HAHA xD xDquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou hem kapen met de titel "The xxx"
ik vond mezelf even grappig oke.
Oh. Maar die is niet zo actief toch? Dacht even dat Braddie weer onder zn eigen naam zatquote:
Hij is hier net nogquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Maar die is niet zo actief toch? Dacht even dat Braddie weer onder zn eigen naam zat
Z'n internet is niet zo snel, hij zit nog in het vorige topic.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Z'n internet is niet zo snel, hij zit nog in het vorige topic.
[..]
Woar?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twente.
Nice, hoe veel weeg je nu dan?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De stad waar het stoplicht op rood en groen staat en altijd iets te doen is
Ja hij ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja joh!
Das kats in de buurt.
Mag jij raden wie binnenkort een kind heeft.quote:
Jij!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag jij raden wie binnenkort een kind heeft.
1 verderop richting Enschede.quote:
[..]
Nee, ik denk dat de date van Nick al in het bezit is van een kind.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de date van Nick al in het bezit is van een kind.babydaddy ran away
Therefore...
Nick wordt sugardaddy.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de date van Nick al in het bezit is van een kind.babydaddy ran away
Therefore...
Ja, ik was nog even wat muziek aan het luisteren en aan het Appen met "quote:
Omdat dit niet meer mag van onze grote vriend Opa Bquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom kom je niet terug op je originele username?
Wie isquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, ik was nog even wat muziek aan het luisteren en aan het Appen met "O+ "
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Omdat dit niet meer mag van onze grote vriend Opa B
Logisch wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hij was het na de zoveelste "Ik ga weg" actie zat.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Wil je dat ik meteen naar het "Suicide Forrest" ga of niet?
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar al haar geklaag op FOK! En zélfs haar gehuil tegen mij op Facebook toen over users op FOK!... Lijkt me geen heel fijn persoon zeg maarquote:
Mja dat deed je zelf ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar al haar geklaag op FOK! En zélfs haar gehuil tegen mij op Facebook toen over users op FOK!... Lijkt me geen heel fijn persoon zeg maar
Ghehe, nee gelukkig niet. Woonde er wel een tijdje dichtbij.quote:
Ah bahhh. Ken je Marijke (zo'n hele rare) heel toevallig?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe, nee gelukkig niet. Woonde er wel een tijdje dichtbij.
Hij mag nu de frikandel in de hal werpen.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Omdat dit niet meer mag van onze grote vriend Opa B
In tegendeel.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag jij raden wie binnenkort een kind heeft.
Niet dat ik weet. Ken wel genoeg rare gevallen, maar een Marijke is me onbekend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah bahhh. Ken je Marijke (zo'n hele rare) heel toevallig?![]()
Een Lisanne dan? Veel meer mensen ken ik niet in je stad iigquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ken wel genoeg rare gevallen, maar een Marijke is me onbekend.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij mag nu de frikandel in de hal werpen.
Nou, ik ook niet. met die enge Uiquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hield het ook niet voor mogelijk.
vorigequote:
Mag je wel oppassen?quote:
Nee plsquote:
quote:
Lekker boeiend ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef DrNick het volgende:
Als iemand zegt "Eindelijk is dat topic op slot", moet het toch zijn "Welk?" i.p.v. "Welke?"?
Wie?quote:
Ja, die dooie in Panama.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een Lisanne dan? Veel meer mensen ken ik niet in je stad iig
wat?quote:
17 meeende ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die dooie in Panama.
Lisanne komt me wel bekend voor qua naam, maar zo op moment kan ik er niet op komen.
Welke leeftijd moet ik denken?
Heb je die VICE docu gezien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die dooie in Panama.
Lisanne komt me wel bekend voor qua naam, maar zo op moment kan ik er niet op komen.
Welke leeftijd moet ik denken?
Over die meidenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je die VICE docu gezien?
Oeh, wanneer?quote:
Nee, ik ken niet veel mensen van 17... Als ze een kind heeft kan het de date van Nick zijn.quote:
Ah, goed dat je het zegt. Ik was alweer wat anders aan het doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je die VICE docu gezien?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik ken niet veel mensen van 17... Als ze een kind heeft kan het de date van Nick zijn.
[..]
Ah, goed dat je het zegt. Ik was alweer wat anders aan het doen.
Nee, suicide forestquote:
cute cutequote:
Oh haha. Die heb ik zelf al een hele tijd geleden gezien.quote:
Ja, bijzonder welquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha. Die heb ik zelf al een hele tijd geleden gezien.
quote:
Ooit een FOK!ster gedate... Daarna nooit weer op FOK! gezien.quote:
Die van mij bleek een pathologisch leugenaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit een FOK!ster gedate... Daarna nooit weer op FOK! gezien.
Ye, old as shit. Ikno.quote:
Achteraf bleek ze op Tweakers te zitten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die van mij bleek een pathologisch leugenaar.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Achteraf bleek ze op Tweakers te zitten?
Ben ik blij met mijn humor!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou hem kapen met de titel "The xxx"
ik vond mezelf even grappig oke.
Stinkt niet!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stinkt niet!![]()
Maar de Stam = goeie kroeg.
Namen willen we.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef DrNick het volgende:
Mijn laatste date was ook met een FOK!ster.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef DrNick het volgende:
Mijn laatste date was ook met een FOK!ster.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet daar binnenkort nog weer een biertje drinken. Stiekem hopende dat een oud scharrel daar nog bar draait.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef DrNick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoax
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef DrNick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Namen willen we.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet daar binnenkort nog weer een biertje drinken. Stiekem hopende dat een oud scharrel daar nog bar draait.
Nu even koffie zetten.
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb in het weekend een date met LB.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik kwam in je zusje, dat ging pás snel
Gij maagd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik kwam in je zusje, dat ging pás snel
quote:
Neeeeeeeequote:
Je moeder.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef d4v1d het volgende:
oh tering je postcount toto.
zoek een leven
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
Dit kijken
TV / [NPO3] Love At First Kiss #3 - Nog meer ongemakkelijkheid
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef d4v1d het volgende:
oh tering je postcount toto.
zoek een leven
Iemand anders kijkt al de tvquote:
Meh, zie net op FB dat ze 2 kinderen bij haar nieuwe vriend heeft gekregen.quote:
quote:
npo.nl/livequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iemand anders kijkt al de tv
Iemand anders kan toch wel TV kijken als iemand naar de TV kijkt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iemand anders kijkt al de tv
niggah pleasequote:
Nog 3 plsquote:
Watquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
I'm just a poor boy, I need no sympathy
Deze staat nogquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
14 posts, maar ze zijn allemaal weg
Godverquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
14 posts, maar ze zijn allemaal weg
Oh god dankje. Nu heb ik dat weer in mijn hoofdquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
I'm just a poor boy, I need no sympathy
Ohquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik F5 die spammer z'n profiel
Schuld van de overheid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe is dit topic zo snel opeens
FA's zijn niet aanwezig?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik F5 die spammer z'n profiel
The point. HAHIHahiahoquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die zaten te fappen, net als ik, nu zit ik te F5'en. Ik geef ze geen ongelijk.
Topic amaquote:
Gastquote:
Gaat op m'n filmlijstquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
The Room (2003) - IMDb deze film moeten jullie zien nou grotjes!
Ik nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een gesigneerde blu-ray van die film
slechtste film ooitquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
YOU KNOW I DON'T DRINK LISAquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
Die scoort nog lager dan de film waar mijn username naar is vernoemt...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
Oh hi Markquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WHY LISA WHY? YOU ARE TEARING ME APART!
Ik heb vandaag een lijst met 42 films gemaakt die ik nog moet kijken waaronder lotrquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een gesigneerde blu-ray van die film
van moofquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef DrNick het volgende:
'Zo'n meisje bij Love At A First Kiss heeft een Van Moof.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef Sardu het volgende:
Trailer bekeken en heb ik 'm godverdomme al gezien ook.
Wordt eens tijd jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een lijst met 42 films gemaakt die ik nog moet kijken waaronder lotr![]()
![]()
Dat gaat echt niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Hork, zorg eens dat LR weer vrij komt![]()
Ik zorg heul nergens voor, zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh, niet jij ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Het is jammer dat bans niet besproken mogen worden op het forum.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zorg heul nergens voor, zal het wel verdiend hebben(srsly, geen idee what happened
)
Ohquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zorg heul nergens voor, zal het wel verdiend hebben(srsly, geen idee what happened
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Toch lees ik er hier al meer over dan me lief is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is jammer dat bans niet besproken mogen worden op het forum.
dven ook alquote:
Nee, dat is gewoon prima, vooral in dit soort gevallen mag je dankbaar bidden op je knietjes dat het niet besproken wordt op het openbare deel van het forum.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is jammer dat bans niet besproken mogen worden op het forum.
maar deze is perm tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik kreeg ook eens een ban (wel vaker) lekker spannend.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon prima, vooral in dit soort gevallen mag je dankbaar bidden op je knietjes dat het niet besproken wordt op het openbare deel van het forum.
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met de regel, ik snap het wel. Al is soms ff lekker roddelen niet verkeerdquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon prima, vooral in dit soort gevallen mag je dankbaar bidden op je knietjes dat het niet besproken wordt op het openbare deel van het forum.
LR zal nooit meer terugkomen neequote:
Ik kreeg ook ooit een ban, maar dat was per ongeluk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik kreeg ook eens een ban (wel vaker) lekker spannend.
ach zal wel terecht zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LR zal nooit meer terugkomen neeHoewel JC ook weer terug is
Ja, dat was behoorlijk knullig ook welquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg ook ooit een ban, maar dat was per ongeluk.
Jij had ooit een hilarische ban.quote:
Ama ban? Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeNaja stiekem wel. Was ook maar een weekje
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeNaja stiekem wel. Was ook maar een weekje
Vorig jaar mei, sindsdien geen ban meer en echt maar 2 notes gekregen (en paar bullshit notes hehe)quote:
ja, ze is niet zo lief als ze er uit zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |