De drie dingen die nodig zijn voor evolutie om waar te zijn, een medium waarin de informatie die een organisme beschrijft van generatie op generatie doorgegeven kan worden, een selectiemechanisme, en genoeg tijd om van het eerste eencellige leven tot de huidige biodiversiteit te komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Syamsu het volgende:
[..]
Die alternatieve verklaring had ik al gegeven.
Ok, rudimentaire organen vindt je dus niet een groot genoeg issue, wat dan wel? Junk dna vindt ik wel een grote issue, junk dna dan maar?
Vanaf dat de mens zijn aapzijn uitge-evolueerd was dus.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
De niet moorden en stelen zaken, de fatsoensnormen m.i. Zijn wel van alle tijden.
DNA bestaat, dat er soms verschillen zijn in kans op reproductie gerelateerd aan de dna is ook evident, blijft over het verhaal over tijd.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:02 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
De drie dingen die nodig zijn voor evolutie om waar te zijn, een medium waarin de informatie die een organisme beschrijft van generatie op generatie doorgegeven kan worden, een selectiemechanisme, en genoeg tijd om van het eerste eencellige leven tot de huidige biodiversiteit te komen.
Het ontzag dat de mens heeft door het zien van het universum, die is voor God.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Oke, nou ik heb nog nooit iets gezien waarvan ik dacht dat er misschien een god aan te pas is gekomen. Er valt wat mij betreft dus ook niets te eren aan een god, zeker niet aan 1 die geen zak geeft om zijn creatie.
Daar wil ik het graag met je over hebben, want daar heb ik wel wat vragen over.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef Syamsu het volgende:
Als wordt bewezen dat een organisme ontstaat door in 1 keer het gehele ontwerp van het volwassen organisme te kiezen, dan is evolutie theorie toch in essentie fout?
Welke god, waarom die en niet één van de duizenden anderen?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Het ontzag dat de mens heeft door het zien van het universum, die is voor God.
Omdat die andere geschapen zijn door die ene, die welke ik op doel, die die jij besloten heb niet te vereren.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke god, waarom die en niet één van de duizenden anderen?
We zijn nooit apen geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Vanaf dat de mens zijn aapzijn uitge-evolueerd was dus.
Welke mag dat zijn en waarom speciaal die?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Omdat die andere geschapen zijn door die ene, die welke ik op doel.
Vertel ons maar hoe het wel zit dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:44 schreef likdoorn het volgende:
Belachelijk eigenlijk hoe sommigen krampachtig aan die evolutietheorie vasthouden, ondanks alle bewijs dat die niet klopt.
tja, nu raak ik er helemaal niet meer aan uit. Wat wordt hier dan beweerd? Evolutietheorie stelt toch dat we ge-evolueerd zijn uit apen?quote:
Alsof we dat al niet tientallen keren duidelijk gemaakt hebben hier. Jullie draaien constant rond de pot.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vertel ons maar hoe het wel zit dan.
Nee, dat stelt het niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef likdoorn het volgende:
[..]
tja, nu raak ik er helemaal niet meer aan uit. Wat wordt hier dan beweerd? Evolutietheorie stelt toch dat we ge-evolueerd zijn uit apen?
Hou aub op met uit de hoogte te doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, dat stelt het niet.
Tip: lees eens over de evolutietheorie.
Tip 2: lees eens beter over de evolutietheorie.
Wij stammen af van aap-achtigen, net als apen dat doen. Een subtiel, maar belangrijk verschil.
Veel verder dan een 'god dit it' komen jullie niet. Ik ben benieuwd naar 'how god dit it', iets wat 'jullie' nou nooit eens ergens vertellen helaas.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:47 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Alsof we dat al niet tientallen keren duidelijk gemaakt hebben hier. Jullie draaien constant rond de pot.
Ah en wat is jouw kijk op punctuated equilibrium? Of is het gewoon weer een woord wat je heb gegoogled en nu maar opgooit?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef Syamsu het volgende:
Maar tijd is geen criterium meer sinds de theorie over punctuated equilibrium.
Welk bewijs?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:44 schreef likdoorn het volgende:
Belachelijk eigenlijk hoe sommigen krampachtig aan die evolutietheorie vasthouden, ondanks alle bewijs dat die niet klopt.
Ik heb totaal geen ontzag voor wat voor god dan ook waar ik ook kijk, zou ook heel raar zijn om dat als atheïst te hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Het ontzag dat de mens heeft door het zien van het universum, die is voor God.
Gods wegen zijn eenmaal ondoorgrondelijk. puntquote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veel verder dan een 'god dit it' komen jullie niet. Ik ben benieuwd naar 'how god dit it', iets wat 'jullie' nou nooit eens ergens vertellen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |