SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.arabprints.nl/100-halal-tayyib.html
wat een groot beestquote:
Ik wil al heel lang deze op mijn room:quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.arabprints.nl/100-halal-tayyib.html
Ik doe een Bismillah ergens bij de voordeur en dat is het dan wel hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang deze op mijn room:
http://www.arabprints.nl/assalam-alaykum-01.html
Ik kan deze wel voor je verven. Kan een beetje afwijken though.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.arabprints.nl/vrijheid-in-het-arabisch-02.html
ok dan wil ik deze
Oke je bent welkom.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan deze wel voor je verven. Kan een beetje afwijken though.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke je bent welkom.
Ik ben echt dom trouwens, heb blijkbaar bij het doorgeven van een bestelling een andere huisnummer opgegeven.![]()
ze noemt je huismanquote:
Echt kut eigenlijk hoor.quote:
Het kan altijd erger... Een verkeerde postcode (incl woonplaats) doorgeven...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze noemt je huisman
[..]
Echt kut eigenlijk hoor.![]()
Twijfelde al de eerste minuut toen ik de winkel uitliep, nu bevestigd door de persoon die bij me was toen ik mijn adres opschreef.
Jai vint helmal moi?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke je bent welkom.
Ik ben echt dom trouwens, heb blijkbaar bij het doorgeven van een bestelling een andere huisnummer opgegeven.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kan altijd erger... Een verkeerde postcode (incl woonplaats) doorgeven...
Hoe ga je het oplossen?
Ik vind het prachtig. Kom maar langs en laat je verf thuis bby, kunnen andere dingen doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jai vint helmal moi?
[ afbeelding ]
Die gare vogels mag je er lekker zelf op tekenen.
Hmm. Ik vind hem best kunstzinnig. Jouw kunst bevat een geheime boodschap. Er staat vrijheid, maar dat poppetje links onderin schreeuwt om hulp. Zo van: "Help, ik ben niet vrij, maar ik doe alsofquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jai vint helmal moi?
[ afbeelding ]
Die gare vogels mag je er lekker zelf op tekenen.
Helemaall niet. Alhoewel, zie je die kale plek op zn achterhoofd?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hebt hem al onder je duim, bby. No worries.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar ze cockblockt mij d.... wat!?
hahahahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind hem best kunstzinnig. Jouw kunst bevat een geheime boodschap. Er staat vrijheid, maar dat poppetje links onderin schreeuwt om hulp. Zo van: "Help, ik ben niet vrij, maar ik doe alsof [ afbeelding ], help."
je doet echt zjnoen jij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Amar ik wil je 1 bitchslap geven. Gewoon eentje.
TR Gemachtquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind hem best kunstzinnig. Jouw kunst bevat een geheime boodschap. Er staat vrijheid, maar dat poppetje links onderin schreeuwt om hulp. Zo van: "Help, ik ben niet vrij, maar ik doe alsof [ afbeelding ], help."
Joke's on you, want ik heb helemaal geen kale plekken! Overal haar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaall niet. Alhoewel, zie je die kale plek op zn achterhoofd?
Vertel,quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaall niet. Alhoewel, zie je die kale plek op zn achterhoofd?
[..]Sorry wijffie.
[..]
hahahahaha
Ja ja, is goed schat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Joke's on you, want ik heb helemaal geen kale plekken! Overal haar.
Nou, dat komt door mijn duim.quote:
pfff echt een highclass bitch die Deuce.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil deuce ook maar die bitch speelt hard to get door me te negeren.
Deze chick hequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jA echt niet normaal meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
[..]
pfff echt een highclass bitch die Deuce.
quote:
quote:
KB please, we zijn geen stukken vlees hierquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij speelt hier nog het hardst to get maar goed whatever, nu ben ik het weer
Amar, ben je op dit liedje aan het dansen?quote:
Nou... oke je hebt gelijk. Jullie zijn net pokémons, gotta catch 'm all.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
KB please, we zijn geen stukken vlees hier
nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Amar, ben je op dit liedje aan het dansen?
Gewenning.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
\
[..]Ik ga morgen maar langs de winkel denk ik.
jij.
Ungettable en uncatchable.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou... oke je hebt gelijk. Jullie zijn net pokémons, gotta catch 'm all.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hi hi ik wrd gwn zo verlegen als jy er bent![]()
:$ :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou... oke je hebt gelijk. Jullie zijn net pokémons, gotta catch 'm all.
Gewoon m'n multiquote post negeren. Ik steek zoveel moeite in mijn posts hier en mensen negeren ze gewoon. Man man man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I
[..]
Ik heb mn masterball, maar die bewaar ik nog.
[..]
awwhh,, :$$ is dat egt so?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I
[..]
Ik heb mn masterball, maar die bewaar ik nog.
http://img3.wikia.nocooki(...)mages/0/00/Ho-Oh.pngquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf.
Also, wat is dat?
heb jij nooit pokémon gekeken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf.
Also, wat is dat?
ok wanneer kom je mn hand vragen danquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon m'n multiquote post negeren. Ik steek zoveel moeite in mijn posts hier en mensen negeren ze gewoon. Man man man.sorry zag hem oprecht niet want grootste gedeelte ben ik op mobiel en als ik savonds op één zo'n notificatie klik gaan ze allemaal weg dus sry sry lobi xoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry zag hem oprecht niet want grootste gedeelte ben ik op mobiel en als ik savonds op één zo'n notificatie klik gaan ze allemaal weg dus sry sry lobi xo
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je een buffetkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK HEB NU ZULKE HETE GEVOELENS BIJ MIJN INRICHTING ALVAST
wat moet ik met een buffetkast manquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je een buffetkast?
Moeten mensen zelf hun eten opscheppen bij jou?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je een buffetkast?
Ow ja. Jij bent beetje verkaasd natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat moet ik met een buffetkast manben een student
Een mongool.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:45 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Wat ben je dan
wat beetje verkaasdquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja. Jij bent beetje verkaasd natuurlijk
Nee, in je buffetkast doe je je servies. Daarmee houd je veel ruimte over in je keukenkastjes voor zaken als voedsel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeten mensen zelf hun eten opscheppen bij jou?
Hoeveel m2 woon je danquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat beetje verkaasdhoeveel ruimte denk je dat ik heb daarvoor
oh wacht zo een kast heb ik wel gekochtquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, in je buffetkast doe je je servies. Daarmee houd je veel ruimte over in je keukenkastjes voor zaken als voedsel.
mag ik bij jou logeren als je klaar bent? dan kunnen we een knoflookparty houdenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat beetje verkaasdhoeveel ruimte denk je dat ik heb daarvoor
Oh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://img3.wikia.nocooki(...)mages/0/00/Ho-Oh.png
Is een ho
Moeilijke vragen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok wanneer kom je mn hand vragen dan
Was een grapje. Snapje buffet...?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, in je buffetkast doe je je servies. Daarmee houd je veel ruimte over in je keukenkastjes voor zaken als voedsel.
Nou dan!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wacht zo een kast heb ik wel gekochteen hele mooie kleine lange.
maar zonder deurtjes
http://www.nu.nl/politiek(...)n-verontrustend.htmlquote:Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher is zeer verontrust over de grote steun onder Turkse jongeren in Nederland voor gewelddadige jihadistische groeperingen als Islamitische Staat (IS).
Dat zegt Asscher dinsdag tegen NU.nl.
Uit een dinsdag gepresenteerd onderzoek van Motivaction blijkt dat 80 procent het niet 'verkeerd' vindt dat er door groeperingen uit naam van de jihad geweld wordt gebruikt tegen anders gelovigen of niet-gelovigen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Moeilijke vragen.![]()
Pass me je hand.
ja weet ik veel dat je dat een buffetkast noemtquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou dan!
Gezien ik heb geleefd als huisvrouw weet ik in ieder geval wel alle handigheden. Zo weet ik precies wat ik niet moet halen ivm fucking lastig schoon te maken
Geleefd als een huisvrouw pffquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou dan!
Gezien ik heb geleefd als huisvrouw weet ik in ieder geval wel alle handigheden. Zo weet ik precies wat ik niet moet halen ivm fucking lastig schoon te maken
Een huisvrouw die niet eens kan kokenquote:
ik wou net zeggen, hallooooooquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een huisvrouw die niet eens kan koken
knapquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Montelly het volgende:
Sws ambieer ik deze inrichting, zo kitscherig ook![]()
[ afbeelding ]
Houd je bek malloot. Je weet niet eens hoe ik kook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een huisvrouw die niet eens kan koken
😘quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd je bek malloot. Je weet niet eens hoe ik kook.
BORTE KOM FFONLINE
stimorol eindigt met zo'n vent. breed en donker enzo..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
en een grote penis. Daarom val jij af.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
stimorol eindigt met zo'n vent. breed en donker enzo..
Is dat Guido Jesus?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
je puss is gwn too large met van die flabby schaamlippenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en een grote penis. Daarom val jij af.
Wat is groot? Graag een indicatie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en een grote penis. Daarom val jij af.
Alleen Che maakt kans.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is groot? Graag een indicatie.
Kijken of ik kans maak
Had je ook ducktape op hun mond geplakt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:03 schreef AMAR420 het volgende:
ik heb meiden gedate die langer dan mij waren. nooit geklaag aangehoord, ff terzijde
Heb je Benny Lava met ze gezongen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:03 schreef AMAR420 het volgende:
ik heb meiden gedate die langer dan mij waren. nooit geklaag aangehoord, ff terzijde
Ja geef eens cijfers stimo. Kwantificeer het.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is groot? Graag een indicatie.
Kijken of ik kans maak
nee maar was soms wel nodig, soms bijten ze..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had je ook ducktape op hun mond geplakt?
Vroegen ze te vaak om een ducktape voor hun neus?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee maar was soms wel nodig, soms bijten ze..
nee maar soms had ik dat nodig. je weet wel hoe sommige dames ruiken als ze too exited zijn..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroegen ze te vaak om een ducktape voor hun neus?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee maar soms had ik dat nodig. je weet wel hoe sommige dames ruiken als ze too exited zijn..
Kwartje viel laat he?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef AMAR420 het volgende:
hoor deze koerdische maagdenboys stoer doen
ik ging hoor..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je Benny Lava met ze gezongen?
"Have you been hight todaaaaay?"
"I see the nuns are gaaaaaay"
Houd me erbuiten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grapje. Snapje buffet...?
Sylvester zou heb begrijpen.
Sylvester zou heb begrijpen ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grapje. Snapje buffet...?
Sylvester zou heb begrijpen.
crip ik heb een swek boy voor je gevonden!quote:
Nice man. Check dezequote:
Ennequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip ik heb een swek boy voor je gevonden!
Ratata...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
mwa. eindelijk laat je me wat redelijke kurdish girls zien..quote:
Ze zijn niet Koerdisch. Arabisch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mwa. eindelijk laat je me wat redelijke kurdish girls zien..
je hoeft niet gelijk zo jelly te doen..quote:
lijkt er niet op. iraakse arabieren zien er niet zo uit meestalquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn niet Koerdisch. Arabisch.
ok vertel, wat heb je gegeten vandaag.quote:
Sorry, maar hij is gewoon zo'n beest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk zo jelly te doen..
Vriend, vroeger had iedereen lauwe kapsel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij mag kiezen:
https://www.facebook.com/video.php?v=717391485017606
Jij weet echt niks he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
lijkt er niet op. iraakse arabieren zien er niet zo uit meestal
Deze reactie;quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij mag kiezen:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ratata...Heb hem al te vaak gezien men, ben uitgekeken op hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de meeste arabieren uit het midden oosten motten jullie nietquote:
2de fo shoquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij mag kiezen:
Neger, alsjeblieftquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:35 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
de meeste arabieren uit het midden oosten motten jullie niet
denk je dat ze zomaar in die clips mee gaan doen
Komt omdat Amar er is. Hij moet banned uit deze reeks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zweer het. Ik snap nu wel wat TM etc bedoelen. Jullie verneuken deze hele topic met dat gebrabbel over HIndoestanen en Arabieren. GTFO.
TM heeft ook een mond, en is een volwassen man. Die laat een vrouw niet zijn werk opknappen..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zweer het. Ik snap nu wel wat TM etc bedoelen. Jullie verneuken deze hele topic met dat gebrabbel over HIndoestanen en Arabieren. GTFO.
Denk juist dat hij daar echt van zou opfleuren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
TM heeft ook een mond, en is een volwassen mand. Die laat een vrouw niet zijn werk opknappen..
ok. en nu?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neger, alsjeblieft![]()
Ik ga Crips advies volgen en jou negeren. Haha, negeren.
Mand.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
TM heeft ook een mond, en is een volwassen man. Die laat een vrouw niet zijn werk opknappen..
hhhhhhhhhhhhquote:
thenksquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Peunage het volgende:
Ik troll gewoon met 7mar mee. Maar als jullie er zo last van hebben stop ik wel
Stop gewoon. Crip kap ook met die malloot aandacht te geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Peunage het volgende:
Ik troll gewoon met 7mar mee. Maar als jullie er zo last van hebben stop ik wel
Blijf maar wegquote:
O god dit wil ik niet eens 's zien, plaatsvervangende schaamte denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Buitenlandse Bruid op Net5 nog gezien? Hollandse vrouw met Turkse oberwhatever, haar moeder mag alles betalen en de bruid zelf eet alleen doner.
Het was weer amusant
Zag je net de docu over gevluchte Koerden in Duhok op Ned2?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Brb ja? Waar blijf je.
Oh wacht banned nnnehehehh
Het was best een mooi meisje ook nog, meestal zijn het van die dikke trieste tokkievrouwtjes die eindelijk eens aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
O god dit wil ik niet eens 's zien, plaatsvervangende schaamte denk ik.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Brb ja? Waar blijf je.
Nee niet gezienquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zag je net de docu over gevluchte Koerden in Duhok op Ned2?
Nee ben je gekquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
WIl je mijn verslag even doorlezen?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:14 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet maar ik vind dieren met een afwijking echt kapot schattig. Mannen die autistisch zijn vind ik trouwens ook kapot schattig. ( don't ask).
fcukkkk...is het nog bezig??? ik krijg altijd watertanden van dat soort dingenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Buitenlandse Bruid op Net5 nog gezien? Hollandse vrouw met Turkse oberwhatever, haar moeder mag alles betalen en de bruid zelf eet alleen doner.
Het was weer amusant
Mn kat heeft een hitlersnor, is dat ook een afwijking ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:14 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet maar ik vind dieren met een afwijking echt kapot schattig. Mannen die autistisch zijn vind ik trouwens ook kapot schattig. ( don't ask).
I have my reasons, vind het gwn kapot schattig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet het toch echt vragen. Waarom?
Wel vieze actie van stimo/crip..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Brb ja? Waar blijf je.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:14 schreef Crip het volgende:
Get a room you two.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
I have my reasons, vind het gwn kapot schattig.
Jullie gekke Jappen ook altijdquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Als die in de 2e wereldoorlog leefden hadden ze Anne Frank zeker wel gesnitchedquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wel vieze actie van stimo/crip..
Wat mysterieus zeg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Zij vind autisten schattig, you two, jij en haar... valt het kwartje al?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo you two? Zij vindt autisten schattig.
Welk kwartje? Ik snap 't even niet. Ik ben autistisch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zij vind autisten schattig, you two, jij en haar... valt het kwartje al?
sowiesooooquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als die in de 2e wereldoorlog leefden hadden ze Anne Frank zeker wel gesnitched![]()
retweetquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
wattttttttt liever een autist dn een asshole
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom noem je Che een assholequote:
Sws. Lelijk meisje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als die in de 2e wereldoorlog leefden hadden ze Anne Frank zeker wel gesnitched![]()
Oké je krijgt een autist maar dan wordt je bilgat operatief verwijderd ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Zomaar de haatquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Waarom noem je Che een asshole
kyk eens hoe skattig ik ben danquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
shotssssss fireddddddd stim noemt deuce autisticccc
wowowowowowowo shiiiiet
holy
dammmmmn
nigga
hahahajaiajahaaiahahaa jaaquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kyk eens hoe skattig ik ben dan![]()
Lekker centrum Adam. Rijke joden je weet toch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
Ik wil er een keer gaan kijken daar, nooit geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peunage& Che one cup?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja toch, we hebben genoeg shit over ons heen gekregen in dit topic
De duitsers hebben Anne wel geholpen om uiteindelijk uit de kast te komen :cquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
Ik wil er een keer gaan kijken daar, nooit geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De duitsers hebben Anne wel geholpen om uiteindelijk uit de kast te komen :c
Je hebt iets met mannen die (lichte) afwijkingen hebben in het algemeen heb ik al opgemerktquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:14 schreef Crip het volgende:
Oja, wat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt iets met mannen die (lichte) afwijkingen hebben in het algemeen heb ik al opgemerkt
Ach, Crip reageert toch niet, dus kan ik jou net zo goed aandacht geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahajaiajahaaiahahaa jaa
a zou je poezelige sixpack aaien en liev lachen
Middelvinger.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie Crip gezien vandaag? Ze is niet online geweest....
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
Montelly lijkt me echt iemand die op tc z'n pener uit z'n broek haalt en ermee aan de slag gaat.
Wat negeer je m'n andere posts. Tfoe. Wat dat ook moge betekenen. Het lijkt me iets negatiefs, afgaand op de context waarin het normaal gebruikt wordt hier.quote:
sws, screenshots en fapje,quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
Montelly lijkt me echt iemand die op tc z'n pener uit z'n broek haalt en ermee aan de slag gaat.
Wat negeerde ik?!quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat negeer je m'n andere posts. Tfoe. Wat dat ook moge betekenen. Het lijkt me iets negatiefs, afgaand op de context waarin het normaal gebruikt wordt hier.
jmr dat ik tweede keus benquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach, Crip reageert toch niet, dus kan ik jou net zo goed aandacht geven.
mmm lkkr hoor sgtje ik wrd r helemal warm van![]()
Is niet zo hoor. Crip heeft gewoon wat extra aandacht nodig, en ik probeerde gewoon aardig te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jmr dat ik tweede keus ben
oh ok wnr gymdate? Gaan we yoga?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is niet zo hoor. Crip heeft gewoon wat extra aandacht nodig, en ik probeerde gewoon aardig te doen.![]()
Oh..quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef AbdulMalik het volgende:
Vooral wanneer je iets doet dat je echt geweldig vindt
erges volgnde wk goed? neem een vrndin me dan kunne we deze eofenen:quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ok wnr gymdate? Gaan we yoga?
Aparte combiquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
Wie komt tc met Montelly and me.
http://tinychat.com/crippiej
dm voor ww.
Ik zie 3 vrouwenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
erges volgnde wk goed? neem een vrndin me dan kunne we deze eofenen:
[ afbeelding ]
je weet niks vriend,quote:
Ik doe ook wel een strakke yoga broek aan, geen probleem hoor. Ik schaam me niet voor m'n curves.quote:
Andere keer misschienquote:
Que?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
je weet niks vriend,
Che, je weet het hé, ik keur alle jongetjes hier..![]()
Ben je katholiek vriend?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
je weet niks vriend,
Che, je weet het hé, ik keur alle jongetjes hier..![]()
Jij met Cripquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
erges volgnde wk goed? neem een vrndin me dan kunne we deze eofenen:
[ afbeelding ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij met Cripmaar ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kom er aan bbyquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
Sommige dagen per maand heb je gewoon die nostalgie weer
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij met CripDeuce is kalend, alleen wij hebben zwart haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ik ben blondquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce is kalend, alleen wij hebben zwart haar.
Liever deze.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
Sommige dagen per maand (no period) heb je gewoon die nostalgie weer
Ja, want jij was al geboren in die tijd?quote:
Of als ze modern isquote:
Mag ik alleen muziek die na mijn geboorte is gemaakt mooi vinden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want jij was al geboren in die tijd?
Ik heb het over nostalgie en jij zegt liever dezequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik alleen muziek die na mijn geboorte is gemaakt mooi vinden?
Weinig interesse zo te zien...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
cool, wie gaat meedoen met mij?
Dat gedeelte over nostalgie had er niks mee te maken. Ik luister gewoon liever naar dat liedje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het over nostalgie en jij zegt liever deze
Was jouw slaapkamer naast die van jouw ouders?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef Deuce92 het volgende:
Het had ook zomaar zo kunnen zijn dat ik dat liedje als kind vaak hoorde, ook al was het toen al ouder. Dusss!
Kan het dus alsnog nostalgie zijn.
Toen ik heel klein was wel, maar daar kan ik me niks meer van herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was jouw slaapkamer naast die van jouw ouders?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:28 schreef Che_ het volgende:
kom tenminste met een echte klassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom tenminste met een echte klassieker
http://www.net5.nl/progra(...)s/LHzdvF9QJG6x/dramaquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
fcukkkk...is het nog bezig??? ik krijg altijd watertanden van dat soort dingen
Als ze mee deed met pimp my car:quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom tenminste met een echte klassieker
Godverdomme. Spuugde bijna mijn drinken uit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze mee deed met pimp my car:
[ afbeelding ]
Ow god, plaatsvervangende schaamte, niemand kwam opdagenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/progra(...)s/LHzdvF9QJG6x/drama
Sowieso de essentials.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, waar raad je me aan om keukendingen te bestellenzoals chopper en zo
Ik zag laatst zo'n tellsell ding (quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sowieso de essentials.Chopper, staafmixer, handmixer, Amerikaanse afweegcupdingen, tostiapparaat, die vlijmscherpe raspdingen, waterkoker, magnetron en als je vaak pizza of lahmacub maakt zo pizzaovending of pizzasteen.
En als de lotto wint een vitamix en een Kitchenaid.
Nee duurt te lang, ook irritant met schoonmaken. Beter chopper - kun je ook meteen je koekjes in verkruimelen voor wanneer je cheesecake maakt of bevroren vruchten in mixen voor sorbetijs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n tellsell ding ( [ afbeelding ] ) op tv die alles in blokjes snijdt. Wel handig voor salades enzo.
[ afbeelding ]
zoiets
Scarlett of het apparaat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo iets zou ik ook halen
Hi hi ik snap 'm, je hebt 't over de vrouw, niet de keukenapparatuur.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo iets zou ik ook halen
Waarom geef je aardappelen wedgies?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef Landysh het volgende:
Aardappelen van de boer.Duurt 10 uur voordat al het zand eraf is maar die smaak perfecttttt. Vooral voor potato wedges en friet.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom geef je aardappelen wedgies?
Je weet dat ik dan expres ga smakken he?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom eten en je maakt nooit meer zo'n grap.
Welke soort aardappelen zijn geschikt voor patat, puree etc? Ik weet nooit welke voor wat is als ik het haalquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef Landysh het volgende:
Aardappelen van de boer.Duurt 10 uur voordat al het zand eraf is maar die smaak perfecttttt. Vooral voor potato wedges en friet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |