Ik vraag me nog steeds af wat jij en tetouaribo aka Mocroheld aan het doen waren die ene nacht laatst.quote:
Welke nacht?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat jij en tetouaribo aka Mocroheld aan het doen waren die ene nacht laatst.
Ohquote:Op woensdag 12 november 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eergister ofzo, laatst, die 2 pagina's aan bullshit trashtalk. [ afbeelding ]
Dat was écht vmbo niveau, I 1800% couldn't (srs).quote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohmeloe houdt van dirty talk heb ik vernomen
en van berbers?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohmeloe houdt van dirty talk heb ik vernomen
iemand die zich Marokkaanseheld noemt is een arabier?quote:
Je weet dat je 2 hoofdzakelijke stromingen hebt in Marokko? De Berbers en de Arabieren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die zich Marokkaanseheld noemt is een arabier?
En dan zeggen dat ik een racist ben omdat ik het verschil niet zie...
Tieten zijn wel goed ja
Wat zijn Soussies ofzo, of is dat een minderheidquote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet dat je 2 hoofdzakelijke stromingen hebt in Marokko? De Berbers en de Arabieren.
Allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet dat je 2 hoofdzakelijke stromingen hebt in Marokko? De Berbers en de Arabieren.
Dat is dan weer een substroming afkomstig van de Arabieren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat zijn Soussies ofzo, of is dat een minderheid?
nee, (natuurlijk) weet ik dat niet. Ik dacht dat een arabier uit Arabië kwamquote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh dan weet je het nu.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, (natuurlijk) weet ik dat niet. Ik dacht dat een arabier uit Arabië kwam
Maar hoe moet je dat verschil in perspectief zien dan, tussen die 2? Als Noord vs. Zuid-Holland? Of boven vs. beneden de rivieren? Nederlanders vs. allochtonen? Friezen vs. de rest van Nederland?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is dan weer een substroming afkomstig van de Arabieren.
Meeste komen uit de Sahara vandaan, zover ik weet.
Als je 22 bent, ben je geen teenager meer.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef xSomesz het volgende:
KLB / Kinderachtige leraren die mij mentaly willen fucken
struggles van een teenager gurlllll
Wij weten allemaal af van mijn geestelijke leeftijd.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 22 bent, ben je geen teenager meer.
Friezen vs de rest van Nederland alleen dan wat groter.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dat verschil in perspectief zien dan, tussen die 2? Als Noord vs. Zuid-Holland? Of boven vs. beneden de rivieren? Nederlanders vs. allochtonen? Friezen vs. de rest van Nederland?
Struggles van een 9 jarige.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Wij weten allemaal af van mijn geestelijke leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |