Oh dan laat ik m schietenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een vraag voor de echte intellectuelen.
Peter, Brian, Louis en Stewie.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Noem de 4 hoofdpersonages uit de eerste American Pie film.
Dit kan ik niet goed rekenen. Stiffler is er alvast 1.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Peter, Brian, Louis en Stewie.
Ojah 5 verdorie! Dit punt is voor jou!quote:
Eerlijk gezegd wist ik zelf alleen Stiffler nogquote:Op woensdag 12 november 2014 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb die films wel gezien maar onthouden doe ik nooit met dat soort films
Valencia?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:52 schreef Oriente het volgende:
Om toch maar bij de films te blijven.
In welke stad ben ik te vinden?
Oportoquote:Op woensdag 12 november 2014 16:52 schreef Oriente het volgende:
Om toch maar bij de films te blijven.
In welke stad ben ik te vinden?
Beetje moeilijk ja. Maar er zijn vast wel mensen die in die stad geweest zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gespiekt, dit kan nog wel even duren
Nee. In welke stad bevind ik mij? Mijn username, ondertitel en sig zijn een hint.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus je bevindt je in gare du nord ?
Niet in Frankrijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus je bevindt je in gare du nord ?
Gaaf, ik ook. Maandenlang elke dag zelfs.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even gekeken, en ik ben er verdomme nog geweest ook
Totoquote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gaaf, ik ook. Maandenlang elke dag zelfs.
Wie?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef Targaryen het volgende:
Noem 4 liedjes van Golden Earring. Hollands glorie
Radar love, weekend love, twilight zone en going to the run.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef Targaryen het volgende:
Noem 4 liedjes van Golden Earring. Hollands glorie
Ah, een seconde eerder. Netjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Burning Stuntman, When te Lady Smiles, Twilight zone, Radar love.
Jij krijgt het punt! Topquote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Burning Stuntman, When te Lady Smiles, Twilight zone, Radar love.
Nou als jij een leuke vraag weet mag je hem stellen hoor.quote:
Even denken.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou als jij een leuke vraag weet mag je hem stellen hoor.
Benfica, Sporting en Belenenses.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef Oriente het volgende:
Noem de drie grote voetbalclubs in Lissabon.
Sporting, Boavistaquote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef Oriente het volgende:
Noem de drie grote voetbalclubs in Lissabon.
Juist.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Benfica, Sporting en Belenenses.
Estoril qua prestaties groter, maar dat is niet écht Lissabon.
Klopt.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Boavista was vroeger wel een grote, nu een failliet zooitje
Klopt, maar komt ook uit Porto ipv Lissabonquote:Op woensdag 12 november 2014 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Boavista was vroeger wel een grote, nu een failliet zooitje
Allemaal wel aardige stadions daarquote:Op woensdag 12 november 2014 17:06 schreef Oriente het volgende:
Stadion is overigens geweldig van Boavista.
[ afbeelding ]
En laten die twee steden nu net een bloedhekel aan elkaar hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, maar komt ook uit Porto ipv Lissabon
ook dat nog lolquote:Op woensdag 12 november 2014 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, maar komt ook uit Porto ipv Lissabon
Is dat die ziekenhuis serie?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goed, even heel iets anders:
Noem 5 characters uit de serie Scrubs. Niet de namen van de acteurd dus, maar hoe ze in de serie heten.
Christopher Turk, Carla Espinosa, The Janitor, Bob Kelso, Elliot Reid. Leuke serie.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goed, even heel iets anders:
Noem 5 characters uit de serie Scrubs. Niet de namen van de acteurd dus, maar hoe ze in de serie heten.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Christopher Turk, Carla Espinosa, The Janitor, Bob Kelso, Elliot Reid. Leuke serie.
Uiteraard ook prestaties, paar jaar geleden nog in de UEFA cup tegen Bayern. Ik vind het geen 'kleine' club als Excelsior, nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe groot het stadion is geeft tegenwoordig aan hoe groot een club is?
Goede edit. Maar er zijn toch geen grotere clubs in die stad te vinden dan Belenessesquote:Op woensdag 12 november 2014 17:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe groot het stadion is geeft tegenwoordig aan hoe groot een club is?
Kittengate.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:11 schreef Oriente het volgende:
Goed dan, de nieuwe vraag.
Hoe heette de rel waarbij meerdere moderators opstapten?
Dat was snel.quote:
Dit reken ik goed, het was de Europese Economische Gemeenschap (EEG), dit waren ook de landen die de EU oprichtten geloof ik.quote:
Wil je een sticker?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:17 schreef HaJee het volgende:
Ik had het aantal stukjes per ongeluk goed
Sorry, sliep nogquote:Op woensdag 12 november 2014 17:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar hij zei robot, en neit Europa.
180 miljoenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel heeft de film Titanic wereldwijd opgeleverd? Ik zal coulant zijn wbt het precieze aantal etc.
700 miljoen?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel heeft de film Titanic wereldwijd opgeleverd? Ik zal coulant zijn wbt het precieze aantal etc.
Ach, beiden zijn complex en moeilijk te realiserenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Europa vergelijken met een Robot
quote:
Dit lijkt er al meer op.quote:
Dat krijg je nu eenmaal bij dit soort gok vragen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Neemaar serieus, is er niet iets af te spreken om te voorkomen dat iedereen achter elkaar nummers blijft gokken?
Bingo! Het was 2.185.372.302, om precies te zijn.quote:
Hoe wil je dit oplossen?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Neemaar serieus, is er niet iets af te spreken om te voorkomen dat iedereen achter elkaar nummers blijft gokken?
Ja, die 200 posts zijn niet genoeg.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:23 schreef Mani89 het volgende:
En het is een prima vraag om even je postcount te boosten.
Die probeer ik juist laag te houdenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:23 schreef Mani89 het volgende:
En het is een prima vraag om even je postcount te boosten.
Euro of dollar?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bingo! Het was 2.185.372.302, om precies te zijn.
Weet het ook niet exact, maar misschien iets van 2 posts en dan pas meer als de vraagsteller gereageerd heeft?quote:
Vraagje voor Toto dit.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
Nu een écht moeilijke vraag.
In de film Green Street Hooligans ging de oude 'majoor' van de firm wat drinken in de stamkroeg van de GSE. Iemand van de GSE pakte de brommer naar Millwall en verraadde hem. Vervolgens kwam de knokploeg van Millwall om de oude majoor te vermoorden. Hoe heette de persoon die de majoor heeft verraden?
Ah fack dat was die met de bril en lange haren, dit zich stoorde aan de komst van de Yank.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
In de film Green Street Hooligans ging de oude 'majoor' van de firm wat drinken in de stamkroeg van de GSE. Iemand van de GSE pakte de brommer naar Millwall en verraadde hem. Vervolgens kwam de knokploeg van Millwall om de oude majoor te vermoorden. Hoe heette de persoon die de majoor heeft verraden?
Damn, bijzonder goede film maar hoe die chap heet pfffquote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
Frankquote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Oriente het volgende:
In de film Green Street Hooligans ging de oude 'majoor' van de firm wat drinken in de stamkroeg van de GSE. Iemand van de GSE pakte de brommer naar Millwall en verraadde hem. Vervolgens kwam de knokploeg van Millwall om de oude majoor te proberen te vermoorden. Hoe heette de persoon die de majoor heeft verraden?
Ah ja dat was die, tijd geleden dat ik m gezien heb..quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tommy Hatcher was degene die hem probeerde te vermoorden als wraak voor zijn vermoordde zoon.
Yank lijkt op Frodo.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:29 schreef Oriente het volgende:
Tommy =
[ afbeelding ]
Pete =
[ afbeelding ]
Yank =
[ afbeelding ]
Dave was niet de snitch.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dave was een van de GSE leden, maar weet niet of hij de snitch was.
badkamer wc-borstelquote:Op woensdag 12 november 2014 17:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
in de huiskamer met de kandelaar?
Ja ik weet hoe hij uitzietquote:Op woensdag 12 november 2014 17:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al twee foto's van hem gepost.
Tommy: Well, I'll be fucked.quote:
Komt me nieteens bekend voor, terwijl ik veel andere namen wel meten wistquote:Op woensdag 12 november 2014 17:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bovver* maar ik zal hem goed rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |