We zaten allebei dus in de juiste richting.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat ze achteruit kunnen wist ik ook niet, maar wel dat het de enige vogel is die stil kan blijven in de lucht. Als er dan al een achteruit kan moet het die wel zijn.
Komen hier voor.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Erg interessante vogels, zeker. Ik heb sowieso iets met vogels
Ik ook. Komt denk ik omdat ik vroeger een dik boek over allerlei vogels gekregen heb van mijn oma. Toen was er nog geen internet, dus als ik alleen was altijd in dat boek kijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Erg interessante vogels, zeker. Ik heb sowieso iets met vogels
Ayyy, niet mijn sterke kant (ben niet voor niets geoloog geworden, de meest softe van de betawetenschappen), maar zal een mooie vraag bedenken...quote:
Ik ook van mijn moederquote:Op woensdag 12 november 2014 05:13 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik ook. Komt denk ik omdat ik vroeger een dik boek over allerlei vogels gekregen heb van mijn oma. Toen was er nog geen internet, dus als ik alleen was altijd in dat boek kijken.
als stad tussen haakjes staat, den haag?quote:Op woensdag 12 november 2014 05:17 schreef El_Matador het volgende:
OK, nieuwe vraag (sorry Klaploper), deze weet ik zelf namelijk:
In welke Nederlandse 'stad' is het hoofdkantoor van de Vogelbescherming gevestigd?
Nee, stad staat tussen aanhalingstekens omdat het geen grote stad is.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
als stad tussen haakjes staat, den haag?
Nee, het oosten en het noorden van het land ken ik erg slecht.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:21 schreef Klaploper het volgende:
Ah oké. Den Haag heeft namelijk nooit stadsrechten gehad. Dan weet ik het niet. Hengelo? Maar dan zou je niet denken dat het de meest oostelijke stad met station was.
Dat is een makkie. Zeist, Utrecht. Zoals ik al zei mijn ma zat er, ik woon bijna m'n hele leven al in Utrecht.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, stad staat tussen aanhalingstekens omdat het geen grote stad is.
HINT 1: Den Haag ben ik geboren, in deze stad ben ik opgegroeid.
Punt erbij voor Sebbe.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is een makkie. Zeist, Utrecht.
Sowieso mooie huizen daarquote:Op woensdag 12 november 2014 05:24 schreef El_Matador het volgende:
HINT 2: ook het Wereld Natuur Fonds is in deze stad gevestigd
mijn ouders (en wij dus ook) verhuisden daarvoor van Den Haag naar die stad omdat mijn pa daar ging werken.
Zeker. Wilhelminapark ken je? Zeisterbos? Bisonveld?quote:Op woensdag 12 november 2014 05:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sowieso mooie huizen daar. Zeist west en die flattenwijk niet meegerekend.
Nogmaals ik ben nu best moe en stoned, derhalve niet creatief nu met vragenquote:Op woensdag 12 november 2014 05:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker. Wilhelminapark ken je? Zeisterbos? Bisonveld?
In die buurt ben ik opgegroeid.
En nu in Colombia.
Jij bent aan zet, verzin iets supermoeilijks, zodat "morgen" iedereen mee kan denken...
Jaloers op je blow, dat heb ik sinds Amsterdam niet meer gedaan, maar ok, zal ik een vraag verzinnen?quote:Op woensdag 12 november 2014 05:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben nu best moe en stoned, derhalve niet creatief nu met vragenik kan alleen op makkelijke dingen komen.
Ja, doe maar. Ik ga er ook een einde aan breien. Colombia klinkt goed man, hoe laat is het daar nu?quote:Op woensdag 12 november 2014 05:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaloers op je blow, dat heb ik sinds Amsterdam niet meer gedaan, maar ok, zal ik een vraag verzinnen?
Dat is het ook. Prachtig land en puur genieten.quote:Op woensdag 12 november 2014 05:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Colombia klinkt goed man, hoe laat is het daar nu?
Ik hoor graag meer, maar hou het echt niet meer wakker. Fijne avond/nacht nog dan in ieder gevalquote:Op woensdag 12 november 2014 05:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het ook. Prachtig land en puur genieten.
23:36 heb ik het nu.
Geen idee. Groot fan van de band, maar interesseer me nooit echt in de personen achter de muziek waarvan ik hou. Maar omdat jij het vraagt en het carnaval is: Brazilië?quote:Op woensdag 12 november 2014 05:38 schreef El_Matador het volgende:
11 november-opdracht voor 'morgen':
In welk land viert de illustere zanger van de Rolling Stones graag zijn carnaval?
Wrong, helaasch.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:32 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Geen idee. Groot fan van de band, maar interesseer me nooit echt in de personen achter de muziek waarvan ik hou. Maar omdat jij het vraagt en het carnaval is: Brazilië?
Ander continentquote:
Nee.quote:
Nopequote:
Ook al niet.quote:
Komt in de buurt inderdaad. Denk carnaval, groots, tof.quote:
Zuidelijker.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:10 schreef jatochneetoch het volgende:
Ja dan denk ik aan Brazilië![]()
Maargoed mexico dan?
Het is wachten op el matadorquote:Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik geloof dat we er niet helemaal uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |