breaking dawn - kirsten stewartquote:Op woensdag 12 november 2014 01:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er komt een spin-off serie op de serie Breaking Bad.
Hoe heet deze, en wie speelt de hoofdrol?
Smashing Science met Diederik Stapel in de hoofdrol.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er komt een spin-off serie op de serie Breaking Bad.
Hoe heet deze, en wie speelt de hoofdrol?
goedzoquote:Op woensdag 12 november 2014 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Better call saul, saul goodman
En dan ben ik nog niet eens het snelstquote:
Oh, dat miste ik al.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens het snelst
een stierenmarktquote:Op woensdag 12 november 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Speciaal voor hzaw's tentamen
Wat wordt bedoelt met een bull market?
Die zou ik wel kunnen, eindelijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
inb4: noem 180 verschillende landen
Zeer aggresieve concurrentie.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
aandelenquote:Op woensdag 12 november 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
De open-markt-filosofie van een aanhanger van het voluntarismequote:Op woensdag 12 november 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Een markt waar je de prijs bepaalt door darts in het centrum van het bord te gooien.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Aan Groningen supporters hebben ze ook een hekel. Dat moet wel, anders was Paxcon nu al lang forum admin.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Nemen ze alleen joden aan helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |