Sommige producten zijn echt chemische bommen inderdaad. Veel,rommel toevoegingen. Wel jammer.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:39 schreef Vanyel het volgende:
Brr. De deluxe creme moka geprobeerd. Afrader, smaakt chemisch en smerig.
Ik zou de West Country Farmhouse nemen. In ieder geval niet de Vintage.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
Die cheddar is er in drie uitvoeringen. Welke is het "mildst"?
Dat van die nootjes snap ik wel, omdat ze alle drie een apart artikelnummer hebben. Maar als klant zijnde ben je daar niet op bedacht. Wel viel me op dat er hier vier bakken stonden, met drie soorten. Zou er nog een vierde variant bijkomen?
Heb je ze alle 3 al geproefd?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou de West Country Farmhouse nemen. In ieder geval niet de Vintage.
Maar deze drie zijn volgens mij alle drie niet zo heel mild. Je kunt beter kijken of ze de Double Gloucester of Red Leicester uit de vorige periode nog hebben. Of eens een stukje bij AH kopen, die is ook neutraal van smaak.
Eentje nog maar. De andere smaken herinner ik me nog van vorige keer dat ze ze hadden. En er staat ook een smaakomschrijving op de verpakkingquote:
Oh echt?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eentje nog maar. De andere smaken herinner ik me nog van vorige keer dat ze ze hadden. En er staat ook een smaakomschrijving op de verpakking
Niet echt toch, op de verpakking? Welke heb je gehad/vind je het lekkerst?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eentje nog maar. De andere smaken herinner ik me nog van vorige keer dat ze ze hadden. En er staat ook een smaakomschrijving op de verpakking
hoe wat waar?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vanmiddag ook truffelkaas gescored, ben benieuwd. Oh en van het kerst assortiment hadden ze de cocos-pasta weer
lekker voor op brood mjam.
Oei oei. Veel vlekken? W5 is over algemeen eeg goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:08 schreef stavromulabeta het volgende:
Net met W5-schoonmaakdoekjes mijn touchscreen schoongemaakt: Nu helemaal van slag![]()
Met de doekjes van Aldi ging het altijd prima.
Hadden ze met pasen ook. Witte chocopasta met cocos. Chocolade pasta met nougat, chocopasta met koffiesmaak ofzo en nog 1 die ik niet meer weet.quote:
Nee, ineens denkt het scherm aangeraakt te worden op plekken waar dat niet zo is.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:16 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Oei oei. Veel vlekken? W5 is over algemeen eeg goed.
Dat dus. Vorig jaar met kerst hadden ze ze ook, toen had ik ook een pot gekocht en 2 weken later weerquote:Op donderdag 20 november 2014 09:43 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hadden ze met pasen ook. Witte chocopasta met cocos. Chocolade pasta met nougat, chocopasta met koffiesmaak ofzo en nog 1 die ik niet meer weet.
Jonguh!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:31 schreef friekin_ het volgende:
Ja heerlijk he! Truffelkaas is hier ook op, ik verdenk Copycat!
Dat zag ik ook al maandagquote:
Hihi, elkaar misgelopenquote:Op donderdag 20 november 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh!
Ik stond vandaag ook voor een leeg schap bij het Trudoplein.
Hier niet aan te slepen. Het vliegt de winkel uit. Vanmiddag weer even kijken....quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:20 schreef dralion13 het volgende:
bwoh, het is weer de tijd voor mijn favoriete lidl product, de maple syrup fudge, dat zijn teminste fudge zoals ze horen te zijn, bros, in tegenstelling tot die kleffe lonka meuk
He? Soort bros is kei lekker. Hoe ziet het eruit?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:20 schreef dralion13 het volgende:
bwoh, het is weer de tijd voor mijn favoriete lidl product, de maple syrup fudge, dat zijn teminste fudge zoals ze horen te zijn, bros, in tegenstelling tot die kleffe lonka meuk
Zeg eens niet van die enge dingen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:28 schreef Hooiopdevork het volgende:
Zijn bij jullie ook de 'schogetten' uit het assortiment?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een vies idee. De bakken zijn ook erg onhandig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:15 schreef qwerty89 het volgende:
Krijgen ze bij elke lidl de schepnootjes?
De gewone voorverpakte zijn al erg lekker, maar ik hoop dat de schepbakken ook bij mijn lidl komen..
Dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een vies idee. De bakken zijn ook erg onhandig.
Die staan ook naast de bakken.quote:
Wat een arbeidsintensief klusje om al die nootjes stuk voor stuk uit een bak te hengelen met dat broodjessysteemquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:49 schreef Elleska het volgende:
hier zie ik ook mensen uit de bakken snoepen en in de bak graaien om een zakje te vullen. die schepjes liggen er denk ik voor niets.
bij de broodjes hebben ze zo'n mooi systeem dat je niet met je handen in de bak kan graaien.
Bak met (schuine) trechter aan de voorzijde waar je met een soort bezempje nootjes in kan schuiven?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een arbeidsintensief klusje om al die nootjes stuk voor stuk uit een bak te hengelen met dat broodjessysteem
Serieus?!quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:37 schreef Morendo het volgende:
Hoewel ik wel laatste iemand zag die een handvol pistachenoten op de lopende band legde. Dan is het wel vies natuurlijk.
Whut?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die staan ook naast de bakken.
Hoewel ik wel laatste iemand zag die een handvol pistachenoten op de lopende band legde. Dan is het wel vies natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |