quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [url=www.3fm.nl][img]http://i.imgur.com/GTSh9.png[/img][/url] [*] Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de [url=http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats]muziekstatistieken[/url]. [*] [url=http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1]Statistieken van deze topicreeks[/url]. [*] [url=http://forum.fok.nl/topicchain/70][b]Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks.[/b][/url] (of ga direct naar [url=http://forum.fok.nl/topicchain/last/70]het laatste topic[/]). [b]Audiolivestreams:[/b] [*] [url=http://icecast.omroep.nl/3fm-bb-mp3]MP3 192kbps[/url] [*] [url=http://icecast.omroep.nl/3fm-sb-mp3]MP3 96kbps[/] [*] [url=http://icecast.omroep.nl/3fm-bb-aac]AAC HE1 64kbps[/url] [*] [url=http://icecast.omroep.nl/3fm-sb-aac]AAC HE2 32kbps[/url] ... of [url=http://www.3fm.nl/webcam/popup]kijk live video[/url]. [b]Opmerkingen:[/b] [*]Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: [url=http://upload.3fmfan.nl/files/20090216195449_2367_psbalarm_v2.gif]PSB-alarm[/url] (of [url=http://i51.tinypic.com/erafkp.gif]bewegend PSB-alarm[/url]). [*]Tijdens een Queenplaat gaat het Hansalarm af: [url=http://i51.tinypic.com/2iho8c9.jpg]Hansalarm[/url]. [*]Tijdens een plaat met Fire in de naam gaat het Fire-alarm af. [*]Tijdens Effe Ekdom is er de [url=https://bingobaker.com/play/170759]Effe Ekdom-bingo[/url] om te spelen. [*]Elke eerste maandag van de maand vlak voor 12 uur het Pet Shop Boys-alarm met Veenstra en Ekdom. [*]Elke woendag kiest zendercoördinator, micromanager en kalende man [url=http://i.imgur.com/3dHT95O.png]Wilbert Mutsaers[/url] eigenhandig een Megahit. [*]De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes! [img=640,88]http://nowfok.hole1988.nl/[/img] [sub]Deze OP is [url=https://www.dropbox.com/s/diqeztzrpcci8ji/3FM%20SC%20OP.txt?dl=0]hier[/url] te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel![/sub] |
Je bent zelf een noob met je OP weg te editten. [ Bericht 100% gewijzigd door zeefje op 11-11-2014 21:59:51 ]quote:
Dat was de op niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je bent zelf een noob met je OP weg te editten. [ Bericht 100% gewijzigd door zeefje op 11-11-2014 21:59:51 ]
Ontkenningsfasequote:
Hij heeft wel een aardige kaaklijn... als je dat als vrouw hebt is dat gewoon zielig...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:07 schreef Paul het volgende:
Is Domien nou homo of ja ik weet niet ik er ook wat vrouwelijks in zijn gezicht. Was hij vroeger vrouw?
Ik weet wel beter dan mijn hoop vestigen op bezette mannen.quote:
The heart wants what the heart wants he....quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel beter dan mijn hoop vestigen op bezette mannen.
Gelukkig heb ik een hoofd dat de dienst uitmaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The heart wants what the heart wants he....
wacht maarquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hoofd dat de dienst uitmaakt.
Ik wacht al jaren op de prins die aanbelt...quote:
Godver. Wat een hunk is datquote:
Domienquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godver. Wat een hunk is dat![]()
Wie is die jongen?
op wie?quote:
Die was best mooi.quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was best mooi.
Oh fuck ik kijk de link niet, ik kijk alleen naar de titel van het nummer.
Is je poes ook in beeld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verstandig
Was wel een fantastisch nummer
Op professionele wijze verkracht door mijis ook een vak
Cee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:
Ouwe spambeerquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Op het eind (zodat mensen het hele nummer luisteren)
Overigens ben ik daar nog wel een broekie zeg
Nu een stuk bejaarder(past beter bij de rest van de band
)
U riep?quote:
Kwam je ex trouwens weer tegen op Linkedinquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep?
Met dank aan S.
Toevoeging:
Deze ook met dank aan S.
Vreemd genoeg waren we toen nog aan het datenalsof ik het aan voelde komen
L.?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kwam je ex trouwens weer tegen op Linkedin
Die jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
L.?
Ja ze zit in het buitenland
Niet mijn schuldkomt wel weer terug over een paar weken geloof ik
Ze is voor zichzelf begonnenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze is voor zichzelf begonnen(en dan bedoel ik qua werk, niet dat ze de hele dag loopt te vingeren omdat ik er niet meer ben
)
hoe beviel zijn baardquote:Op woensdag 12 november 2014 07:12 schreef Evertjan het volgende:
ik heb vannacht gedroomd over Domien
Toppieknalquote:Op woensdag 12 november 2014 07:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij was lekker fris geschoren in mijn droom
Verkeerde account muisquote:Op woensdag 12 november 2014 07:12 schreef Evertjan het volgende:
ik heb vannacht gedroomd over Domien
Jankeline!quote:
Idd. Je zou voor de grap een liedje moeten maken met de boodschap andersom, maar dat mag weer niet dan ben je fout bezig.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
Kutplaatslechte tekst / boodschap
Idd, dubbele standaardenquote:Op woensdag 12 november 2014 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Je zou voor de grap een liedje moeten maken met de boodschap andersom, maar dat mag weer niet dan ben je fout bezig.
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Je zou voor de grap een liedje moeten maken met de boodschap andersom, maar dat mag weer niet dan ben je fout bezig.
Preciesquote:
Leef je nogquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leef je nog?
Ik denk dat ik vanochtend al m'n klanten van onder de rivieren maar eens ga bellen
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:14 schreef PeterRusso het volgende:
Timur & Ramon lekker op de ochtend laten.
De ochtendshow bevalt me veel beter zo!
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:14 schreef PeterRusso het volgende:
was trouwens bij mn huisarts van de weekquote:
Gaat ook gebeuren. Geruchten gaan dat Giel vertrekt bij 3FM na ruzie met de zendercoordinator.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:14 schreef PeterRusso het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren. Geruchten gaan dat Giel vertrekt bij 3FM na ruzie met de zendercoordinator.
Meer nieuws volgt z.s.m.
manmanmanquote:Op woensdag 12 november 2014 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren. Geruchten gaan dat Giel vertrekt bij 3FM na ruzie met de zendercoordinator.
Meer nieuws volgt z.s.m.
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meer nieuws volgt z.s.m.
Ja zo komen die geruchten er welquote:Op woensdag 12 november 2014 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meer nieuws volgt z.s.m.
Ga je hem lekker pittig opfreubelen?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even een stoel gekocht bij de kringloop voor 5 euries. Mijn oude stoel was kaduuk. RIP mijn stoel.
Hij was al wit geschilderd, je kunt zien dat hij gebruikt is. Voorlopig schilder ik hem niet. En er komt zekers geen tekst op van stoel of chairquote:Op woensdag 12 november 2014 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ga je hem lekker pittig opfreubelen?
Helemaal leuk meid!quote:Op woensdag 12 november 2014 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was al wit geschilderd, je kunt zien dat hij gebruikt is. Voorlopig schilder ik hem niet. En er komt zekers geen tekst op van stoel of chair
Ik ga er hoogstens een foto van maken en ermee trollen in een van de Gerda en Ria groepen
Jij & Ik babeeeyyyquote:Op woensdag 12 november 2014 10:39 schreef JaneDoe het volgende:
is trouwens al bekend wie in het glazen huis gaat van serieuzzz live dit jaar?
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:42 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Jij & Ik babeeeyyy peepie © jett rebel
Memphis depay en theo maassenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:39 schreef JaneDoe het volgende:
simbaquote:Op woensdag 12 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Memphis depay en theo maassen
Serieuzzz livequote:Op woensdag 12 november 2014 10:39 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:39 schreef JaneDoe het volgende:
Live gezienquote:
Pics.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even douchen hoor, lekker zingen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Live gezien![]()
En weg gestuurd omdat we rondjes voor het podium fietsten tijdens een optreden![]()
(er was immers toch geen hond)
Een hele fietschoreografiequote:
Dat was toch Alles is Liefde?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
Was dit een van de laatste goede Bløf nummers?
nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was toch Alles is Liefde?
Ik dacht eigenlijk; laat ik hier maar niet toegeven dat ik er toch even een kippevelmomentje bij had. Dan wordt er direct hard op me ingehakt.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
Was dit een van de laatste goede Bløf nummers?
Haha, bij mij dus precies andersom!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef Pandaplint het volgende:
Liefs uit Londen
Aan de kust
Wat zou je doen?
Harder dan ik hebben kan
Niets dan dit
Zaterdag
Dansen aan zee
Hier
Ze is er niet
Daarna ging het mis.
Jij en Pandaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef Bronson het volgende:
Wat zegt men hiervan:photoshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef Bronson het volgende:
Wat zegt men hiervan:Compleet uit verhouding. Maar goed, da's met name te wijten aan photoshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Wat voor nerd zal daar wonenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben moe, ik wil naar batman
[ afbeelding ]
Ik vrees dat dat nog meevalt... Op video's loopt ze ook al met zo'n picknicktafelaars.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Compleet uit verhouding. Maar goed, da's met name te wijten aan photoshop
quote:
Nogal he. Die ruggengraat zit ook heel raar.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Compleet uit verhouding. Maar goed, da's met name te wijten aan photoshop
Lijkt me eerder zoiets uit een themahotel. Laatst was er een Barbie-hotel op tvquote:
Themahotel zoals Ed al zegtquote:
Wat voor nerd zal daar boekenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lijkt me eerder zoiets uit een themahotel. Laatst was er een Barbie-hotel op tv
Ja dat ook ja, maar volgens mij is ze helemaal niet zo slankquote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat nog meevalt... Op video's loopt ze ook al met zo'n picknicktafelaars.
Ik ken wel mensen die daar willen slapen.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat voor nerd zal daar boeken
Desondanks zou ik haar ongenadig hard doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat ook ja, maar volgens mij is ze helemaal niet zo slank
Ik ben een billenman, maar billen die volledig uit verhouding zijn is gewoon helemaal niks
Geen nerd, vrouwen met zo'n Barbie-fetish. Alles fel- en hardroze, eed pijn aan de ogen johquote:Op woensdag 12 november 2014 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat voor nerd zal daar boeken
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Geen nerd, vrouwen met zo'n Barbie-fetish. Alles fel- en hardroze, eed pijn aan de ogen joh
Nee bedankt, ik pas....quote:Op woensdag 12 november 2014 12:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Desondanks zou ik haar ongenadig hard doen.
Zijn er ook Bronies op Fok!quote:
Kim Kardashian-liefhebber?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat ook ja, maar volgens mij is ze helemaal niet zo slank
Ik ben een billenman, maar billen die volledig uit verhouding zijn is gewoon helemaal niks
Ik vind haar verschrikkelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 12:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kim Kardashian-liefhebber?
B&H / kim kardashian
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 november 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn er ook Bronies op Fok!?
[ afbeelding ]
Ook wel Furries verwacht ikquote:
Daar zit er zeker een van. Er was eens een topic van iemand die een pak aan het maken was in Creaquote:Op woensdag 12 november 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook wel Furries verwacht ik
[ afbeelding ]
Ik ken een persoon die de hele dag in een Panda pak loopt en iemand anders die in een Pino pak loopt. Dus ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook wel Furries verwacht ik
[ afbeelding ]
Onzin.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken een persoon die de hele dag in een Panda pak loopt en iemand anders die in een Pino pak loopt. Dus ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Huh?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind haar verschrikkelijk
Walgelijke lichaam waar de verhoudingen compleet zoek zijn
Hoi Klaas.quote:
Pleur dat eens in een spoiler. Niet iedereen zit werkloos thuis.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
Booooooooiiiiiiiing!![]()
Gewoon een mooie vrouw in bikini. Suitable for work tog?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pleur dat eens in een spoiler. Niet iedereen zit werkloos thuis.
Fokken op je werk is al redelijk discutabelquote:Op woensdag 12 november 2014 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pleur dat eens in een spoiler. Niet iedereen zit werkloos thuis.
Natte sokken!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Klaas.
Je bent er bijna
Word je de stoomboot al zat?
Pauze.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:46 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Fokken op je werk is al redelijk discutabel
Ik vind haar te fors...quote:Op woensdag 12 november 2014 12:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
Brainpower?quote:
haar zusje kendall is meer jouw type?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind haar te fors...
Dikke reet, grote tieten... Niet mijn ding...
Geen ideequote:Op woensdag 12 november 2014 13:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haar zusje kendall is meer jouw type?
Wij gaan elkaar best mogen denk ik. Alleen de gebruinde huid mist, ik ben glow in the dark.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij gaan elkaar best mogen denk ik. Alleen de gebruinde huid mist, ik ben glow in the dark.
Ik heb eerder vandaag foto's van Kim K geplaatst!quote:Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom wordt hier niets leuks gepost
niets leuksquote:Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
Niets leuks?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
Da's wel meer mijn ding jaquote:
Tja de puzzel moet natuurlijk wel passenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's wel meer mijn ding ja
Ik ben meer van dit soort figuurtjes
[ link | afbeelding ]
Lekker klein/petit... net als mijn piemel
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze foto kende ik nog nietquote:Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:
We komen wel van pas in het donkerquote:Op woensdag 12 november 2014 14:17 schreef minthy het volgende:
Dus; mensen die naar de meet komen, neem een zonnebril mee
Zal er aan denken.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:17 schreef minthy het volgende:
http://instagram.com/brittneypalmerquote:Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat absoluut ja!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We komen wel van pas in het donker
He bah.quote:
Je voelt je niet sexy als je danst?quote:
Vroeger stiekem uit bed als mn ouders al lagen te slapen. 23:30. Tijd voor V8.quote:
Altijd een reden om die foto weer te plaatsenquote:
*start Ekdom-jingle in*quote:
quote:
Bedankt hiervoorquote:Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://instagram.com/brittneypalmer
Ach... ik vind haar lichaam wel ok, op haar te grote borsten na...quote:
En overduidelijk neppe.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach... ik vind haar lichaam wel ok, op haar te grote borsten na...
niks mis met grote borsten, ekte danquote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach... ik vind haar lichaam wel ok, op haar te grote borsten na...
mits echt en in verhouding met de restquote:Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks mis met grote borsten, ekte dan
jupquote:
*schroeft alvast een ND8 filter op z'n cameraquote:Op woensdag 12 november 2014 14:17 schreef minthy het volgende:
Worden er foto's gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
*schroeft alvast een ND8 filter op z'n camera
Alleen groothoek 360graden panorama's van Minthy haar gloeilampen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Worden er foto's gemaakt?
Dan ga ik even snel naar de kapper
Tuurlijk blijvende herinneringenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Worden er foto's gemaakt?
Dan ga ik even snel naar de kapper
Na een goeie avond heb ik weinig herinneringenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk blijvende herinneringen
Foto's zijn vast beter dan alle andere eventuele blijvende herinneringen...
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen groothoek 360graden panorama's van Minthy haar gloeilampen.
Ik ga rustig aan doen. Dronken in de trein heeft bij mij altijd slecht uitgepaktquote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na een goeie avond heb ik weinig herinneringendus zijn foto's wel handig
[..]
rustig aan doenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga rustig aan doen. Dronken in de trein heeft bij mij altijd slecht uitgepakt
Ik moet middenin de nacht nog naar huis fietsen... slechts 8 km. Dus ook voor mij geen beschoten toestanden.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga rustig aan doen. Dronken in de trein heeft bij mij altijd slecht uitgepakt
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Den Haag-Delft ging altijd nog wel prima. Maar Utrecht - Eindhovenquote:
Dat is dan ook een grafstuk ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Den Haag-Delft ging altijd nog wel prima. Maar Utrecht - Eindhoven![]()
![]()
Mwa valt mee als je wekelijks Groningen-Eindhoven heen en weer treintquote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is dan ook een grafstuk ja.
Vriend van mij moest ooit eens van Rotterdam naar Leiden (nachttrein, 1 trein dus). Werd'ie in Amsterdam wakkerquote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Den Haag-Delft ging altijd nog wel prima. Maar Utrecht - Eindhoven![]()
![]()
1 euro voor bierquote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriend van mij moest ooit eens van Rotterdam naar Leiden (nachttrein, 1 trein dus). Werd'ie in Amsterdam wakker
Trein terugnemen tussen al het publiek wat net richting hun werk gaat (donderdagavond stappen, studentenavondbier 1 euro, je kent't
)
vroeger in Eindhoven pintjes drinken voor een gulden op vrijdagmiddagquote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 euro voor bierwat duur. Eerder 70 of 80 cent maar dat was jaren geleden... Tegenwoordig is het ook iets van 1 euro geloof ik. Dat waren nog eens tijden.
DAT ASS!!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/l(...)nter-on-the-cover-of
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen groothoek 360graden panorama's van Minthy haar gloeilampen.
Dat heeft flink wat bussen WD40 gekostquote:Op woensdag 12 november 2014 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/l(...)nter-on-the-cover-of
![]()
Hans Teeuwen is al jaren niet meer interessant helaas...quote:Op woensdag 12 november 2014 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
Zullen er mensen hier naar hebben geluisterd/gaan luisteren als het niet van Hans Teeuwen was?
na een paar shows ging Teeuwen ineens een trucje herhalenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is al jaren niet meer interessant helaas...
Z'n oude shows daarentegen, Trui
Bij Industry of Love ging het helemaal mis
Is dat niet te eng voor jou muisjenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een kleurboek voor volwassenen gekocht
Jeuj! Nog even en je staat in de Action te freubelenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan laat ik mijn naam veranderen in Gerdaquote:Op woensdag 12 november 2014 17:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jeuj! Nog even en je staat in de Action te freubelen
Gerda Muisquote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn naam veranderen in Gerda
Leuk om te doen!! Heerlijk om even uit de wereld te stappen en je ergens anders op te focussenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit het topic nu terug te lezen en moet hier hard om lachen want ik zie een fietsende panda in nachtelijk Eindhoven een novelty act uit de jaren '90 irriteren.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Live gezien![]()
En weg gestuurd omdat we rondjes voor het podium fietsten tijdens een optreden![]()
(er was immers toch geen hond)
Moet alleen opzoek naar mijn kleurpotloden dan wel nieuwe kopen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk om te doen!! Heerlijk om even uit de wereld te stappen en je ergens anders op te focussen
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit het topic nu terug te lezen en moet hier hard om lachen want ik zie een fietsende panda in nachtelijk Eindhoven een novelty act uit de jaren '90 irriteren.
Helaas ik heb al op Rick in de Morgen gestemd.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef Evertjan het volgende:
SMS RING1 NAAR 9090 OM ECHTE JANNEN DE RADIORING TE LATEN WINNEN
?quote:
Nee man, Dick van Velthuysen!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef Evertjan het volgende:
SMS RING1 NAAR 9090 OM ECHTE JANNEN DE RADIORING TE LATEN WINNEN
Die plaat rudequote:
Oh ik vind dat nummer niet storend eigenlijkquote:
Ik word er ook niet goed van. De tekst is ook een beetjequote:Op donderdag 13 november 2014 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik vind dat nummer niet storend eigenlijk
Ik vind't wel leuk bedacht om eens een tekst te hebben waar je schijt hebt aan je schoonfamiliequote:Op donderdag 13 november 2014 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word er ook niet goed van. De tekst is ook een beetje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |