zit 'n deur tussenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef Maraca het volgende:
Serieus, maakt het wat uit of ze binnen of buiten blaffen?
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef Maraca het volgende:
Buren hier hadden ook zon klein kut keffertje, blij dat die weg isquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Dit doen die kuthonden van mijn zus ook altijd
Overlast is overlast lijkt me.quote:
Wij denken te logisch na voor de wetquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef Maraca het volgende:
Zij hebben er 4. Waarvan 1 hyperactieve jack-russellquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buren hier hadden ook zon klein kut keffertje, blij dat die weg is
Buiten heb je meer verlies omdat het geluid niet weerkaatstquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef Maraca het volgende:
Maar als ze buiten zijn roept ze "POESJES POESJES POESJES ZOEK DE POESJES", en binnen doet ze dat niet...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buiten heb je meer verlies omdat het geluid niet weerkaatst
Ouch...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zij hebben er 4. Waarvan 1 hyperactieve jack-russell
Dag Tootsquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:44 schreef Tanden68 het volgende:
Ik ga pitten want morgen vroeg op leren voor tuuts, aju paraplu![]()
![]()
wacht die 10 minuten ook danquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:44 schreef Tanden68 het volgende:
Ik ga pitten want morgen vroeg op leren voor tuuts, aju paraplu![]()
![]()
quote:
Waarom zou je dat sowieso roepenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar als ze buiten zijn roept ze "POESJES POESJES POESJES ZOEK DE POESJES", en binnen doet ze dat niet...
Omdat het een raar wijf isquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat sowieso roepen![]()
Als je een beetje een dierenliefhebber bent dan doe je dat niet eens want flauw.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Hitler maakte ook gewoon een geintje indertijd.
dat mag je niet zeggen!111!1!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Hitler maakte ook gewoon een geintje indertijd.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Sooowwww, maar dat geheel terzijde.
Op die slechte grap had ik in het vorige topic al patent aangevraagd. Stiekem schrijf ik de teksten van Jetskequote:
Die mag van mij wel in de juryquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Poesjes, poesjes, poesjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik dus niet de enige. Dayumm...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Die mag wel wat anders jurerenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die mag van mij wel in de jury
quote:
Broekje uit nu?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was hetzelfde als net. Is gewoon de wet dus meneer visser zegt dan helemaal eensquote:
Dan krijg je al vrij snel een hekel aan haarquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die mag van mij wel in de jury
Ja, moet ik inderdaad in gedachten houdenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dit was hetzelfde als net. Is gewoon de wet dus meneer visser zegt dan helemaal eens
Niet als ze het met me eens isquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan krijg je al vrij snel een hekel aan haar
Staat borg voor een topshow waar het helemaal los gaatquote:
Zeven honden is al belachelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elf uur s'avonds is wel belachelijk
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
Honden weg.
En die man moet gewoon z'n vrouw eens goed uitlaten.
Dat dus. Het zijn beestenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Potsiedikkie meneer Visser, maximale blaftijden, waar slaat dat nou weer op...
Prima buurt, jammer dat er zo'n stelletje met een roedel honden tussen zit.quote:
Als daar een vergunning voor is gegeven.quote:
Verkeersbord met een hond met decibel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoe de neuk gaan zie die maximale blaftijden dan afdwingen? Niet echt over nagedacht
Halsband met stroomquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoe de neuk gaan zie die maximale blaftijden dan afdwingen? Niet echt over nagedacht
spuitje als ze langer blaffen. Leren die beesten het snel afquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Dan is de wethouder belachelijk. Maar de persoon ook, je kan zelf ook wel bedenken dat 7 honden een beetje aso isquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als daar een vergunning voor is gegeven.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dan is de wethouder belachelijk. Maar de persoon ook, je kan zelf ook wel bedenken dat 7 honden een beetje aso is
Beter hondjes op Gerda dan Gerda op zn hondjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:53 schreef Travel. het volgende:
Nou ja liever 7 honden dan 1 Gerda in je tuin
Inbrekers zijn wel banger voor Gerda dan voor 7 van die honden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:53 schreef Travel. het volgende:
Nou ja liever 7 honden dan 1 Gerda in je tuin
Zag de puntenverdeling al, dus ook wie gelijk krijgtquote:
En hoe erg Nederland het er mee oneens isquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zag de puntenverdeling al, dus ook wie gelijk krijgt
Kssst..quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En hoe erg Nederland het er mee oneens is
Hoe kun je die honden binnenshuis NIET laten blaffen inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:55 schreef Cheiron het volgende:
Niet af te dwingen dit joh. Wat is dat voor onzin
hond op de bonquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
En wat als ze over die tijden heen gaan dan?
Monden dicht tapenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je die honden binnenshuis NIET laten blaffen inderdaad
Zo flauw en dan nog niet de eerste zijn. Faalquote:
Als je je hond niet opvoed dan niet nee maar een goed opgevoede hond is dat prima mee te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je die honden binnenshuis NIET laten blaffen inderdaad
Af en toe wat spacecake over de schuttingquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef WEST het volgende:
denk dat m'n ouders wel blij zijn over blaf tijden. De hont van de achterburen blaft de hele dag aan één stuk door.
gegen die mauerquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef donald_dick het volgende:
En nu, wat is het gevolg als de honden 25 minuten blaffen?
Fffuuuu dat had ik even gemist op de mobielquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo flauw en dan nog niet de eerste zijn. Faal
Hij doet het er gewoon om, om geen echter te zeggen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:57 schreef OProg het volgende:
Dit was zo'n beetje meester Visser zijn slechtste uitspraak ooit.
Ja nee, ik bedoel mezelf dan he...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Fffuuuu dat had ik even gemist op de mobiel
ik zat meer aan iets anders te denken. Maar die hont kan er ook niks aan doen. De baasjes zijn gewoon asociaalquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Af en toe wat spacecake over de schutting
Pauwquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Straks is Nelleke van der Krogt te gast bij Pauw.
Precies voor de auto van de oude knakker, of mag dat dan weer niet ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:02 schreef sjaakspark het volgende:
Voortaan dicht bij de oprit van de fam. Los parkeren dus. Openbare weg toch.
Ja, dat krijg je als je de hele tijd staat te blèren als een viswijf.quote:
Edit: Laat maar, dit mag volgens mij niet meer ;p.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Straks is Nelleke van der Krogt te gast bij Pauw.
Die is die vergeten te vertellen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:07 schreef SunChaser het volgende:
Oke maar wat is de sanctie als die kuthonden langer blaffen
Ik kijk tegenwoordig maar even naar de echte uitspraak en beslissing van de RR, waarin exact staat wel wel en niet mag en wat daartegenover staat aan boetes en andere clausules:quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:28 schreef ddx het volgende:
Vreemde uitspraak hoor.
Je mag je auto dus gewoon bij buren voor ingang pad naar voordeur parkeren.
En loos wat roepen over tijden dat honden mogen blaffen. (maargoed echt duidelijke uitspraak over die honden had hij ook niet kunnen geven)
Lekker geil wijffie toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Over kromme tenen gesproken, godsamme
#Kadasterquote:[b]Dinsdag 18 november om 22.20 uur in De Rijdende Rechter op NPO 1[/b]
Mevrouw Brevet voelt zich geïntimideerd door haar buurman. Volgens hem staat haar tuinschuur staat voor een deel op zijn grond en nu dreigt hij het schuurtje af te breken. Mevrouw Brevet weet niet beter dan dat de schuur van haar is, zo heeft ze het huis tenslotte jaren geleden gekocht. Maar de buurman denkt daar anders over. Mevrouw Brevet is bang voor haar buurman en voelt zich niet meer veilig. Kan mr. Visser haar helpen?
??quote:Op donderdag 13 november 2014 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Of je lost het gewoon zo op![]()
http://dewerelddraaitdoor(...)c58ef1989dbf8e83a132
Mooi kerstspecial op netflix Reveenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Vermaak jij je nog wel tot die tijd?
Het ging immers om de hondjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef mrpat het volgende:
Ik heb na de uitzending van vorige week wel even genoeg POESJES gezien gehoord
Oeps ja je hebt gelijk, sorryquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het ging immers om de hondjes
Sowieso huisjesmelkersquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef livelink het volgende:
Mijn antipathie ligt al meteen bij de buurman. Verbeten blik in zijn ogen.
Dacht ik ook ja.quote:
ECT!quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Lelijk hek
lelijke voortuin
lelijke voordeur
E.c.t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |