wat vond jij van de winnaar van WK Chess 2014?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
En O'Sullivan heeft inderdaad als bijnaam The Rocket, maar Rocket Ronnie bekt lekker
deze weet ikquote:Op woensdag 12 november 2014 00:43 schreef Targaryen het volgende:
Toch maar een Song of Ice and Fire vraag.
Zou mn naam ook naar Targaryen aangepast kunnen worden in het lijstje?
De vraag: Hoe heten de drie draken van Daenerys Targaryen?
Te lui voor, kan me ook te weinig schelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan dat lijstjemeisje er niet uit; dat doet de vraagsteller toch?
Harry Potter, Darth Maul en Sonny Bonoquote:Op woensdag 12 november 2014 00:43 schreef Targaryen het volgende:
De vraag: Hoe heten de drie draken van Daenerys Targaryen?
Sonny Bono is helaas fout.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Harry Potter, Darth Maul en Sonny Bono
yugioh + pokemon liefhebber ook nogquote:Op woensdag 12 november 2014 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blue Eyes White Dragon, Red Eyes Black Dragon. Oh en Rayquaza.
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blue Eyes White Dragon, Red Eyes Black Dragon. Oh en Rayquaza.
Vooral Pokemon tochquote:Op woensdag 12 november 2014 00:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
yugioh + pokemon liefhebber ook nog
Wel mee eens eigenlijk. Verwachten dat je op een openbaar forum de baas kan blijven spelen over een topic.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan dat lijstjemeisje er niet uit; dat doet de vraagsteller toch?
dat zijn van die mensen die moeten compenseren voor een te weinig aan levenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wel mee eens eigenlijk. Verwachten dat je op een openbaar forum de baas kan blijven spelen over een topic.
Jup, drogon is te groot daarvoor, Maar de andere 2 leven welquote:Op woensdag 12 november 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die andere 2 werden opgesloten toch?
in de serie
ik heb geen idee hoe ze hetenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:47 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Jup, drogon is te groot daarvoor, Maar de andere 2 leven wel
hintje? Of moet ik daar mee wachten...quote:Op woensdag 12 november 2014 00:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ze heten
Ik weet niet eens waar de hele vraag over gaat.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ze heten
ja doe maar ;pquote:Op woensdag 12 november 2014 00:50 schreef Targaryen het volgende:
[..]
hintje? Of moet ik daar mee wachten...
rhaeger en viserysquote:Op woensdag 12 november 2014 00:51 schreef Targaryen het volgende:
Hintje dan maarde andere 2 zijn alletwee vernoemd naar broers van Daenerys.
Daenary Deeneryquote:Op woensdag 12 november 2014 00:51 schreef Targaryen het volgende:
Hintje dan maarde andere 2 zijn alletwee vernoemd naar broers van Daenerys.
Ik ben geneigd dit goed te keuren, maar de namen van de draken zijn wel net iets anders, de naam van de broers zijn wel bijna spot on.quote:
KING IN THE NORTH!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:53 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit goed te keuren, maar de namen van de draken zijn wel net iets anders, de naam van de broers zijn wel bijna spot on.
Gewoon goedkeuren dan! Niemand hier weet waarover jullie het hebben volgens mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:53 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit goed te keuren, maar de namen van de draken zijn wel net iets anders, de naam van de broers zijn wel bijna spot on.
ik gok game of thronesquote:Op woensdag 12 november 2014 00:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Gewoon goedkeuren dan! Niemand hier weet waarover jullie het hebben volgens mij.
Idd, de Bijbel in het Swahili lezen zou ik nog meer van begrijpen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Gewoon goedkeuren dan! Niemand hier weet waarover jullie het hebben volgens mij.
kijkt er echt niemand hier naar game of thrones?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Uh Game of Thrones?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Daar zitten draken in?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kijkt er echt niemand hier naar game of thrones?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |