abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2014 @ 13:57:31 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146571584

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 14-11-2014 11:49:56 ]
F means you're fucked
pi_146571650
Makkie.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:04:57 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146571905
In the Dutch Mountaaaaaaaaaains olé olé w/
pi_146572034
Vanavond nog maar een paar keer de Prins Clausbrug op en neer :P Of misschien ook niet. Als ik die heuvels nu nog niet aankan, gaat het ook niet meer gebeuren.

Bleh ik wil naar buiten, maar moet nog laaaang werken, geen hardloopspullen bij me hier.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146572125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:04 schreef Quoi het volgende:
In the Dutch Mountaaaaaaaaaains olé olé w/
Jeugdsentiment O+

"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146573043
Iedereen druk in de voorbereiding zie ik... succes alvast allemaal! Ik houd het nog even bij een veilige 5 km :p

Gister naar de runnersworld geweest voor compressie tubes. Geslaagd, en hij heeft ook gelijk mijn 1-jaar in bezit hebbende schoenen bekeken, en daaruit bleek dat ze eigenlijk toch niet (meer?) geschikt zijn. Kon duidelijk zien dat ik nog steeds vrij erg proneer ondanks de antipronatieschoen die ik vorig jaar heb gekocht. Hij zei dat deze schoenen sowieso al drie jaar oud zijn, ondanks dat ik ze pas een jaar geleden gekocht heb, en dat ze echt versleten zijn ook al zien ze er zo niet uit. En oja, dat ik ze dus eigenlijk twee jaar geleden nooit voor de nieuwprijs had moeten kopen omdat die levensduur sowieso dan al verkort was... maarja hoe moet ik dat weten? Beetje bleuh dus voorlopig maar even op de loopband trainen want daar heb ik nauwelijks tot helemaal geen last. Zodra ik buiten loop is het duidelijk gevoeliger. En ondertussen sparen dan maar...
pi_146573104
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:37 schreef _Peach_ het volgende:
Iedereen druk in de voorbereiding zie ik... succes alvast allemaal! Ik houd het nog even bij een veilige 5 km :p

Gister naar de runnersworld geweest voor compressie tubes. Geslaagd, en hij heeft ook gelijk mijn 1-jaar in bezit hebbende schoenen bekeken, en daaruit bleek dat ze eigenlijk toch niet (meer?) geschikt zijn. Kon duidelijk zien dat ik nog steeds vrij erg proneer ondanks de antipronatieschoen die ik vorig jaar heb gekocht. Hij zei dat deze schoenen sowieso al drie jaar oud zijn, ondanks dat ik ze pas een jaar geleden gekocht heb, en dat ze echt versleten zijn ook al zien ze er zo niet uit. En oja, dat ik ze dus eigenlijk twee jaar geleden nooit voor de nieuwprijs had moeten kopen omdat die levensduur sowieso dan al verkort was... maarja hoe moet ik dat weten? Beetje bleuh dus voorlopig maar even op de loopband trainen want daar heb ik nauwelijks tot helemaal geen last. Zodra ik buiten loop is het duidelijk gevoeliger. En ondertussen sparen dan maar...
Wat een vreemd verhaal! Waar had je die eerste schoenen gekocht dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146573225
Dus je schoenen gaan minder lang mee omdat ze al 2 jaar ergens gestaan hadden?
pi_146573311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat een vreemd verhaal! Waar had je die eerste schoenen gekocht dan?
Die eerste schoenen had ik aan laten meten bij de hardloopwinkel in rotterdam. Die bevolen toen een antipronatieschoen aan, degene die ik nu heb dus. Maar de man in de runnersworld van gisteren zegt dus dat op het moment dat ik ze kocht die schoenen al twee jaar in de winkel stonden en dus eigenlijk al oud waren. Ofwel hebben ze bij de hardloopwinkel me gewoon nooit genoeg antipronatie gegeven, dat kan natuurlijk ook nog. Naja, dat ik proneer ok, dat geloof ik, maar wat ik van de rest van zijn bewering moet geloven weet ik niet zo goed. Het enige dat ik wel weet is dat mijn schenen wel wat gevoelig blijven, vooral buiten, maar zeker niet zo erg als voordat ik deze schoenen had.
pi_146573341
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:42 schreef RunnerAdd het volgende:
Dus je schoenen gaan minder lang mee omdat ze al 2 jaar ergens gestaan hadden?
Ja, schijnt dat dst rubber zacht wordt ook al gebruik je ze niet. En dan zouden ze dus al twee jaar in de winkel hebben staan zacht worden + een jaar bij mij in gebruik.

Ofzo.
pi_146573484
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef _Peach_ het volgende:

[..]

Die eerste schoenen had ik aan laten meten bij de hardloopwinkel in rotterdam. Die bevolen toen een antipronatieschoen aan, degene die ik nu heb dus. Maar de man in de runnersworld van gisteren zegt dus dat op het moment dat ik ze kocht die schoenen al twee jaar in de winkel stonden en dus eigenlijk al oud waren. Ofwel hebben ze bij de hardloopwinkel me gewoon nooit genoeg antipronatie gegeven, dat kan natuurlijk ook nog. Naja, dat ik proneer ok, dat geloof ik, maar wat ik van de rest van zijn bewering moet geloven weet ik niet zo goed. Het enige dat ik wel weet is dat mijn schenen wel wat gevoelig blijven, vooral buiten, maar zeker niet zo erg als voordat ik deze schoenen had.
Maar heb je zelf ook de filmpjes gezien, met de oude en nieuwe schoenen aan? Als het een enorm verschil is, dan kan hij zeker gelijk hebben. Maar als je nooit écht last hebt gehad van de schoenen, geen man overboord toch?
Mijn schoenen gaan overigens niet eens een jaar mee.. maar het hangt natuurlijk ook wel vanaf hoeveel km je loopt, en op de loopband slijten ze ook minder snel dan op asfalt.
pi_146573598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar heb je zelf ook de filmpjes gezien, met de oude en nieuwe schoenen aan? Als het een enorm verschil is, dan kan hij zeker gelijk hebben. Maar als je nooit écht last hebt gehad van de schoenen, geen man overboord toch?
Mijn schoenen gaan overigens niet eens een jaar mee.. maar het hangt natuurlijk ook wel vanaf hoeveel km je loopt, en op de loopband slijten ze ook minder snel dan op asfalt.
Ik heb in de runnersworld geen nieuwe schoenen gepast, alleen mijn eigen. En daar was op het filmpje echt duidelijk te zien dat ik proneer. Beetje stom, ik had inderdaad misschien ook gelijk nieuwe moeten uitproberen ook al ging ik sowieso nu geen nieuwe schoenen kopen, om het verschil te zien :)

En ja, ik loop ministukjes dus veel zullen ze niet slijten maar dan zullen ze dus wel zacht worden volgens hem en dus ook niet goed meer zijn. Naja, maar ff rustig doorhobbelen en uitkijken dat het niet veel gevoeliger wordt dan nu! Dan kan ik altijd nog kijken voor nieuwe.
pi_146573683
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef _Peach_ het volgende:

[..]

Ja, schijnt dat dst rubber zacht wordt ook al gebruik je ze niet. En dan zouden ze dus al twee jaar in de winkel hebben staan zacht worden + een jaar bij mij in gebruik.

Ofzo.
Je kan aan het merk/type nummer toch zien wanneer deze zijn uitgekomen?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 12 november 2014 @ 15:01:33 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146573843
Maar als je dan nu moet sparen voor nieuwe schoenen, had je dan niet beter ff kunnen wachten met het kopen van compressietubes? Dat geld had je mooi kunnen gebruiken :)
F means you're fucked
pi_146573909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef YUR het volgende:
Maar als je dan nu moet sparen voor nieuwe schoenen, had je dan niet beter ff kunnen wachten met het kopen van compressietubes? Dat geld had je mooi kunnen gebruiken :)
Ja die had ik dus al gekocht en toen kwam ie met zullen we eens naar je oude schoenen kijken. Kan ze nog terugbrengen ja, naja ik zie wel.

Heb trouwens asics gt2170.. release date jan 2012. Ok, kun je opzoeken, maar dat wist ik niet toen ik ze kocht in die winkel op dat moment :p

/hardloopn00b
pi_146573930
Ik heb nu bijna 800km op deze schoenen gelopen. Denk dat ik na het volgende salaris maar eens ga shoppen, en dan nog tot de jaarwisseling blijf afwisselen :o
pi_146574113
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nu bijna 800km op deze schoenen gelopen. Denk dat ik na het volgende salaris maar eens ga shoppen, en dan nog tot de jaarwisseling blijf afwisselen :o
Leuk vooruitzicht! :)
pi_146574148
Mijn schoenen gaan langzamerhand ook aan vervanging toe zijn. Op zich lopen ze nog wel goed, maar vooral bij de Kinvara merk je wel dat ze wat harder zijn. Zevenheuvelenloop zal wel hun laatste wedstrijdje worden, dan maar eens kijken voor de Kinvara 5 denk ik :).

pi_146574149
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef _Peach_ het volgende:

[..]

Leuk vooruitzicht! :)
Zeker! Een beetje tactisch wachten kan ook wel nuttig zijn, soms hebben hardloopwinkels een maand waar alle schoenen van een bepaald merk in de aanbieding zijn of zo :o
pi_146574448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn schoenen gaan langzamerhand ook aan vervanging toe zijn. Op zich lopen ze nog wel goed, maar vooral bij de Kinvara merk je wel dat ze wat harder zijn. Zevenheuvelenloop zal wel hun laatste wedstrijdje worden, dan maar eens kijken voor de Kinvara 5 denk ik :).

[ afbeelding ]
kom ik met mijn lijst:
1
2
Blauw Brooks    370,3
Geel Brooks    76,6

:P Blauwe wil ik op blijven focussen tot 600km (medio januari) daarna ga ik meer afwisselen en de gele wat meer gebruiken.

Vooralsnog ga ik wel uit dat ik de CPC op blauw loop, op geel heb ik meer last van minuscule blaren aan de voorkant van mijn tenen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_146574622
Ik moet nog even :'( Zeker nu ik zo weinig loop.

pi_146574644
Leuk, lijstjes.
pi_146574665
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet nog even :'( Zeker nu ik zo weinig loop.

[ afbeelding ]
Of komt het omdat je teveel schoenen hebt :P Samen zit je wel aan 1000..
pi_146574717
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Of komt het omdat je teveel schoenen hebt :P Samen zit je wel aan 1000..
Tijd voor nieuwe dus! :P
pi_146574747
Ik mag ook nog even op deze schoenen door blijven lopen.

1
2
3
Nike Pegasus 31     335.6 km
Nike Pegasus+ 30     25.6 km
Inov-8 X-Talon-212     79.7 km
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')