Je hebt gelijk, vraag verkeerd gelezen ook haha, had ik het ook niet geweten.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja en dat is niet Londen (of ik moet echt in de war zijn)
[..]
Wat is de reden van hoofdletters (en vergeten van de 1)
Liverpool.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Meer voetbalvragen:
Noem de Engelse clubs die een Europa Cup I/Champions League hebben gewonnen.
man unitedquote:Op woensdag 12 november 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Meer voetbalvragen:
3/5quote:Op woensdag 12 november 2014 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
man united
chelsea
liverpool
arsenal
3/5quote:Op woensdag 12 november 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Liverpool
United
Chelsea
Newcastle
Spurs
ManU, Liverpool, Chelsea, Nottingham Forest, Aston Villaquote:Op woensdag 12 november 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Meer voetbalvragen:
sociaal recht is wel genot opzichquote:Op woensdag 12 november 2014 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sociaal recht en Financiële markten. Arbeidscontracten en aandelen, opties etc
Mijn studie
Puntje.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
ManU, Liverpool, Chelsea, Nottingham Forest, Aston Villa
Drama vak, dodelijk saaiquote:Op woensdag 12 november 2014 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sociaal recht is wel genot opzich
Stefan de Vrij tegen Badr Hari.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Om het dan maar bij sport te houden: wat was dit jaar de finale van het WK Snooker? (dus finalisten en winnaar)
Dick Jaspers tegen O'sullivan.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omdat het maar 2 namen geef ik geen hints. De namen zijn echter beide al genoemd.
Staat me niet helemaal meer goed bij dan, vandaar dat ik het niet meer zeker wist, dan won Selbyquote:Op woensdag 12 november 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee verloor.
Geen idee wie er won.
Correct, punt naar jou want jij had als eerste beide finalisten!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:38 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Staat me niet helemaal meer goed bij dan, vandaar dat ik het niet meer zeker wist, dan won Selby
ik vond het raar dat van barneveld niet wonquote:Op woensdag 12 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Correct, punt naar jou want jij had als eerste beide finalisten!
Overigens was ik verrast dat Rocket Ronnie niet won
Als je er van tevoren geld op kan zetten zet ik toch mijn geld op sullivan...quote:Op woensdag 12 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Rocket Ronnie = Ronnie Baxter toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |