Dat was t al lang niet meerquote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Het was gewoon lunchtijd, niets mis mee.
Echt wel, ik ben net terug.quote:
Eigen foutquote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Twee maand terug: wil graag bankgiroloterij opzeggen
Dat kan, wat is uw rekeningnummer? Dat is rek num 2
Ah ja, ik zie dat u meespeelt met rek num 2
Stop gezet
Ik nu kijken, en zie dat ik ook meespeel op rek num 1
En dat hebben ze toen maar even niet gezegd. Opzeggen per rek num, niet per persoon natuurlijk.
Zucht
Goed, nu wel alles stopgezet
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.quote:
terecht natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.
I blame Heatwave!
Eens natuurlijk. Maar misschien mag dat niet, wantja verliezen ze inkomsten enzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Gedeeltelijk. Echte service zou zijn dat ze mij zeggen dat ik ook met een ander rek num meespeel als ik aangeef dat ik compleet wil stoppen met de bankgiroloterij.
I blame Heatwave!
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebtquote:
Dat krijg je nu al, NS-fanboiquote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebt
welkom bij de club van blaamdragenden.. al werk ik dan voor een andere tokoquote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben je alvast voor, als ik straks bij dat ene bedrijf werk, krijg ik uiteraard ook elke keer de schuld als je vertraging hebt
Mwah, waar ik nu werk is het al niet veel beter hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef clevy het volgende:
[..]
welkom bij de club van blaamdragenden.. al werk ik dan voor een andere toko
Ik weet al jaren niet beter op elk feestje etc. Boeiendquote:Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, waar ik nu werk is het al niet veel beter hoor
Zolang je niet in Apeldoorn werkt, is er niks aan de handquote:Op woensdag 12 november 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet al jaren niet beter op elk feestje etc. Boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |