Dan moet je dat gelijk opnemen in je vraag en niet achteraf aanpassen.quote:Op woensdag 12 november 2014 04:22 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is één van de zeven basiseenheden in het SI.
lichtmeter, lichtstraalquote:Op woensdag 12 november 2014 04:24 schreef Klaploper het volgende:
1 Lux is de sterkte van het licht op één meter afstand van de bron als de bron 1 *** is.
Correct! En in het Latijn natuurlijk ook.quote:
Ben ik het wel mee eens, maar dan is lumen goed en lux helaas niet (ik dacht andersom).quote:Op woensdag 12 november 2014 04:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moet je dat gelijk opnemen in je vraag en niet achteraf aanpassen.
Maar je paste wel je vraag iets aan. Ga door.quote:Op woensdag 12 november 2014 04:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Correct! En in het Latijn natuurlijk ook.
Ik vraag me af of we niet met een puntenaftreksysteem moeten komen voor foute vragen.quote:Op woensdag 12 november 2014 04:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar dan is lumen goed en lux helaas niet (ik dacht andersom).
Een klein detail, maar lux is verlichtingssterkte, en dit lichtsterkte. Maar toch wezenlijk verschillend. Dacht dat het met de kaars in de vraag duidelijk was, maar had duidelijker kunnen zijn iddquote:Op woensdag 12 november 2014 04:28 schreef mig72 het volgende:
Nou ja de eerste vraagstelling was eigenlijk basiseenheid en niet SI-basiseenheid, dus je kan niet echt mijn antwoord fout rekenen toch?
Het antwoord op de vraag voor lichtsterkte was lumen, maar dat is geen SI-eenheid.quote:Op woensdag 12 november 2014 04:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we niet met een puntenaftreksysteem moeten komen voor foute vragen.
Ik zag dat niet in je vraagstelling terug, maar laten we maar doorgaan voor de pret. er is veel meer mis met dit spel, daar blijven we een eindje mee bezigquote:Op woensdag 12 november 2014 04:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Een klein detail, maar lux is verlichtingssterkte, en dit lichtsterkte. Maar toch wezenlijk verschillend.
Nee zie nu inderdaad dat ik duidelijker had moeten zijn. Excuses!quote:Op woensdag 12 november 2014 04:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik zag dat niet in je vraagstelling terug, maar laten we maar doorgaan voor de pret. er is veel meer mis met dit spel, daar blijven we een eindje mee bezig
Dus mijn vraag was gepast vaag, want als de vraag duidelijker was, was mijn antwoord ook datquote:Op woensdag 12 november 2014 04:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Een klein detail, maar lux is verlichtingssterkte, en dit lichtsterkte. Maar toch wezenlijk verschillend. Dacht dat het met de kaars in de vraag duidelijk was, maar had duidelijker kunnen zijn idd
Wie krijgt het puntje dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 04:33 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee zie nu inderdaad dat ik duidelijker had moeten zijn. Excuses!
Jouw antwoord was goed, want indirect ook afgeleid van de kaars. Maar ik ging doorvragen en toen kwam het antwoord dat ik in gedachte had d ook. Als niemand het erg vindt nemen jullie er beiden een, en de nieuwe vraag voor mata want die is vast al bezigquote:
Lux is sowieso niet goed, Lumen is goed, maar geen SI, candela is de SI-eenheid.quote:
Etna ligt op Sicilie, nee, is niet bepaald goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 04:39 schreef Klaploper het volgende:
etna. Vast niet dezelfde als vanavond.
Tof.quote:
Nee, Mirador = uitzichtpunt.quote:Ik dacht de Mirador.
Ah, dat kwam wel vaak voorbij iig.quote:Op woensdag 12 november 2014 04:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Nee, Mirador = uitzichtpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |