ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
Geen idee. Vanaf december heeft Heavy Haul Power International (eigenaar van die loc die in NL proefritten gereden heeft) trouwens het contract voor een deel van het kolenvervoer. Benieuwd of we ze dan ook in Nederland gaan zien.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Maar waarom dit als fototeaser, is er er geen mooie van een Frecciarossa?
Hier hangt een mooi spandoek van InnoTrans boven. Maar een Frecciarossa zal vast ook wel voorbij komen volgende week woensdag, dus als je die wilt zien moet je maar komen. Zeker weet ik het niet, maar ik weet het goed gemaakt: als je komt en en er zit geen Frecciarossa in de presentatie krijg je van mij een gehaktbal met bier.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Tof. Aangezien de Betuweroute tot 2088 op z'n gat ligt zie ik ze dan vanzelf wel langs m'n dorp kachelen.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Gezellig: roestrijden ter hoogte van Rotterdam Noord Goederen met de Sprinter Rotterdam - Uitgeest (- Heerhugowaard). Nog nooit het voormalige postperron hier van zo dichtbij gezien.
Was maandag op Breda een stroomstoring. Wie naar Groningen moest zou dat gratis kunnen volgen een S&V lid, want 'alle conudteurs zouden op de hoogte zijn'
Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef Darkwing_Duck het volgende: Iemand nog een idee voor mij voor een kortingskaart voor Belgie, ik leg ongeveer 16 keer per jaar Brussel - Roosendaal af
NMBS had vroeger een abonnement dat je 50% korting gaf, maar die hebben ze niet meer.
Voor jou is misschien een Rail Pass het meest interessante, die kun je dan gebruiken voor Brussel - Essen. Die kaart is geldig tot het laatste binnenlandse station, voor Essen - Roosendaal moet je dan een apart kaartje kopen.
Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef Darkwing_Duck het volgende: Iemand nog een idee voor mij voor een kortingskaart voor Belgie, ik leg ongeveer 16 keer per jaar Brussel - Roosendaal af
Ben je werkloos? Heb je in het leger gezeten? Ben je zwanger? Ben je hoogbejaarde? Ben je invalide? Een van de antwoorden ja? Dan reist u waarschijnlijk gratis bij de NMBS.
Mijn ICd is onderweg via Dordrecht, maar van het treinpersoneel heb ik hier nog niets over gehoord.
Vroeger, toen het nog Fyra heette en het treinpersoneel nog enigszins een fuck leek te geven, was er in dit soort situaties allang wat communicatie geweest.
Derde dag van de week, derde keer dat de overstap naar Schiphol in Amersfoort de mist in gaat. Deze keer is er niet ook maar een seconde gewacht. Chapeau weer NS weer een paar honderd man een half uur aangenaaid voor niks
Op woensdag 12 november 2014 09:15 schreef Dr_Flash het volgende: Derde dag van de week, derde keer dat de overstap naar Schiphol in Amersfoort de mist in gaat. Deze keer is er niet ook maar een seconde gewacht. Chapeau weer NS weer een paar honderd man een half uur aangenaaid voor niks
Treintje van 8.51 richting Rotterdam bleef dan wel weer 1.5 minuut wachten op de IC Schiphol..
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Nu is het in Delft dus ook zover: een studiegenootje van mij heeft haar enkelbanden gescheurd en loopt op krukken. Daarmee kan ze dus onmogelijk van de treinperrons naar de bushalte komen, omdat die alleen maar met hoge trappen met elkaar verbonden zijn. Het advies van de NS? Inderdaad: Stap in Rotterdam alvast uit de trein en ga een half uur in de bus naar Delft zitten, dan hoef je niet trap te lopen