Ligt niet aan FR. Boeing vliegt met (meer regel dan uitzondering) al de testvluchten en ferry vluchten voor aflevering met de toekomstige registratie. Waarom boeing dan af en toe voor aflevering wel met een tijdelijke US registratie vliegt is mij niet duidelijk, afgezien van de prototypen dan.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:59 schreef inkjet het volgende:
Vandaag en gisteren heeft FR24 vluchten van de toekomstige PH-TFL (C/N 37228) geregistreerd. Hex 48506C wordt kennelijk door deze site al vertaald naar deze registratie, hoewel deze formeel nog niet van toepassing is.
Erg zonde als de rechtstreekse verbinding tussen NL en het kosmopolitische, financiële en culturele hart van India verloren gaat. Nog geen reactie van KLM vernomen op dit nieuws, al schijnt er wel een gerucht rond te dwalen dat KLM stopt met Delhi en/of Mumbai overneemt van Delta.quote:Op maandag 24 november 2014 20:48 schreef Iemand91 het volgende:
Kan allemaal nog veranderen (zal ook wel gebeuren) maar het lijkt dat Delta aardige veranderingen voor Schiphol in petto heeft.
Ten eerste zal 1 v.d. 2 5th-freedom flights die Schiphol kent verdwijnen. De vlucht van Delta met een 767/A330 vanuit Atlanta/New York (afhankelijk van seizoen) die doorvliegt naar Mumbai schijnt vanaf zomer 2015 te vervallen.
Laatste vlucht naar Mumbai op 27 maart.
KLM zou deze vlucht naar Mumbai overnemen. (A330 lijkt me?)
Grote kans.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:43 schreef Flylib het volgende:
Erg zonde als de rechtstreekse verbinding tussen NL en het kosmopolitische, financiële en culturele hart van India verloren gaat. Nog geen reactie van KLM vernomen op dit nieuws, al schijnt er wel een gerucht rond te dwalen dat KLM stopt met Delhi en/of Mumbai overneemt van Delta.
Ik durf er ¤100 op te zetten dat dit de oorzaak is. Ze kunnen die kist wel beter inzetten dan helemaal naar India te laten vliegen.quote:Het NL-India verkeer is tegenwoordig ook aardig opgeslokt door Emirates en Etihad. Als de reden van Delta om te stoppen met Mumbai o.a. hierin zit, is dat niet geheel onbegrijpelijk.
Toch weer jammer, dit...quote:woensdag 26 november 2014 23:59:59
PH-HZO van transavia.com is teruggekeerd vanwege rook in de cockpit.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:23 schreef MaxMark het volgende:
Op Schiphol is een uurtje geleden al het vliegverkeer stilgelegd ivm een landend vliegtuig met technische problemen. Is daar al meer van bekend?
Dat is wel heftig, al meer over bekend? Dikke rook dat ze niets meer zagen of een smeulend kabeltje? Spannend!!quote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
PH-HZO van transavia.com is teruggekeerd vanwege rook in de cockpit.
quote:10:16:50 27-11-14 GROUP-3 Prio 1 Incident luchtvaart (vooralarm klein) Ugs A Postduifweg Schiphol [ 1293 9230 BRW1AFO ]
Boeing 737-800 van Transavia. Opgestegen vanaf de buitenveldertbaan.Rook in de cockpit waarna het toestel veilig is geland op de Zwanenburgbaan. Kist taxiet naar gate D14, gevolgd door de brandweer. Daar zal de brandweer een check doen.
Bron: atcbox meeluisteren.
Vooral dat Royal Dutch Airlines zo direct na/naast die Mquote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Erg jammer idd. Ik vind het niet mooi.
Als piloot zijn er niet veel defecten die je vreest, maar rook en/of brand aan boord is daar toch echt wel eentje van.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:20 schreef flipsen het volgende:
Toch wil je het niet meemaken. Was het niet een AirCanada (even uit mijn hoofd) die hierdoor crashte? Iemand heeft er ongetwijfeld een post over gemaakt
Het erge is nog wel dit:quote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef Sunri5e het volgende:
Erg jammer idd. Ik vind het niet mooi.
Heb geen twitter, maar ik neem aan dat dat bericht langer is?...twitter:KLM twitterde op donderdag 27-11-2014 om 15:36:29 @ThomLMV volgt ook. Binnen een aantal jaar zal de gehele vloot incl. de A330 en 777 voorzien worden van een nieuwe livery. In de 747 >> reageer retweet
Blijft toch apart: omdat de cheatline in de huidige livery bij sommige types te veel boven de neus uitkomt, maken ze een nieuwe livery waarbij de cheatline consequent onder de neus uitkomt. Oh well.quote:
Er wordt verder gezegd dat een aantal 747s de nieuwe livery krijgen, niet allemaal want de instroom van de 787s is dan alweer begonnen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het erge is nog wel dit:Heb geen twitter, maar ik neem aan dat dat bericht langer is?...twitter:KLM twitterde op donderdag 27-11-2014 om 15:36:29 @ThomLMV volgt ook. Binnen een aantal jaar zal de gehele vloot incl. de A330 en 777 voorzien worden van een nieuwe livery. In de 747 >> reageer retweet
[ afbeelding ]
I know, slechte paintskills
Tja, 2 opties:quote:Op donderdag 27 november 2014 17:35 schreef OEM het volgende:
Blijft toch apart: omdat de cheatline in de huidige livery bij sommige types te veel boven de neus uitkomt, maken ze een nieuwe livery waarbij de cheatline consequent onder de neus uitkomt. Oh well.
Voor 1 januari 2016 zijn de eerste 3 747's ook al uit de vloot, het jaar daarop volgens nog eens minstens 4 stuks.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:50 schreef Thetallguy het volgende:
Er wordt verder gezegd dat een aantal 747s de nieuwe livery krijgen, niet allemaal want de instroom van de 787s is dan alweer begonnen.
Zonder de bescherming van de ramen valt het mee. Ik wist niet dat de 73's ook aan de beurt kwamen... dan zal de BXW ook wel snel volgen zeker?quote:Erg jammer idd. Ik vind het niet mooi.
Die heeft inderdaad ook deze nieuwe livery.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef inkjet het volgende:
Zonder de bescherming van de ramen valt het mee. Ik wist niet dat de 73's ook aan de beurt kwamen... dan zal de BXW ook wel snel volgen zeker?
Waarom is deze eigenlijk met de oude livery?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
KLM's 17e Airbus A330 en wel de 5e A330-300 komt aan op Schiphol.
PH-AKF zal vandaag rond 18:00 uur als KL9866 vanuit Toulouse arriveren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |