Ik had het niet achterhem gezocht.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:35 schreef deadprez het volgende:
haha matador houdt zich bezig met disneysterretjes
Godverdomme, dat ik dit weet is ook alleen omdat jij het erover had in een ONZ topic waar ik nooit kom, had nog nooit van die meid gehoord. Tering, mazzeltje.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan lijstje niet aanpassen
Ik snap de vraag niet. Zoek je naar een persoonquote:Op woensdag 12 november 2014 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godverdomme, dat ik dit weet is ook alleen omdat jij het erover had in een ONZ topic waar ik nooit kom, had nog nooit van die meid gehoord. Tering, mazzeltje.
Wie is er begonnen als cascadeur op het biljart van Van Bemmelen?
Een personage.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet. Zoek je naar een persoon
Wat de neuk?quote:Op woensdag 12 november 2014 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godverdomme, dat ik dit weet is ook alleen omdat jij het erover had in een ONZ topic waar ik nooit kom, had nog nooit van die meid gehoord. Tering, mazzeltje.
Wie is er begonnen als cascadeur op het biljart bij Van Bemmelen?
neger watquote:Op woensdag 12 november 2014 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie is er begonnen als cascadeur op het biljart bij Van Bemmelen?
waar is mijn puntquote:Op woensdag 12 november 2014 01:37 schreef deadprez het volgende:
Lijst bijgewerkt
Toto69: 51
houdjemond : 34
PowerLoungen: 31
Fok-it : 26
Aight1: 17
EttovanBelgie: 17
datismijnmening: 18
IsaacCuenca: 15
ChevyCaprice: 14
Deadprez: 14
GlennQuagmire : 13
Mani89: 11
Insomnia_: 9
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
HPLC: 8
Kaneelstokje: 7
housesoftheholy: 6
Johannes_v: 6
jatochneetoch: 6
Hetzalallemaalwel: 6
Klaploper: 6
MrBanaan1: 6
Lt.Surge: 5
Immerdebestebob: 5
KitKatChunky : 4
Fera: 4
Guus_Geluk7: 4
ROADRUNN3R : 3
Paxcon: 3
dasorakel: 3
Tassendief: 3
Targaryen: 3
LompeHork: 2
Holy_Goat: 3
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
HaJee: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
Rockiejj: 2
El_Matador: 2
Pussyslayer: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
mega-worstje: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Mortaxx: 1
Sorry, fixed.quote:
Het is een personage, geen echt persoon.quote:
Siesta.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:38 schreef Mani89 het volgende:
Stel eens een normale vraag, zoals wat is tijdverdrijf numero uno onder de Columbianen.
Snuivenquote:Op woensdag 12 november 2014 01:38 schreef Mani89 het volgende:
Stel eens een normale vraag, zoals wat is tijdverdrijf numero uno onder de Columbianen.
Sos, waarschijnlijk.quote:
drugsquote:Op woensdag 12 november 2014 01:38 schreef Mani89 het volgende:
Miguel Angel Lopez aanmoedigenquote:Op woensdag 12 november 2014 01:38 schreef Mani89 het volgende:
In de file staan, zou ik dan zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ik iets zoek ga ik niet meer het antwoord geven natuurlijk. Ik weet deze toch niet.quote:
Die speelt niet, die zit op de bank.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
mata stel ff een goede vraag
zoals waar speelt mata
Reken ik goed.quote:
Chelsea?quote:Op woensdag 12 november 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
mata stel ff een goede vraag
zoals waar speelt mata
zonde inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2014 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die speelt niet, die zit op de bank.
jaquote:
quote:To date this movie still holds the record for being the highest grossing traditionally animated film in history.
Simba, kut te laatquote:Op woensdag 12 november 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heet het personage dat de hoofdrol speelt in een film waarover het volgende bekend is?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |