Ach, ik heb alleen nog maar WiFi rondom m'n router en die staat bij de koelkast. Heel ideaal is dat ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, het ligt aan mij
Heb de router die eerst bij mn ouders stond meegenomen naar Groningen en sindsdien matig internet thuisthuis
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga ook weer beginnen denk ik etsu
is lekkerquote:Op donderdag 13 november 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen
Je houdt het gewoon makkelijk vol dus
Drank ookquote:
niet doenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk even een nieuwe regelenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik heb alleen nog maar WiFi rondom m'n router en die staat bij de koelkast. Heel ideaal is dat ook niet
Ik ga de restjes opwarmen van de pasta die Pax een 10 heeft gegeven.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
ik ga de nasirestjes van gisteren opwarmen en dan pasta koken
zie je zo pax xx
doeii
is makkelijk etsuquote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet doen
ik wil ook stoppen maar ben te zwak
Niet doen Insoquote:Op donderdag 13 november 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zonder roken kan je minder goed functioneren?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen op drank kan ik niet functioneren
jawelquote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zonder roken kan je minder goed functioneren?
Vroeger kon Johan nog lekker roken bij Sport aan Tafel, als hij nu een sigaartje opsteekt wordt hij besprongen door een brandweerman.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
Een tevreden roker is geen onruststoker.
Ik ben wel benieuwd of het echt een 10 waard is.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga de restjes opwarmen van de pasta die Pax een 10 heeft gegeven.
Keek jij toen al ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger kon Johan nog lekker roken bij Sport aan Tafel, als hij nu een sigaartje opsteekt wordt hij besprongen door een brandweerman.
Toen was ik 9 ofzo.quote:
Ik vertrouw het beoordelingsvermogen van Paxcon.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of het echt een 10 waard is.
Misschien kun jij nu iets leuks over jezelf vertellen?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk om wat te leren over johannes toen hij nog erg klein was.
Hij had een goudvis en die is doodgegaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun jij nu iets leuks over jezelf vertellen?
Vind jij dat interessant :Squote:Op donderdag 13 november 2014 17:27 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk om wat te leren over johannes toen hij nog erg klein was.
ripquote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had een goudvis en die is doodgegaan.
Zijn naam is Renéquote:Op donderdag 13 november 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun jij nu iets leuks over jezelf vertellen?
Goed begin van een lange en succesvolle carrière als mod.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef GGMM het volgende:
MED / Voor CRE zoeken we versterking.
Ga je ook solliciteren Inso?
Ik denk dat dit meer iets is voor onze goede vriend, Tjacka.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik word geen mod zolang Paxcon nog mod is.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word principieel geen mod zolang LR niet terug is.
Ik word principieel admin zolang LR mod is op WijZijnSimbaquote:Op donderdag 13 november 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word principieel geen mod zolang LR niet terug is.
Solliciteren op FOK!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef GGMM het volgende:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je solliciteert naar een pak slaag jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |