abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146571787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Syamsu het volgende:

[..]

Die alternatieve verklaring had ik al gegeven.

Ok, rudimentaire organen vindt je dus niet een groot genoeg issue, wat dan wel? Junk dna vindt ik wel een grote issue, junk dna dan maar?
De drie dingen die nodig zijn voor evolutie om waar te zijn, een medium waarin de informatie die een organisme beschrijft van generatie op generatie doorgegeven kan worden, een selectiemechanisme, en genoeg tijd om van het eerste eencellige leven tot de huidige biodiversiteit te komen.

Hoeveel procent van ons DNA "junk" is en wat dat precies inhoud of dat een bepaald orgaan wel of geen functie heeft zijn enkel details die invloed hebben op hoe de theorie begrepen wordt en de validiteit van delen van de theorie.
Het is niet genoeg om de complete theorie onderuit te halen.
pi_146573073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
De niet moorden en stelen zaken, de fatsoensnormen m.i. Zijn wel van alle tijden.
Vanaf dat de mens zijn aapzijn uitge-evolueerd was dus.
Als iedereen leeft om de noden van anderen in te vullen dan leeft niemand nog voor zichzelf.
pi_146573082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:02 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

De drie dingen die nodig zijn voor evolutie om waar te zijn, een medium waarin de informatie die een organisme beschrijft van generatie op generatie doorgegeven kan worden, een selectiemechanisme, en genoeg tijd om van het eerste eencellige leven tot de huidige biodiversiteit te komen.

DNA bestaat, dat er soms verschillen zijn in kans op reproductie gerelateerd aan de dna is ook evident, blijft over het verhaal over tijd.

Maar tijd is geen criterium meer sinds de theorie over punctuated equilibrium. Als ik aantoon dat het een hele korte periode is, zeg jij gewoon dat het punctuated equilibrium is, en gooi je evolutie theorie nog steeds niet weg.

Als wordt bewezen dat een organisme ontstaat door in 1 keer het gehele ontwerp van het volwassen organisme te kiezen, dan is evolutie theorie toch in essentie fout?
pi_146573185
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:25 schreef budvar het volgende:

[..]

Oke, nou ik heb nog nooit iets gezien waarvan ik dacht dat er misschien een god aan te pas is gekomen. Er valt wat mij betreft dus ook niets te eren aan een god, zeker niet aan 1 die geen zak geeft om zijn creatie.
Het ontzag dat de mens heeft door het zien van het universum, die is voor God.
Als iedereen leeft om de noden van anderen in te vullen dan leeft niemand nog voor zichzelf.
pi_146573213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef Syamsu het volgende:

Als wordt bewezen dat een organisme ontstaat door in 1 keer het gehele ontwerp van het volwassen organisme te kiezen, dan is evolutie theorie toch in essentie fout?
Daar wil ik het graag met je over hebben, want daar heb ik wel wat vragen over.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_146573233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Welke god, waarom die en niet één van de duizenden anderen?
pi_146573285
Belachelijk eigenlijk hoe sommigen krampachtig aan die evolutietheorie vasthouden, ondanks alle bewijs dat die niet klopt.
pi_146573296
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welke god, waarom die en niet één van de duizenden anderen?
Omdat die andere geschapen zijn door die ene, die welke ik op doel, die die jij besloten heb niet te vereren.
pi_146573308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Vanaf dat de mens zijn aapzijn uitge-evolueerd was dus.
We zijn nooit apen geweest.
pi_146573322
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Omdat die andere geschapen zijn door die ene, die welke ik op doel.
Welke mag dat zijn en waarom speciaal die?
pi_146573344
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:44 schreef likdoorn het volgende:
Belachelijk eigenlijk hoe sommigen krampachtig aan die evolutietheorie vasthouden, ondanks alle bewijs dat die niet klopt.
Vertel ons maar hoe het wel zit dan.
pi_146573348
quote:
12s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef Gray het volgende:

[..]

We zijn nooit apen geweest.
tja, nu raak ik er helemaal niet meer aan uit. Wat wordt hier dan beweerd? Evolutietheorie stelt toch dat we ge-evolueerd zijn uit apen?
pi_146573362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vertel ons maar hoe het wel zit dan.
Alsof we dat al niet tientallen keren duidelijk gemaakt hebben hier. Jullie draaien constant rond de pot.
pi_146573406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef likdoorn het volgende:

[..]

tja, nu raak ik er helemaal niet meer aan uit. Wat wordt hier dan beweerd? Evolutietheorie stelt toch dat we ge-evolueerd zijn uit apen?
Nee, dat stelt het niet.

Tip: lees eens over de evolutietheorie.
Tip 2: lees eens beter over de evolutietheorie.

Wij stammen af van aap-achtigen, net als apen dat doen. Een subtiel, maar belangrijk verschil.
pi_146573454
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, dat stelt het niet.

Tip: lees eens over de evolutietheorie.
Tip 2: lees eens beter over de evolutietheorie.

Wij stammen af van aap-achtigen, net als apen dat doen. Een subtiel, maar belangrijk verschil.
Hou aub op met uit de hoogte te doen. 8)7 Wat waren die aap-achtigen dan? Vissen?
pi_146573477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:47 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Alsof we dat al niet tientallen keren duidelijk gemaakt hebben hier
. Jullie draaien constant rond de pot.
Veel verder dan een 'god dit it' komen jullie niet. Ik ben benieuwd naar 'how god dit it', iets wat 'jullie' nou nooit eens ergens vertellen helaas.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:50:10 #77
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146573478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef Syamsu het volgende:
Maar tijd is geen criterium meer sinds de theorie over punctuated equilibrium.
Ah en wat is jouw kijk op punctuated equilibrium? Of is het gewoon weer een woord wat je heb gegoogled en nu maar opgooit?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 12 november 2014 @ 14:50:46 #78
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146573500
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:44 schreef likdoorn het volgende:
Welk bewijs? :?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2014 @ 14:50:53 #79
231686 budvar
budvar
pi_146573502
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen ontzag voor wat voor god dan ook waar ik ook kijk, zou ook heel raar zijn om dat als atheïst te hebben.
Zou jij ook ontzag hebben voor roze dwergolifantjes hebben als ik zeg dat Zij het universum geschapen hebben?

En nou niet zeggen dat dat onzin is want kijk maar hierboven, het staat geschreven!
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_146573504
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Veel verder dan een 'god dit it' komen jullie niet. Ik ben benieuwd naar 'how god dit it', iets wat 'jullie' nou nooit eens ergens vertellen helaas.
Gods wegen zijn eenmaal ondoorgrondelijk. punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')