Bullshit.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef Ethanolic het volgende:
Train 7 dagen in de week, en iedere dag buikspieren want deze herstellen sneller!!!
1. Die kennissen / vrienden van je hebben dus geen idee waar ze het over hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:35 schreef TheMechanic het volgende:
Ik fitness al jaren, maar heb nooit op mijn voeding gelet. Dit resulteerde uiteindelijk wel in spieren, maar het had zoveel meer kunnen zijn als ik op mijn voeding had geletHoe dan ook, maak nu een goede start. Whey proteïne gekocht, snoep enz. afgezworen. Veel eiwitten uit vis, vlees, melk. Toch heb ik er maar weinig verstand van en verhalen zijn vaak tegenstrijdig.
Ook heb ik het idee dat het voedingsschema dat ik nu volg (gebaseerd op die van kennissen/vrienden) meer bedoeld is voor bodybuilders. Wanneer ik het hen vraag, weten ze het eigenlijk ook niet. Ik zou namelijk meer het voedingspatroon willen volgen van Strongmen (de sterktste man, zo'n figuur). Ik heb alleen geen idee wat het verschil is qua voeding. Meer vet? Meer koolhydraten?
Hopelijk kunnen fanatiekelingen hier mij antwoord geven.
Klopt, ik eet alleen ongebrande vetten en zeewier. Ben breder dan ooit tevoren.quote:Op maandag 17 november 2014 15:26 schreef katja123 het volgende:
Paleo of Ketonisch dieet, zegt m'n broer (fanatiek sporter- ik absoluut niet).
Maar ketonisch dieet is geloof ik zo'n beetje alleen maar vetten nemen.
Nee, dat is een koolhydraat arm dieet. Deze dieeten zijn alleen aan te raden als je wil afvallen.quote:Op maandag 17 november 2014 15:26 schreef katja123 het volgende:
Paleo of Ketonisch dieet, zegt m'n broer (fanatiek sporter- ik absoluut niet).
Maar ketonisch dieet is geloof ik zo'n beetje alleen maar vetten nemen.
Ze noemen buikspieren toch ook wel super spieren??quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:05 schreef stef040 het volgende:
Buikspieren herstellen sneller? hahaha
Ik ben bang dat ik meer eet dan ik aan kan en dan vet krijg. Ik heb namelijk van nature al een heel klein buikje en ik word best snel stevig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:37 schreef wiskundenoob het volgende:
simpel: reken precies uit wat je nu per dag eet, en eet ietjes meer dan wat je nu eet. Wanneer je merk dat je niet meer aankomt, dan eet je weer ietsjes meer dan dat je daarvoor deed. Dit proces herhaal je zo lang mogelijk totdat je het beoogde fysiek hebt behaald.
als dat zo is, dan heb je niets te klagen. Eet gewoon per dag extra 50 kcal en kom lekker aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:55 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik meer eet dan ik aan kan en dan vet krijg. Ik heb namelijk van nature al een heel klein buikje en ik word best snel stevig.
Ok top! Bedanktquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef wiskundenoob het volgende:
als dat zo is, dan heb je niets te klagen. Eet gewoon per dag extra 50 kcal en kom lekker aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |