Nee, maar het is ook niet iets waar je 'last' van hebt of dat besmettelijk is.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Verdwijnt het dan weer automatisch?
Nee, ik had een lichte vorm. Laseren is voor de gevallen waar het erg opvalt. Overigens komt het vaker voor dan je denkt.quote:
Ik kwijl een beetje nu.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wist niet dat ik dit nodig had in mijn leven, tot nu:
[ afbeelding ]
True, ben gewoon benieuwd wat de doc zegt, en aangezien ik er morgen toch ben...quote:Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet iets waar je 'last' van hebt of dat besmettelijk is.
[..]
Nee, ik had een lichte vorm. Laseren is voor de gevallen waar het erg opvalt. Overigens komt het vaker voor dan je denkt.
Hoe ben je er dan afgekomen?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet iets waar je 'last' van hebt of dat besmettelijk is.
[..]
Nee, ik had een lichte vorm. Laseren is voor de gevallen waar het erg opvalt. Overigens komt het vaker voor dan je denkt.
Begrijpelijk.quote:
Ik had het in mijn pubertijd vooral. Een ander voedingspatroon en een soort zalf hielpen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ben je er dan afgekomen?
[..]
Begrijpelijk.
Even Myra lief aankijken straks.
Ebola, in een vergevorderd stadium.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
Als ik onder een ietwat hete douche sta, en ik kras met nagels over mijn huid laat dat rode strepen na. Is dat normaal, of wat voor ziekte is dat?
Je hebt een zwakke huid?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
Als ik onder een ietwat hete douche sta, en ik kras met nagels over mijn huid laat dat rode strepen na. Is dat normaal, of wat voor ziekte is dat?
Dat is normaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
Je begint in een zombie te veranderenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
Het is misschien wel een beetje rood van bloeduitstortingen misschien wat de huid rood maakt ?Gevaar voor ebola idd!! Maar ik heb er volgensmij al best lang last van en verder geen last van ebola ziektebeelden.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ebola, in een vergevorderd stadium.
de rode strepen gaan weer weg na een tijdje.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je begint in een zombie te veranderen
Jij bent dus immuun voor zombiesquote:Op woensdag 12 november 2014 14:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Het is misschien wel een beetje bloeduitstortingen wat de huis rood maakt. Gevaar voor ebola idd!! Maar ik heb er volgensmij al best lang last van en verder geen last van ebola ziektebeelden.
[..]
de rode strepen gaan weer weg na een tijdje.
Handog.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jij bent dus immuun voor zombies.
Roodharig?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik leef nog. Maar ik durf/wil/weet even niet te reageren omdat ik niet weet hoe ik moet reageren op 1 van bovenstaande posts.quote:
Als je rood haar hebt, heb je ook een gevoelige huid. Daardoor zie je sneller rode strepen dan bij andere huidtypes. Maar het kan geen kwaad en is normaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik leef nog. Maar ik durf/wil/weet even niet te reageren omdat ik niet weet hoe ik moet reageren op sommige posts.
Zombies bestaan al. Kijk maar eens op een koopzondag in het centrum van een willekeurige grote stad.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jij bent dus immuun voor zombies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |