sunny bergman?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hij is er oprecht van overtuigd dat blanken duivels zijn. Geenstijl gelooft niet dat alle negers inferieur zijn.
Stelselmatig uit de weg blijven gaan van de dialoog. 'Ik praat niet met jou omdat jij een andere mening hebt dan de mijne'. Dat is pas triest. Die gasten van Powned zoeken juist de conversatie op en willen die juist aangaan met de heer gario. Maar, net zoals op 2.25 uit dat filmpje, hij negeert ze en weigert de dialoog.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vind eerder die 'journalist' triest die blijft jagen op iemand die zijn werkgever al meerdere keren heeft duidelijk gemaakt niet te willen meewerken aan het programma/omroep
Maar dat maakt ze natuurlijk wel verantwoordelijk voor de toon en achterlijkheid van hun site.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarin zijn ze niet uniek. Zoveel mensen verdienen geld aan het gepeupel.
Ongetwijfeld. De meeste dingen gebeuren wel ergens.quote:
Er wordt niks strafbaars gepost dus waarom weghalen? Verder heb je niet in de hand wat kneuzen erop zetten.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beetje een plaat voor je kop dit. Enneh - je bent als website gewoon verantwoordelijk voor wat er op je website wordt gepost.
Waar zeg ik dat het kwaliteitsmedia is?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij ziet ze werkelijk als voorhoede van de kwaliteitsmedia?
En dan noem je anderen een troll
Ach. volgens Matador is GS het enige medium dat onderzoeksjournalistiek bedrijft.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij ziet ze werkelijk als voorhoede van de kwaliteitsmedia?
En dan noem je anderen een troll
Ok, het zijn geen kneuzen en het is geen kwaliteit. Hoe kwalificeer jij je troll-helden dan wel?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het kwaliteitsmedia is?
Als je zelf kneuzen aantrekt door kneuzenberichten en kneuzenjournalistiek dan moet je ook niet janken als je daar als website of omroep op wordt afgerekend. Je hebt overigens wel degelijk in de hand wat kneuzen erop zetten - daarvoor bestaan er admins, moderators en dergelijke.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er wordt niks strafbaars gepost dus waarom weghalen? Verder heb je niet in de hand wat kneuzen erop zetten.
Zeg ik dat? Ik geef alleen die toon aan omdat dat rond dwaalt bij de tegenstanders van ZP. Daar zit dat toontje wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. De meeste dingen gebeuren wel ergens.
Het gaat mij om dat verongelijkte toontje van jou. Je hele post is doordrenkt van een gevoel van miskenning. Blanken worden door iedereen weggezet als de grote boeman, het is niet eerlijk.
Man o man, houd toch op. In dit land ben ik nog nooit benadeeld of veroordeeld omdat ik blank ben.
Voor een bepaalde categorie mensen is dat natuurlijk ook het hoogst haalbare. Die geloven dan ook in het grote complot over het algemeen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach. volgens Matador is GS het enige medium dat onderzoeksjournalistiek bedrijft.
En die claim wist hij te onderbouwen met een artikel van de hand GS waarin de redactie onderzoek verricht door nieuwsberichtjes van dubieuze blogjes aan elkaar te linken.
Wat een droefenis.
Ja en? Zij lachen zich dood dat hun bestaansrecht wordt gehaald uit zuigen. Dat maakt hen verre van achterlijk daar ze het weten uit te buiten. En mensen die bereid zijn om normaal te reageren doen zij ook normaal tegen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar dat maakt ze natuurlijk wel verantwoordelijk voor de toon en achterlijkheid van hun site.
Ah, je moet ze weer in een hokje of zuil plaatsen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ok, het zijn geen kneuzen en het is geen kwaliteit. Hoe kwalificeer jij je troll-helden dan wel?
En in jouw hoek zit een vrij hardnekkig racistisch toontje. Dat maakt beide groepen ook zo sneu.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik geef alleen die toon aan omdat dat rond dwaalt bij de tegenstanders van ZP. Daar zit dat toontje wel.
Het gaat mij om de toon van je post. Het is het toontje wat al maanden rondwaart in deze reeks. De toon van verongelijktheid. 'Het zijn altijd weer de blanken die overal de schuld van krijgen'. Want dat is wat je eigenlijk wil zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik geef alleen die toon aan omdat dat rond dwaalt bij de tegenstanders van ZP. Daar zit dat toontje wel.
Dit lijkt me een tikje naïef.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja en? Zij lachen zich dood dat hun bestaansrecht wordt gehaald uit zuigen. Dat maakt hen verre van achterlijk daar ze het weten uit te buiten. En mensen die bereid zijn om normaal te reageren doen zij ook normaal tegen.
Kom eens met je water voor de dokter knul. Je maakt iedereen voor van alles en nog wat uit. Maar komt het er een keer op aan dan weiger je weerquote:Op donderdag 13 november 2014 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, je moet ze weer in een hokje of zuil plaatsen.
Typisch weer.
Wellicht is het ook gewoon de onmacht van de minder bedeelden. Alleen wat sneu dat ze daarmee ook hetgeen waarvoor ze zeggen te strijden om zeep helpen...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij om de toon van je post. Het is het toontje wat al maanden rondwaart in deze reeks. De toon van verongelijktheid. 'Het zijn altijd weer de blanken die overal de schuld van krijgen'. Want dat is wat je eigenlijk wil zeggen.
wat? je denkt dat dat kind zelf die informatie tot zich heeft genomen met een kop thee al zittend op de bank kijkend naar één vandaag? natuurlijk heeft haar moeder haar dat alles vertelt, wetende dat een kind dat niet kan bevattenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat veronderstel je dus.
Laat ik dat eens opschrijven in het Engels. Assume, makes an Ass out of U and Me.
Nou ja, heel gek is dat niet gezien de argumenten die gebruikt worden. Het traditionele kinderfeest van Nederland wordt aangevallen als racistisch. Daarbij worden de voorstanders van ZP stelselmatig weggezet als PVV'ers en racisten..quote:Op donderdag 13 november 2014 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij om de toon van je post. Het is het toontje wat al maanden rondwaart in deze reeks. De toon van verongelijktheid. 'Het zijn altijd weer de blanken die overal de schuld van krijgen'. Want dat is wat je eigenlijk wil zeggen.
Ik laat me niet in een hokje plaatsen door een gewezen ex-dictatormodje.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom eens met je water voor de dokter knul. Je maakt iedereen voor van alles en nog wat uit. Maar komt het er een keer op aan dan weiger je weer. Typisch getroll weer...
dat van die dialoog niet willen aangaan is ook dom van quinsy, maar dat zei ik al eerderquote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja en? Dan breng je dus in beeld wat voor kneus het is. Heel Nederland ziet nu dat hij weigert de dialoog aan te gaan, ook met die man van het pietengilde. Het is dus vrij slim juist.
Dat is enkel wat jij wil zien. In de praktijk is het een handjevol mafketels dat voorstanders van ZP uitmaakt voor racist. Alleen figuren zoals jij weten dat tot zulke proporties op te blazen en kruipen zo gewillig in de slachtofferrol. Het zou bijna hilarisch zijn als het niet zo in- en intriest was.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, heel gek is dat niet gezien de argumenten die gebruikt worden. Het traditionele kinderfeest van Nederland wordt aangevallen als racistisch. Daarbij worden de voorstanders van ZP stelselmatig weggezet als PVV'ers en racisten..
Nee, want daarmee breng je de halsstarrigheid van hem in beeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat van die dialoog niet willen aangaan is ook dom van quinsy, maar dat zei ik al eerder
maar als iemand niet met jouw medium wil praten, is t idd behoorlijk triest om diegene te blijven achtervolgen
powned zoekt de conversatie op, geloof je t zelf?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stelselmatig uit de weg blijven gaan van de dialoog. 'Ik praat niet met jou omdat jij een andere mening hebt dan de mijne'. Dat is pas triest. Die gasten van Powned zoeken juist de conversatie op en willen die juist aangaan met de heer gario. Maar, net zoals op 2.25 uit dat filmpje, hij negeert ze en weigert de dialoog.
Wat is triester?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |