Ik kan niet tegen mn verliesquote:Op woensdag 12 november 2014 02:29 schreef Klaploper het volgende:
Mensen zin om mee te doen met de quiz hier?
ik wil ook een beer met een deal with it zonnebrilquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:39 schreef Amarantha het volgende:
Moet een telefoontje plegen, durf niet. Denk dat ik te horen krijg dat ik paar duizend eu mag terug betalen
Als huisdierquote:Op woensdag 12 november 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook een beer met een deal with it zonnebril
van wie, waarom, hoe lang al enz enzquote:
Iedereen daar is rijke tattaquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iedereen daar is rijke tatta
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ook dit valt wel tegen. Best veel paupers hier
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Altijd maar bling bling enzo.
Ja gaat wel lekker. Erg leuke stage plekquote:Op woensdag 12 november 2014 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Terechte klacht wel
Hoe is het met de studie
Mooizoquote:Op woensdag 12 november 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker. Erg leuke stage plek
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe prullenbakGisteren uit boosheid bovenkant kapot gemept
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zal je denken. Die hebben ze niet volgens mij![]()
vast wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zal je denken. Die hebben ze niet volgens mij![]()
Xenos is ook een goede optie iddquote:Op woensdag 12 november 2014 11:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja Xenos! Dat is wel wat goedkoper dan de Blokker
wel crap kwaliteit, maar ja, je moet watquote:Op woensdag 12 november 2014 11:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja Xenos! Dat is wel wat goedkoper dan de Blokker
Ah joh, al die meuk komt van dezelfde fabrikantquote:Op woensdag 12 november 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel crap kwaliteit, maar ja, je moet wat
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Xenos is ook een goede optie idd
Zie al een leuke, 32 liter voor 6.50quote:Op woensdag 12 november 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel crap kwaliteit, maar ja, je moet wat
Pussyquote:Op woensdag 12 november 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb een blaar op mijn voet, die is gister lek gegaan en er ligt nu een stukje bloot omdat ik een stukje vel heb los getrokken
Doet zo'n zeer![]()
Als je een duurdere koopt is de bovenkant moeilijker kapot te meppenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zie al een leuke, 32 liter voor 6.50Straks even halen. En kwaliteit maakt me niet heel veel uit, als het maar betaalbaar is en een deksel heeft haha
quote:
Dat is wel waarquote:Op woensdag 12 november 2014 11:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je een duurdere koopt is de bovenkant moeilijker kapot te meppen
ik heb er nog 1 thuis staan die je kunt hebbenquote:
Stress (en te weinig gegeten die dag dus wel extra pissig door honger.. ik was net thuis nml). Prullenbak zat te vol dus heb gewoon iets te boos de deksel dicht geslagenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
maar waardoor wa je zo boos dat de vuilbak het moest ontgelden?
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
LBquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stress (en te weinig gegeten die dag dus wel extra pissig door honger.. ik was net thuis nml). Prullenbak zat te vol dus heb gewoon iets te boos de deksel dicht geslagen
Scoor dan gewoon voor die ¤6.50 een nieuwequote:Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ziet er zo pauper uit. Deksel is best wel kapot
Doe ik ookquote:Op woensdag 12 november 2014 11:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Scoor dan gewoon voor die ¤6.50 een nieuwe
Als mensen zeggen dat het er pauper uit ziet zeg je gewoon dat je student bentquote:Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ziet er zo pauper uit. Deksel is best wel kapot
Ik ben geen studentquote:Op woensdag 12 november 2014 11:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat het er pauper uit ziet zeg je gewoon dat je student bent
probleem bij de xenos is altijd dat ik er met veel te veel crap naar buiten komquote:
Imo ook gewoon student.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben geen studentIk doe mbo.
Niet herkenbaar gelukkig, ik vind Xenos over het algemeen nog steeds wel prijzig (veel dingen verkoopt de Action enz ook wel)quote:Op woensdag 12 november 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem bij de xenos is altijd dat ik er met veel te veel crap naar buiten kom
Dat ligt meer aan jezelf denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem bij de xenos is altijd dat ik er met veel te veel crap naar buiten kom
whut?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet herkenbaar gelukkig, ik vind Xenos over het algemeen nog steeds wel prijzig (veel dingen verkoopt de Action enz ook wel)
Dit. Alleen de noodles & wrapsquote:Op woensdag 12 november 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
en dat ligt dan voor een deel aan de voedsel afdeling
Dit heb ik dus bij de Actionquote:Op woensdag 12 november 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whut?
nou meestal kom ik met 2 zakken naar buiten met vanalles. en dat ligt dan voor een deel aan de voedsel afdeling
noodles en wraps wel of juist niet?quote:
Juist welquote:Op woensdag 12 november 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noodles en wraps wel of juist niet?
want inderdaad die pakketten met wraps en potjes en poedertjes neem ik best veel mee
daar ook wel ja, maar die hebben een minder interessant voer afdelingquote:
Die hebben vooral veel lekkere dingen zoals chocoladequote:Op woensdag 12 november 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ook wel ja, maar die hebben een minder interessant voer afdeling
wel goed voor sokken en onderbroeken shit
ik eet niet zo veel chocolaquote:Op woensdag 12 november 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hebben vooral veel lekkere dingen zoals chocolade
Ook goede bonbons?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hebben vooral veel lekkere dingen zoals chocolade
Ik ook wel nuquote:Op woensdag 12 november 2014 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Noodles
Nu heb ik zin in noodles_
Ik heb net instant noodles gevretenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Noodles
Nu heb ik zin in noodles_
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb net instant noodles gevreten
Vreet ze vaak als ik thuis aan het werk ben. Lekker makkelijk en binnen 5 min. klaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik eerst noodles wil moet ik naar de super
noodles zijn ook een eerste levensbehoefte die je altijd op voorraad moet hebbenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eens welquote:Op woensdag 12 november 2014 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noodles zijn ook een eerste levensbehoefte die je altijd op voorraad moet hebben
Die haal je bij de tokoquote:Op woensdag 12 november 2014 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
supermarkt is dichterbijquote:
joe onlie lif wansquote:
de amazing oriental is ook een supermarktquote:
is snel voorbij dan brahquote:
hmm tr00quote:Op woensdag 12 november 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de amazing oriental is ook een supermarkt
Welk gehucht?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ik in een gehucht woon en dus niet van die fancy winkeltjes heb
voor een toko of aziatische supermarkt moet ik ook naar de stad. maar gelukkig heeft de supermarkt ook gewoon indomie. die best goed te eten isquote:Op woensdag 12 november 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ik in een gehucht woon en dus niet van die fancy winkeltjes heb
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte.. WTF?!quote:Na de steekpartij verstopt vader Thierry het mes waarmee zijn zoon gestoken heeft, en doet alsof er niets aan de hand is. Later worden zowel Thierry als zijn zoon Dannyboy aangehouden. Thierry zal later worden vrijgesproken. Het is in Nederland niet verboden om bewijsmateriaal weg te werken als het je zoon betreft. Dannyboy pleegt tijdens zijn voorarrest nog geweldsdelict; Hij smijt een bloempot naar het hoofd van een bewaker.
ik vind dat een hele rare uitzonderingquote:Op woensdag 12 november 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben even in een soort shock. Ik lees net dit:
[..]
Dat dik gedrukte.. WTF?!
ja, dus een UI van een berenkop die net als de ui van LB zo'n zonnebril krijgtquote:
in nederland verbaasd mij dit helemaal niksquote:Op woensdag 12 november 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben even in een soort shock. Ik lees net dit:
[..]
Dat dik gedrukte.. WTF?!
Oh, ik dacht al, wat staat hierquote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dus een UI van een berenkop die net als de ui van LB zo'n zonnebril krijgt
LB begreep het welquote:
Dus als mijn zoon later iemand dood schiet of steekt dan mag ik gewoon het bewijsmateriaal wegwerkenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in nederland verbaasd mij dit helemaal niks
van mij niet, maar van de staat schijnbaar welquote:Op woensdag 12 november 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus als mijn zoon later iemand dood schiet of steekt dan mag ik gewoon het bewijsmateriaal wegwerken
Zo krom.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij niet, maar van de staat schijnbaar wel
jep. doe je niks aanquote:
Dat ene ding bij de dingquote:
Ja dat was ikquote:
Nee dat mogen alleen vaders doen. Moeders niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus als mijn zoon later iemand dood schiet of steekt dan mag ik gewoon het bewijsmateriaal wegwerken
Sowieso, moedersquote:Op woensdag 12 november 2014 12:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee dat mogen alleen vaders doen. Moeders niet.
Sowieso wezens die kinderen ter wereld brengenquote:
Nee t was volgens mij een redelijk nieuwequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien het tv schema van de laatste tijd.. Catch me if you can?
Moeders hebben geen toestemming nodig.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee dat mogen alleen vaders doen. Moeders niet.
dat denken vrouwen wel vakerquote:Op woensdag 12 november 2014 13:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moeders hebben geen toestemming nodig.
Een sneer naar vrouwen maken maar dan niet onderbouwen? Jammer.quote:
ik heb geleerd van fouten uit het verledenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een sneer naar vrouwen maken maar dan niet onderbouwen? Jammer.
Hey
The Departed was onlangs ook op tv dacht ik..quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee t was volgens mij een redelijk nieuwe![]()
Maar die vond ik ook erg goed
Jawel, met jou?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geleerd van fouten uit het verleden
alles goed?
quote:
Ik ga volgende week ergens denk ikquote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja, maar ik ga denk ik nog niet dit weekend. Al heb ik wel al iemand gevonden die mee wil.
Nee ik kijk geen tv, het was Django denk ikquote:Op woensdag 12 november 2014 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Departed was onlangs ook op tv dacht ik..
Met Mark Wahlhberg erbij? Politie/mafia film?
Ja, had dat effe eerder gezegdquote:Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik kijk geen tv, het was Django denk ik
helemaal geen tv?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik kijk geen tv, het was Django denk ik
Het is ook niet alsof je iets mist..quote:Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
als ik de rekening voor de tv zou betalen had ik het ook opgezegd
kijk echt nooit naar tv en als ik graag iets wil zien dan doe ik dat wel via internet ofzo
nope dat is misschien wel het meest trieste er aanquote:Op woensdag 12 november 2014 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof je iets mist..
hoe gaat ie?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, had dat effe eerder gezegd![]()
+ volgende keer een omschrijving.
Goffetomme 2 dagen mee bezig geweest
ik misschien ook niet meer als ik mn fire tv hebquote:
Ik heb op mijn kamer geen tv abo, mis het ook nietquote:Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
als ik de rekening voor de tv zou betalen had ik het ook opgezegd
kijk echt nooit naar tv en als ik graag iets wil zien dan doe ik dat wel via internet ofzo
okequote:Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
I'm just living life, hey, hey
And let my momma tell it, nigga, I ain't living right, yup
Lekker en met jou?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nope dat is misschien wel het meest trieste er aan
[..]
hoe gaat ie?
nog niet binnenkort even doenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker en met jou?
Ragboer zn crib al ingewijd?
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog niet binnenkort even doen
woont er al weerquote:Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef Ro-ald het volgende:
Waar gaat Ragboer wonen ook in Utreg?
oh god spuit11 wil ook wat zeggenquote:
ik ben het broertje van ragboerquote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
wie wat ook alweer de broer van ragboer?
goed verhaalquote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik niet want dat is mijn moeder jarig en gaan we gourmetten
hij heeft geen broerquote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
wie wat ook alweer de broer van ragboer?
Gourmettequote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik niet want dat is mijn moeder jarig en gaan we gourmetten
wanneer ga jij?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Voor mij wordt dit denk ik ook het 3e jaar op rij.
fulltime werken kutleefquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben het broertje van ragboer
verwarrend dezequote:
Vandaagquote:
zondag ook werken kutleefquote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
fulltime werken kutleef
niet zo huilen jij
Dat lijkt mij echt wel tofquote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
Geo ga je geen pillen doen tijdens GLOW?
oh nice, ik wil de foto's achteraf wel zien als dat magquote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaagga met een fotobuddy met statief alles..
de ergernis van de meeste
En misschien.. als het tof is vrijdag nog eens met mijn moeder.
Maybe maybequote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
oh nice, ik wil de foto's achteraf wel zien als dat mag
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maybe maybe![]()
Eerst eens kijken wat ik er van bras
misschien ken ik ook wel fokkers irl.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH
waar ik trouwens zaterdag achterkwam
Ik heb een fokker irl ontmoet en ik wist niet dat het een fokker was. Op zich niet zo spannend, maar het is een mod die ik op fok nog 'ken' ook. Dat was wel ff een wtf momentje.
Het is de zoon van een (inmiddels ex-)collega die ik tijdens het pensioendiner van die collega heb ontmoet. Toch herkende ik hem op de foto's op fokquote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien ken ik ook wel fokkers irl.
het is niet echt iets dat vaak ter sprake komt
Hoop het, heb e rzin inquote:
Nee die kijken ook op een andere manier naar die kunstwerken dan jij en die vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het, heb e rzin inwel chill met een fotobuddy ipv met vrienden, die hebben dat geduld niet.
dat kloptquote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij weet wel meer dingen niet spuit 11
Dit zijn wat foto's waaruit ik nog een keuze met maken voor de herfst wedstrijd..quote:Op woensdag 12 november 2014 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee die kijken ook op een andere manier naar die kunstwerken dan jij en die vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zijn wat foto's waaruit ik nog een keuze met maken voor de herfst wedstrijd..1e en 4eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
jaquote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat filmpje gezien met die kerel die die glowstick in de magnetron deed?
Nopequote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG DAT HARTJE
Heb je dat zelf soms gedaan?
Okay dan diequote:Op woensdag 12 november 2014 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nopeecht puur toeval..
Of iemand anders heeft het gedaan.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zijn wat foto's waaruit ik nog een keuze met maken voor de herfst wedstrijd..1 of 2, de rest is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat awesome. Maar 1e vind ik het mooistquote:Op woensdag 12 november 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je die het mooist vind of omdat je vrouw bent en OMG HARTJEEEEEEE![]()
![]()
?
truequote:Op woensdag 12 november 2014 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
2e vind ik te standaard voor een wedstrijd tbh
Je laat mensen betalen met bitcoins?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
gvd wat heb ik toch een hekel aan contanten
Net als in de muziek en film industrie, alles is (zowat) al gedaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
true
maar dat zijn ze ergens allemaal wel, de focus op één paddenstoel is ook al vaker gedaan
nee wil een spelletje op steam halen in de salequote:Op woensdag 12 november 2014 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je laat mensen betalen met bitcoins?
Ja vandaar dat ik zeg standaard en niet perse origineel.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
true
maar dat zijn ze ergens allemaal wel, de focus op één paddenstoel is ook al vaker gedaan
Geef je moeder 50euro contant en laat der direct overmaken met ideal.. of zusje.. of maat..quote:Op woensdag 12 november 2014 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee wil een spelletje op steam halen in de sale
maar heb godverdomme nog geen 3 euro op mijn rekening staan
ja mijn zusje kan dat niet, mijn moeder is op het moment niet thuis maar ik hoef geen 50 euro op mijn rekening. heb haar al wel gewhatsappt met de vraag of ze even 5 euro kan storten en dat ze dat dan terug krijgtquote:Op woensdag 12 november 2014 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef je moeder 50euro contant en laat der direct overmaken met ideal.. of zusje.. of maat..
of met paypal betalen en dan vanavond laten storten (door moeder of whatever) hihaho.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef je moeder 50euro contant en laat der direct overmaken met ideal.. of zusje.. of maat..
paypal heb ik ook maar een euro op staan momenteelquote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
of met paypal betalen en dan vanavond laten storten hihaho.
Laat een maat hem kopen als giftquote:Op woensdag 12 november 2014 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja mijn zusje kan dat niet, mijn moeder is op het moment niet thuis maar ik hoef geen 50 euro op mijn rekening. heb haar al wel gewhatsappt met de vraag of ze even 5 euro kan storten en dat ze dat dan terug krijgtmaar goed werk werk werk rip
Oh ik heb niks op mn paypal omdat die gekoppeld is aan mn betaalrekening. Als ik iets bestel dan zie ik het pas over een paar dagen daadwerkelijk van mn rekening af gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paypal heb ik ook maar een euro op staan momenteel
krijg aan het eind van de maand weer geld op mijn rekening
Paar dagen? Volgens mij gaat dat bij mij direct.. maar kan me vergissen want ik houd het niet in de gaten.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik heb niks op mn paypal omdat die gekoppeld is aan mn betaalrekening. Als ik iets bestel dan zie ik het pas over een paar dagen daadwerkelijk van mn rekening af gaan.
Ik heb maandag iets besteld en het is vandaag afgeschreven.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paar dagen? Volgens mij gaat dat bij mij direct.. maar kan me vergissen want ik houd het niet in de gaten.
ja maar ik betwijfel dan of ik dat spel dan meteen heb zeg maarquote:Op woensdag 12 november 2014 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik heb niks op mn paypal omdat die gekoppeld is aan mn betaalrekening. Als ik iets bestel dan zie ik het pas over een paar dagen daadwerkelijk van mn rekening af gaan.
enige vriend met steam die ik vandaag nog zie heeft ook niks op zijn rekening staan dus wacht mijn moeder wel afquote:Op woensdag 12 november 2014 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat een maat hem kopen als gift
Vorige keer met die achterlijke steam sale wel in ieder gevalquote:Op woensdag 12 november 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ik betwijfel dan of ik dat spel dan meteen heb zeg maar![]()
omdat je zo'n transactie eventueel kan annuleren zeg maar.
[..]
enige vriend met steam die ik vandaag nog zie heeft ook niks op zijn rekening staan dus wacht mijn moeder wel af
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vorige keer met die achterlijke steam sale wel in ieder gevaltoen heeft Intro zich helemaal rot gekocht met mijn paypal
alles goed?quote:
hoezo hij ligt toch aan de ketting?quote:
start een topicquote:Op woensdag 12 november 2014 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
fl kun je spelletje voor me kopen :s :s :S
neequote:Op woensdag 12 november 2014 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
prima.quote:
Ik moet eerst toestemming hebben voordat ik geld uitgeef sorryquote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou wel triest zijn![]()
en ik heb het geld wel ik heb het alleen niet "digitaal"
Heeft intro alleen de pincodes?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet eerst toestemming hebben voordat ik geld uitgeef sorry
Ja, nog altijd gelukkig samen?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ro-ald alles goed? Goed. Hoe is het met? Mijn rechterhand? Ook goed.
Over welk spel gaat het eigenlijk?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
ripquote:Op woensdag 12 november 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet eerst toestemming hebben voordat ik geld uitgeef sorry
http://store.steampowered.com/sub/49740/ just cause packquote:Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Over welk spel gaat het eigenlijk?
Naja ik heb mn reader nodig als ik geld over moet maken naar onbekend en die heb ik nietquote:Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rip
dan maar fl lief aankijken
ik woon in the middle of fucking nowhere eerste beste bank is 40 minuten fietsenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik heb mn reader nodig als ik geld over moet maken naar onbekend en die heb ik nietwelke bank heb je? anders heb je t nog pas morgen.
Als je t geld wel fysiek hebt trouwens, kan je t toch gewoon ff gaan storten bij je bank?Bij ABN staat t er gelijk op
Zou het willen doen, meer wil dan eerst wel toch geld enzquote:Op woensdag 12 november 2014 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik heb nog 40 aan contanten in mijn portomonee maar goed dat helpt niet echt
Daar wordt je moe van.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik heb mn reader nodig als ik geld over moet maken naar onbekend en die heb ik nietwelke bank heb je? anders heb je t nog pas morgen.
Als je t geld wel fysiek hebt trouwens, kan je t toch gewoon ff gaan storten bij je bank?Bij ABN staat t er gelijk op
Oh zou het onthouden, volgens keer wacht ik ook op mijn geld voor die cheeseburger dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het willen doen, meer wil dan eerst wel toch geld enz
Principes dit dat
hehequote:Op woensdag 12 november 2014 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Principes dit dat
Ooh ik heb rabo en abn dus had gekundquote:Op woensdag 12 november 2014 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik woon in the middle of fucking nowhere eerste beste bank is 40 minuten fietsen_ (rabobank)
en heb mijn moeder al gevraagd om geld op mijn rekening te storten dus dan heb ik het eind van de middag ofzo
wp is goudeerlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Principes dit dat
kusjes voor het ongemak.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehesnap het wel. en regel het wel. actie loopt tot vrijdag
ik krijg ook nog geld van de macdonalds van hemquote:Op woensdag 12 november 2014 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh zou het onthouden, volgens keer wacht ik ook op mijn geld voor die cheeseburger dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |