abonnement Unibet Coolblue
pi_147288402
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:10 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb op zich niks tegen af en toe wat SC, maar ook dat gaat niet door tot jullie het beu zijn. En een slowchat 'maken' voor mensen die niet in KLB SC willen komen is natuurlijk belachelijk. Dat het geforceerd is als je in een slowchat slowchat, vind ik trouwens ook best wel een slechte reden
We waren nog maar net bij 2 man.
  donderdag 4 december 2014 @ 20:11:48 #202
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147288420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat een spontane SC beter is dan een vast clubhuis, dit omdat in een spontane iedereen welkom is. Dat is dan ook het probleem met SC's die vast worden gelegd daar gaat een vast clubje zich nestelen. Een spontane SC kan iedereen meedoen.
Ja, en dan heb je 'een beetje spontane SC' en een ouwehoerreeks.
pi_147288421
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

k
Plezier is weer aardig onmogelijk gemaakt, je hebt je werk goed gedaan hoor.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_147288435
Daarbij is het topic niet verslow-chat omdat we per se een slow chat wilde omdat er geen andere slow chat is voor KLB, maar zo verliep het gewoon. Ook ging het nog steeds over seks.
  donderdag 4 december 2014 @ 20:12:28 #205
395200 deadprez
One more rail
pi_147288448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:10 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik heb op zich niks tegen af en toe wat SC, maar ook dat gaat niet door tot jullie het beu zijn. En een slowchat 'maken' voor mensen die niet in KLB SC willen komen is natuurlijk belachelijk. Dat het geforceerd is als je in een slowchat slowchat, vind ik trouwens ook best wel een slechte reden
Er hoeft ook helemaal geen sc gemaakt te worden, het ontstaat soms gewoon spontaan.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147288457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er hoeft ook helemaal geen sc gemaakt te worden, het ontstaat soms gewoon spontaan.
Dit dus. Dan ist jammer als het dichtgaat
  donderdag 4 december 2014 @ 20:13:01 #207
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147288468
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er hoeft ook helemaal geen sc gemaakt te worden, het ontstaat soms gewoon spontaan.
En dat moet dan natuurlijk doorgaan tot jullie het zelf beu zijn, want anders verpest iemand jullie pret
pi_147288523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

En dat moet dan natuurlijk doorgaan tot jullie het zelf beu zijn, want anders verpest iemand jullie pret
Spontane slowchat en geforceerd babbelen in een topic zijn 2 hele andere dingen.
Niemand werd geschaad door het topic, en niemand heeft baat bij het sluiten.
pi_147288573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

En dat moet dan natuurlijk doorgaan tot jullie het zelf beu zijn, want anders verpest iemand jullie pret
Wat is nou het hele idee achter een forum? Communicatie toch zeker? Topics waarin positief gecommuniceerd wordt, worden gesloten. Maar topics van users die het ene na het andere non-onderwerp met drie zinnen beschrijven en waar enkel met 'kut-topic', 'kut-ts' en 'saffraan is altijd al duur geweest :D :D :D' gereageerd wordt, zijn allemaal prima. Ik blijf dat toch een hele bizarre policy vinden.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_147288582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef hugecooll het volgende:
En dat moet dan natuurlijk doorgaan tot jullie het zelf beu zijn, want anders verpest iemand jullie pret
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:14 schreef DeAndre het volgende:
Spontane slowchat en geforceerd babbelen in een topic zijn 2 hele andere dingen.
Niemand werd geschaad door het topic, en niemand heeft baat bij het sluiten.
Nee, dat kan niet, want dan ondermijnen we jouw macht.
pi_147288614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
Topics waarin positief gecommuniceerd wordt, worden gesloten. Maar topics van users die het ene na het andere non-onderwerp met drie zinnen beschrijven en waar enkel met 'kut-topic', 'kut-ts' en 'saffraan is altijd al duur geweest :D :D :D' gereageerd wordt, zijn allemaal prima. Ik blijf dat toch een hele bizarre policy vinden.
Grote hamer op een knoepert van de kop van de spijker.
  donderdag 4 december 2014 @ 20:17:24 #212
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147288647
Ja hoor, het is goed met jullie.
pi_147288697
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:17 schreef hugecooll het volgende:
Ja hoor, het is goed met jullie.
Wat vind jij daar van dan? Mapima's, copthorne's, die kerel met die cactus als UI, het ene na het andere schijttopic met herhaling van herhaling van herhaling aan posts. Een SC waarin een aantal users gewoon gezellig met elkaar aan het posten zijn, bam op slot.

Gaat het dan om het aantal pageviews of zo?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_147288822
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef voederbietel het volgende:
Wat vind jij daar van dan? Mapima's, copthorne's, die kerel met die cactus als UI, het ene na het andere schijttopic met herhaling van herhaling van herhaling aan posts. Een SC waarin een aantal users gewoon gezellig met elkaar aan het posten zijn, bam op slot.

Gaat het dan om het aantal pageviews of zo?
En vervolgens zit iedereen te janken dat KLB naar de klote gaat omdat je alleen maar standaard kut-reacties krijgt en de TS altijd wordt afgezeken.
  donderdag 4 december 2014 @ 20:25:43 #215
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147288871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Wat vind jij daar van dan? Mapima's, copthorne's, die kerel met die cactus als UI, het ene na het andere schijttopic met herhaling van herhaling van herhaling aan posts. Een SC waarin een aantal users gewoon gezellig met elkaar aan het posten zijn, bam op slot.

Gaat het dan om het aantal pageviews of zo?
Jaaa want er gaan niet genoeg topics op slot of zo. De een zeikt dat z'n in zijn ogen goede topic op slot gaat, de ander komt janken dat dat het na anderhalf deel SC wel genoeg is. Als je ergens wil ouwehoeren, dan doe je dat dus net als ieder ander in een SC.

We hebben ook al een nachtbagger omdat een aantal van jullie blijkbaar niet in onze SC en/of buiten KLB durft te komen. Nu moet het ook nog overdag in een topic naar keuze :')
pi_147288961
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jaaa want er gaan niet genoeg topics op slot of zo. De een zeikt dat z'n in zijn ogen goede topic op slot gaat, de ander komt janken dat dat het na anderhalf deel SC wel genoeg is. Als je ergens wil ouwehoeren, dan doe je dat dus net als ieder ander in een SC.

We hebben ook al een nachtbagger omdat een aantal van jullie blijkbaar niet in onze SC en/of buiten KLB durft te komen. Nu moet het ook nog overdag in een topic naar keuze :')
Wat vind je nu eigenlijk van de opmars aan onleesbare mapima troll-topics en een hele riedel aan 13-in-een dozijn klachten van Copthorne die gewoon open blijven maar wel een shitload aan kutreacties ontvangen?
pi_147288993
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jaaa want er gaan niet genoeg topics op slot of zo. De een zeikt dat z'n in zijn ogen goede topic op slot gaat, de ander komt janken dat dat het na anderhalf deel SC wel genoeg is. Als je ergens wil ouwehoeren, dan doe je dat dus net als ieder ander in een SC.

We hebben ook al een nachtbagger omdat een aantal van jullie blijkbaar niet in onze SC en/of buiten KLB durft te komen. Nu moet het ook nog overdag in een topic naar keuze :')
Ik heb de afgelopen dagen geen nachtbagger gezien in KLB hoor, lieverd.

Overigens loopt een discussie uit waarna het een "slowchat" word.

Topics waarin veel gepost wordt makkelijker dichtgegooid om een 1 of andere reden.
50 irrelevante posts in een willekeurig zaadttopic boeit je niet, je bent zelfs te lui om het op te schonen in de eerste instantie (topic Falco, vol met bagger en spam).
Maar uhh.. Gezellige discussie = slot erop.

Je doet het voor de pageviews op FOK, of je weet niet waar je mee bezig bent.
pi_147289028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jaaa want er gaan niet genoeg topics op slot of zo. De een zeikt dat z'n in zijn ogen goede topic op slot gaat, de ander komt janken dat dat het na anderhalf deel SC wel genoeg is. Als je ergens wil ouwehoeren, dan doe je dat dus net als ieder ander in een SC.

We hebben ook al een nachtbagger omdat een aantal van jullie blijkbaar niet in onze SC en/of buiten KLB durft te komen. Nu moet het ook nog overdag in een topic naar keuze :')
Ik snap dat de regels inderdaad zijn dat er ontopic gepost dient te worden. Ik was echter benieuwd naar wat jouw mening in dit verhaal is. Ik merk dat de afgelopen maanden KLB een stuk minder geworden is, duidelijk merkbaar in de postaantallen. Doch blijven topics waarin enkel eenrichtingsverkeer plaats vindt, 'kut-ts', 'het is patat' etc. etc., geopend en wordt een enkel topic waarin daadwerkelijk gecommuniceerd wordt, gesloten. Neem nu in achterhoofd het gegeven dat veel users melden dat het stomweg niet meer zo leuk is op KLB, wat volgens mij de teruglopende postaantallen ook wel aardig verklaard. De sfeer leuker maken gaat in ieder geval niet gebeuren met die "eenrichting-topics", dat durf ik je wel te verzekeren. Imho zijn die spontane SC's juist bij uitstek het middel om de sfeer te verbeteren, simpelweg omdat het er voor zorgt dat er een band tussen de users onderling ontstaat.

Ik snap dat je vanuit jouw functie niet op een donderdagavond even de policy kan aanpassen, maar ik verzoek je af en toe een oogje dicht te knijpen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_147289078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:31 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap dat je vanuit jouw functie niet op een donderdagavond even de policy kan aanpassen, maar ik verzoek je af en toe een oogje dicht te knijpen.
Frank Drebin _O_
Pharkus _O_
pi_147289107
Trouwens... De regel is "blijf ontopic", alsof dat een reden is om een 2de deel te sluiten.
pi_147289130
Ook jij kan een Frank_Drebin worden hugecooll.
pi_147289211
KLB / Midden Oosterse leugenaars(Assyriers/Armeniers/Grieken)

Niet bevorderlijk voor de sfeer, overduidelijk troll-topic.
  donderdag 4 december 2014 @ 20:39:16 #223
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147289279
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef DeAndre het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen dagen geen nachtbagger gezien in KLB hoor, lieverd.

Overigens loopt een discussie uit waarna het een "slowchat" word.

Topics waarin veel gepost wordt makkelijker dichtgegooid om een 1 of andere reden.
50 irrelevante posts in een willekeurig zaadttopic boeit je niet, je bent zelfs te lui om het op te schonen in de eerste instantie (topic Falco, vol met bagger en spam).
Maar uhh.. Gezellige discussie = slot erop.

Je doet het voor de pageviews op FOK, of je weet niet waar je mee bezig bent.
Betekent niet dat nachtbagger niet gemaakt mag worden. En ja hoor, ik ben 'te lui' om even 150 van de ~230 posts weg te halen. Heeft meer iets te maken met hoeveel dat zou opleveren dan dat ik er te lui voor ben. Duurt geen tien seconden of zo, mocht je dat denken.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:31 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik snap dat de regels inderdaad zijn dat er ontopic gepost dient te worden. Ik was echter benieuwd naar wat jouw mening in dit verhaal is. Ik merk dat de afgelopen maanden KLB een stuk minder geworden is, duidelijk merkbaar in de postaantallen. Doch blijven topics waarin enkel eenrichtingsverkeer plaats vindt, 'kut-ts', 'het is patat' etc. etc., geopend en wordt een enkel topic waarin daadwerkelijk gecommuniceerd wordt, gesloten. Neem nu in achterhoofd het gegeven dat veel users melden dat het stomweg niet meer zo leuk is op KLB, wat volgens mij de teruglopende postaantallen ook wel aardig verklaard. De sfeer leuker maken gaat in ieder geval niet gebeuren met die "eenrichting-topics", dat durf ik je wel te verzekeren. Imho zijn die spontane SC's juist bij uitstek het middel om de sfeer te verbeteren, simpelweg omdat het er voor zorgt dat er een band tussen de users onderling ontstaat.

Ik snap dat je vanuit jouw functie niet op een donderdagavond even de policy kan aanpassen, maar ik verzoek je af en toe een oogje dicht te knijpen.
Als ik debiele reacties als 'fipo', 'niet gelezen', 'kuttopic' etc tegenkom, dan haal ik ze gewoon weg. Dat jullie (als collectief) ze blijven plaatsen is natuurlijk niet onze (mods) schuld.
En als je zelfs de moeite niet neemt om je klacht fatsoenlijk te verwoorden (dan doel ik dus op een OP met één of twee zinnen), dan mag je je hersenscheet dus in dat topic voor kleine klachten dumpen.
pi_147289319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef hugecooll het volgende:
Als ik debiele reacties als 'fipo', 'niet gelezen', 'kuttopic' etc tegenkom, dan haal ik ze gewoon weg. Dat jullie (als collectief) ze blijven plaatsen is natuurlijk niet onze (mods) schuld.
En als je zelfs de moeite niet neemt om je klacht fatsoenlijk te verwoorden (dan doel ik dus op een OP met één of twee zinnen), dan mag je je hersenscheet dus in dat topic voor kleine klachten dumpen.
Kies je er nu bewust voor om totaal niet in te gaan op wat ik post?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  donderdag 4 december 2014 @ 20:42:09 #225
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147289364
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Kies je er nu bewust voor om totaal niet in te gaan op wat ik post?
Als jouw punt is dat spontane slowchats KLB leuker dan wel aantrekkelijker maken, dan ga ik daar inderdaad bewust niet op in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')