abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146569762
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:44 schreef BerjanII het volgende:

Ik kan er chocolade noch gebak van maken, maar jij weet het allemaal perfect. En als ik dan probeer mee te denken stel je een belachelijke vraag.
Wat is er nou belachelijk aan de vraag hoe het werkelijk zit? het komt nogal willekeurig over, de manier waarop jij over liefde spreekt. Je denkt dat het zus is, maar in kennelijke tegenstelling daarop zeg je, is het is ook weer zo. Zoiets van, het zal allemaal wel.
pi_146569954
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:55 schreef Semisane het volgende:

[..]

Je hebt geen zin om te zoeken omdat je die zaken niet kan aantonen, niet in de laatste plaats omdat ik al van elk voorbeeld heb aangetoond dat het of bestaat of dat de wetenschap daar al onderzoek naar doet. :')

Ik zal de evolutietheorie als "fout" beschouwen als jij kan aantonen dat er grote fouten zit in één van de vele grote onderdelen daarvan waardoor de verklaringen en voorspellingen niet meer kunnen kloppen, maar veel belangrijker als jij met een verklaring kan komen die onze observaties beter kan verklaren.

Dit is iets waar jij tot nu toe herhaaldelijk in faalt. Geen enkele post die je in deze reeks (of buiten deze reeks) geven mij enigszins het idee dat jij ook maar iets begrijpt van de evolutietheorie.

Ik studeer evolutionaire biologie en zou je kunnen wijzen op werkelijke zaken waarin de evolutietheorie nog sluitende verklaringen voor zoekt of waarvan men het idee heeft dat de verklaringen die we hebben nog niet afdoende zijn en die van specifieke interesse zijn binnen de evolutionaire wetenschap, maar ik kan je ook vertellen dat deze niet in de buurt vallen van de suggesties die jij hebt aangedragen. Sommige die zelfs totaal geen enkel probleem zijn binnen deze wetenschap.

Dat jij hier geen enkele kennis van hebt is niet vreemd, je weet weinig tot niks van het onderwerp, maar toont hier wel een niveau van arrogantie door te stellen dat je dat wel doet. Uiteraard zonder werkelijk je ballen op het blok te leggen natuurlijk. :') Want zo'n lafaard ben je wel. :D
.
Misschien moeten we het eens om gaan draaien. We stoppen met praten over de evolutietheorie en we gaan Syamsu vragen hoe creationisme/intelligent design nou precies werkt. Ik vraag me bijvoorbeeld af welke ontwerpmethoden er zijn gebruikt(en waarom die) en welke eisen er werden gesteld aan het ontwerp, welke functies het ontwerp moest vervullen, waar er prototypes van zijn gemaakt etc etc.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 12 november 2014 @ 13:06:43 #43
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146569994
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

.
Misschien moeten we het eens om gaan draaien. We stoppen met praten over de evolutietheorie en we gaan Syamsu vragen hoe creationisme/intelligent design nou precies werkt. Ik vraag me bijvoorbeeld af welke ontwerpmethoden er zijn gebruikt(en waarom die) en welke eisen er werden gesteld aan het ontwerp, welke functies het ontwerp moest vervullen, waar er prototypes van zijn gemaakt etc etc.
Goed idee. :D Ik vraag me alleen af of je dan ooit een antwoord zal krijgen...ik vermoed dat de gemiddelde creationist nooit zo heel lang over dat onderwerp heeft nagedacht. O-)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_146570075
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:55 schreef Semisane het volgende:

Ik zal de evolutietheorie als "fout" beschouwen als jij kan aantonen dat er grote fouten zit in één van de vele grote onderdelen daarvan waardoor de verklaringen en voorspellingen niet meer kunnen kloppen, maar veel belangrijker als jij met een verklaring kan komen die onze observaties beter kan verklaren.
Die alternatieve verklaring had ik al gegeven.

Ok, rudimentaire organen vindt je dus niet een groot genoeg issue, wat dan wel? Junk dna vindt ik wel een grote issue, junk dna dan maar?
pi_146570105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Syamsu het volgende:

[..]

Ok, rudimentaire organen vindt je dus niet een groot genoeg issue, wat dan wel? Junk dna vindt ik wel een grote issue, junk dna dan maar?
Junk DNA bestaat niet.
pi_146570228
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef Semisane het volgende:

[..]

Goed idee. :D Ik vraag me alleen af of je dan ooit een antwoord zal krijgen...ik vermoed dat de gemiddelde creationist nooit zo heel lang over dat onderwerp heeft nagedacht. O-)
Sterker nog, je zou verwachten dat onderzoek hierna hele bibliotheken aan artikelen op zou leveren. Ik durf wel te gokken dat het aantal artikelen hierover de nul nadert :)
  woensdag 12 november 2014 @ 13:15:42 #47
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146570269
quote:

[..]

Godverdomme gast, lees toch eens mijn posts. Beide issues zijn geen issues. Ik heb voorbeelden gegeven van rudimentaire functies en dit is gewoon te verklaren via de evolutietheorie en junk-DNA is gewoon een term dat door genetici word gebruikt voor stukken DNA waarvoor op dit moment geen expressie is en die niet gedecodeerd en vertaald worden door biochemische processen in een cel.

Je blijft deze twee zaken maar opnoemen terwijl het als is aangetoond dat je er totaal naast zit! Doe gewoon eens wat met de informatie die je wordt aangedragen.

Zo fokking moeilijk is dat allemaal niet.

Oh en negeer de rest van mijn post ook maar weer eens....over lafheid gesproken. :')
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 12 november 2014 @ 13:17:37 #48
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146570330
quote:
3s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Junk DNA bestaat niet.
Nou ja, de term wordt gewoon gebruikt voor stukken non-coderende DNA. Het is allemaal niet zo heel interesant, maar ik vermoed dat Syamsu er gewoon weinig van begrijpt of wilt begrijpen.
  woensdag 12 november 2014 @ 13:20:11 #49
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146570410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Sterker nog, je zou verwachten dat onderzoek hierna hele bibliotheken aan artikelen op zou leveren. Ik durf wel te gokken dat het aantal artikelen hierover de nul nadert :)
Ze hebben Of pandas and People. :')
pi_146570471
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:17 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nou ja, de term wordt gewoon gebruikt voor stukken non-coderende DNA. Het is allemaal niet zo heel interesant, maar ik vermoed dat Syamsu er gewoon weinig van begrijpt of wilt begrijpen.
Wat je schreef in onderstaande quote is een meer compleet antwoord:
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:15 schreef Semisane het volgende:
junk-DNA is gewoon een term dat door genetici word gebruikt voor stukken DNA waarvoor op dit moment geen expressie is en die niet gedecodeerd en vertaald worden door biochemische processen in een cel.
Al ook niet heel kloppend. Het doet namelijk vermoeden dat het nutteloos afval is, wat onjuist is. Junk-DNA heeft een functie, zelfs al is die onbekend. Het kan wel zijn dat het DNA niet codeert, maar bijvoorbeeld als landingsplatform dient voor eiwitstructuren.

Non-coding DNA is in mijn ogen een betere benaming.
pi_146570586
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ze hebben Of pandas and People. :')
Die ken ik ja :')
  woensdag 12 november 2014 @ 13:27:36 #52
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146570618
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat je schreef in onderstaande quote is een meer compleet antwoord:

[..]

Al ook niet heel kloppend. Het doet namelijk vermoeden dat het nutteloos afval is, wat onjuist is. Junk-DNA heeft een functie, zelfs al is die onbekend. Het kan wel zijn dat het DNA niet codeert, maar bijvoorbeeld als landingsplatform dient voor eiwitstructuren.

Non-coding DNA is in mijn ogen een betere benaming.
Tja ja, de term is een beetje blijven hangen inderdaad van het moment dat het werd ontdekt. Vind non-coding DNA de lading ook beter dekken. :)

Maar goed het gaat erom dat Syamsu dit als probleem ziet voor de evolutietheorie (op welke manier is me overigens niet geheel duidelijk) terwijl het prima is te verklaren. :)

En kwam nu weer een aardig artikel tegen over non-coding DNA die suggereert dat er toch weer een functie voor is. :) Altijd leuk zo...
pi_146570667
quote:

[..]

Nee, laten we het over "springende genen" hebben *O*
dat klinkt vrolijker
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_146570772
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:15 schreef Semisane het volgende:

[..]

Godverdomme gast, lees toch eens mijn posts. Beide issues zijn geen issues. Ik heb voorbeelden gegeven van rudimentaire functies en dit is gewoon te verklaren via de evolutietheorie en junk-DNA is gewoon een term dat door genetici word gebruikt voor stukken DNA waarvoor op dit moment geen expressie is en die niet gedecodeerd en vertaald worden door biochemische processen in een cel.

Duidelijke afwenningsverschijnselen van het genot van gelijkhebberij.

Junk dna wordt door evolutie wetenschappers opgevoerd als zijnde, net zoals zogenaamde rudimentaire organen, de overblijfselen van de door hun gefantaseerde miljard jaar evolutie historie. Als evolutie theorie daar fout zit, trek je dus geen konsekwenties aan, wat dan wel? Als bewezen wordt dat fossielen niet tich miljoen jaar oud zijn bijvoorbeeld, doe je dan wel evolutie theorie weg als zijnde fout?
  woensdag 12 november 2014 @ 13:39:10 #55
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146570960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef Syamsu het volgende:

[..]

Junk dna wordt door evolutie wetenschappers opgevoerd als zijnde, net zoals zogenaamde rudimentaire organen, de overblijfselen van de door hun gefantaseerde miljard jaar evolutie historie. Als evolutie theorie daar fout zit, trek je dus geen konsekwenties aan, wat dan wel? Als bewezen wordt dat fossielen niet tich miljoen jaar oud zijn bijvoorbeeld, doe je dan wel evolutie theorie weg als zijnde fout?
Blablabla :O ...kom nu maar gewoon met wat argumentatie en onderbouw dat met bronnen. :') Je ben al gewezen op het feit dat rudimentaire functies en non-coderende DNA (junk-dna) geen probleem zijn binnen de evolutietheorie en dat blijf je maar negeren.

Als jij kan aantonen en onderbouwen dat fossielen geen miljoenen jaren oud zijn dan nodig ik je hierbij uit om met bewijs te komen.

Zal ik verder maar gokken dat je dat niet doet en enkel die stelling tot in den treuren zal blijven herhalen, ook al wordt het tegendeel aan je getoond. (Zoals je dat nu tot nu toe met rudimentaire functies en non-coderend DNA hebt gedaan). :')

@BerjanII: Wordt het al een beetje duidelijk hoe het werkt met Syamsu? :D
pi_146571039
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef Syamsu het volgende:

[..]

Wat zou je er van vinden als we eens zouden stoppen met praten over de evolutietheorie en dat we het in plaats daarvan gaan hebben over de 'intelligente keuzes' volgens welke organismen zijn opgebouwd?
pi_146571139
Het is toch al maanden lang duidelijk dat die zwetser een school voorbeeld trol is. Als jullie nu eens een week op je handen gaan zitten, gaat ie misschien verderop trollen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_146571182
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:57 schreef Syamsu het volgende:

[..]

Wat is er nou belachelijk aan de vraag hoe het werkelijk zit? het komt nogal willekeurig over, de manier waarop jij over liefde spreekt. Je denkt dat het zus is, maar in kennelijke tegenstelling daarop zeg je, is het is ook weer zo. Zoiets van, het zal allemaal wel.
Omdat emotie, en dus ook liefde, niks te maken heeft met creationistische evolutie of schepping. Dus je vraag is offtopic, en daarom niet relevant. Maar dat is typisch voor iemand die meent dat de Aarde geen miljarden jaren oud is. Steeds van de hak op de tak reageren, als je het antwoord op een vraag niet weet.

Dus ga ontopic op de vragen over evolutie in, en maak een nieuw topic aan hoe jij liefde ziet en anderen kunnen daar weer op reageren.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_146571205
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:39 schreef Semisane het volgende:

[..]

Blablabla :O ...kom nu maar gewoon met wat argumentatie en onderbouw dat met bronnen. :') Je ben al gewezen op het feit dat rudimentaire functies en non-coderende DNA (junk-dna) geen probleem zijn binnen de evolutietheorie en dat blijf je maar negeren.

Als jij kan aantonen en onderbouwen dat fossielen geen miljoenen jaren oud zijn dan nodig ik je hierbij uit om met bewijs te komen.

Zal ik verder maar gokken dat je dat niet doet en enkel die stelling tot in den treuren zal blijven herhalen, ook al wordt het tegendeel aan je getoond. (Zoals je dat nu tot nu toe met rudimentaire functies en non-coderend DNA hebt gedaan). :')
Nogmaals, ik heb er geen zin in om te zoeken als je geen konsekwenties trekt als wordt aangetoond dat je het verkeerd hebt. Ik vraag alleen maar wat ik precies moet bewijzen om evolutie theorie onderuit te halen.
  woensdag 12 november 2014 @ 13:47:46 #60
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_146571264
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef Syamsu het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb er geen zin in om te zoeken als je geen konsekwenties trekt als wordt aangetoond dat je het verkeerd hebt. Ik vraag alleen maar wat ik precies moet bewijzen om evolutie theorie onderuit te halen.
Nogmaals, je hebt er geen zin in omdat ik al heb getoond dat je met betrekking tot rudimentaire functies en non-coderende DNA de plank missloeg. Dat geeft verder niet, maar mama zal je vast een flinke vent vinden als je dat ook kan erkennen. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')