HAHA xD xDquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou hem kapen met de titel "The xxx"
ik vond mezelf even grappig oke.
Oh. Maar die is niet zo actief toch? Dacht even dat Braddie weer onder zn eigen naam zatquote:
Hij is hier net nogquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Maar die is niet zo actief toch? Dacht even dat Braddie weer onder zn eigen naam zat
Z'n internet is niet zo snel, hij zit nog in het vorige topic.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Z'n internet is niet zo snel, hij zit nog in het vorige topic.
[..]
Woar?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twente.
Nice, hoe veel weeg je nu dan?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De stad waar het stoplicht op rood en groen staat en altijd iets te doen is
Ja hij ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja joh!
Das kats in de buurt.
Mag jij raden wie binnenkort een kind heeft.quote:
Jij!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag jij raden wie binnenkort een kind heeft.
1 verderop richting Enschede.quote:
[..]
Nee, ik denk dat de date van Nick al in het bezit is van een kind.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de date van Nick al in het bezit is van een kind.babydaddy ran away
Therefore...
Nick wordt sugardaddy.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de date van Nick al in het bezit is van een kind.babydaddy ran away
Therefore...
Ja, ik was nog even wat muziek aan het luisteren en aan het Appen met "quote:
Omdat dit niet meer mag van onze grote vriend Opa Bquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom kom je niet terug op je originele username?
Wie isquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, ik was nog even wat muziek aan het luisteren en aan het Appen met "O+ "
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Omdat dit niet meer mag van onze grote vriend Opa B
Logisch wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hij was het na de zoveelste "Ik ga weg" actie zat.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Wil je dat ik meteen naar het "Suicide Forrest" ga of niet?
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar al haar geklaag op FOK! En zélfs haar gehuil tegen mij op Facebook toen over users op FOK!... Lijkt me geen heel fijn persoon zeg maarquote:
Mja dat deed je zelf ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar al haar geklaag op FOK! En zélfs haar gehuil tegen mij op Facebook toen over users op FOK!... Lijkt me geen heel fijn persoon zeg maar
Ghehe, nee gelukkig niet. Woonde er wel een tijdje dichtbij.quote:
Ah bahhh. Ken je Marijke (zo'n hele rare) heel toevallig?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe, nee gelukkig niet. Woonde er wel een tijdje dichtbij.
Hij mag nu de frikandel in de hal werpen.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Omdat dit niet meer mag van onze grote vriend Opa B
In tegendeel.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag jij raden wie binnenkort een kind heeft.
Niet dat ik weet. Ken wel genoeg rare gevallen, maar een Marijke is me onbekend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah bahhh. Ken je Marijke (zo'n hele rare) heel toevallig?![]()
Een Lisanne dan? Veel meer mensen ken ik niet in je stad iigquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ken wel genoeg rare gevallen, maar een Marijke is me onbekend.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij mag nu de frikandel in de hal werpen.
Nou, ik ook niet. met die enge Uiquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hield het ook niet voor mogelijk.
vorigequote:
Mag je wel oppassen?quote:
Nee plsquote:
quote:
Lekker boeiend ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef DrNick het volgende:
Als iemand zegt "Eindelijk is dat topic op slot", moet het toch zijn "Welk?" i.p.v. "Welke?"?
Wie?quote:
Ja, die dooie in Panama.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een Lisanne dan? Veel meer mensen ken ik niet in je stad iig
wat?quote:
17 meeende ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die dooie in Panama.
Lisanne komt me wel bekend voor qua naam, maar zo op moment kan ik er niet op komen.
Welke leeftijd moet ik denken?
Heb je die VICE docu gezien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die dooie in Panama.
Lisanne komt me wel bekend voor qua naam, maar zo op moment kan ik er niet op komen.
Welke leeftijd moet ik denken?
Over die meidenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je die VICE docu gezien?
Oeh, wanneer?quote:
Nee, ik ken niet veel mensen van 17... Als ze een kind heeft kan het de date van Nick zijn.quote:
Ah, goed dat je het zegt. Ik was alweer wat anders aan het doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je die VICE docu gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |