Doe eens normaalquote:
Oké.quote:
#2quote:
Onverzadigbaar ben je he... zelfs s'ochtends alweer bezig zijn met dat soort dingen. Oversekste puberquote:Op woensdag 12 november 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Negerin Kim? Daar zag ik vanochtend precies zo'n foto van.
Final destanationquote:"ga even een film kijken final destanation 5 kan wel even afleiding gebruiken"
Linda Magazine zette een artikel daarover op facebook.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onverzadigbaar ben je he... zelfs s'ochtends alweer bezig zijn met dat soort dingen. Oversekste puber
Gvd chaiquote:
Oh hm jaquote:
Masseren en daarna in roerenquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Mijn verhaal over kontvingeren en de weg naar anale seks vertel ik donderdagochtend 10:15.
be there.
quote:
Als ik het van iemand wil horen leun ik meer richting Krikri.quote:
Ligt er aan waar. Maar denk ik wel. Had toen 35m2 voor 310eu incl gwl paar jaar terug in stadje.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
600 euro per maand voor 50M2 incl gwl ... is dat redelijk?
Incl balkon, eigen badkamer en keuken.
Agga oh en het is al gemeubileerd.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt er aan waar. Maar denk ik wel. Had toen 35m2 voor 310eu incl gwl paar jaar terug in stadje.
Is best oke ja. Als het beetje in centrum is.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
600 euro per maand voor 50M2 incl gwl ... is dat redelijk?
Incl balkon, eigen badkamer en keuken.
iel in een 2ehands bed slapenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agga oh en het is al gemeubileerd.
Scheelt mij met een bed sjouwen..
Ik wil allesbehalve het Centrum.. Meer Scheveningen/Duindorp (ja duindorp ja")/ Duinoord/ Loosduinen/ Kijkduinquote:Op woensdag 12 november 2014 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is best oke ja. Als het beetje in centrum is.
Ja, nou boeiend.. dekbed op 90 graden wassen en klaarquote:Op woensdag 12 november 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel in een 2ehands bed slapen:ss
Lijkt mij niet veel dan... betaal nu nog geen 300eu voor huis met 3 slaapkamers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |