Ik zal ff beginnen, om het goeie voorbeeld te geven:
ik heb het meest gelachen om een vriendin die vertelde dat haar vriend wel 's een hele lik dagcrème in haar oor smeerde en ze nog 2 dagen een vet oor had... (woensdagochtend humor zeker???)
quote:ik schijn op giel te lijken
Op woensdag 30 oktober 2002 21:09 schreef ivetje het volgende:
Niet eigenlijk...
Of toch wel: aan tafel om iets, maar weet niet maar wat...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 30-10-2002 21:30]
quote:Oehhh boefje
Op woensdag 30 oktober 2002 21:31 schreef Glacius het volgende:
Uhm... Tijdens de pauze op school, toen we een stel onschuldige brugklasmeisjes aan het plagen waren.
J'ai 3 testicules
[22:11] says: hey, is de avond winkel nog open ?
[22:11] says: hoezo
[22:11] says: dan kan je misschien een pakje zelfvertrouwen kopen...
Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?"
Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje"
Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar!!!??"
quote:Jij bent snel tevreden he?
Op donderdag 31 oktober 2002 02:00 schreef Stimodrol het volgende:
Om :Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?"
Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje"
Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar!!!??"
Hard gelachen om Youp
(Was bij voorstelling/show.)
(hoewel, als je de kat niet kent is het misschien best wel eng)
En voor de rest waren het alle gewoonlijke grapjes
quote:En ikke dan?
Op donderdag 31 oktober 2002 16:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb helemaal niet gelachen vandaag.
We waren op bezoek in de bieb en de bieb-mevrouw vroeg aan de kinderen of ze het verschil wisten tussen een leenboek en een koopboek. "Wat doe je met een boek dat je leent?" vroeg ze, waarop Dinant antwoordde: "Dat kopieer je"
Ik heb echt helemaal dubbel gelegen
Ws klinkt het zo niet zo grappig, maar als je het kind kent en de gezichtsuitdrukking zag waarmee hij het vertelde...
Naja, je had er bij moeten zijn.
nog even en ik blijf erin
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 23:01 schreef fatbenny het volgende:
idols [afbeelding]
quote:idols
Op vrijdag 1 november 2002 23:02 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Idols
Yesss!!! en Thanks to Savage&Cyberspacer
quote:jou naam
Op woensdag 30 oktober 2002 21:05 schreef ilsepielse het volgende:
De titel zegt het al: waar heb jij vandaag het meest om gelachen?
quote:Precies !
Op zaterdag 2 november 2002 00:58 schreef Stranger het volgende:
Idols
net nog even Tim teruggekeken!!! super!!
We willen hem terug in idols !
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 01:03 schreef Lexie het volgende:
[Idols][Weblog] Hawaï Tim met zijn versie van.....
En uit een andere topic dit verhaaltje
http://www.maarwatishet.com/ontwaakt.html
Hij zat ruzie te maken met een jongen en meisje die duidelijk bang waren.
Komen er opeens 2 agenten aan.
Hij ziet de 2 wetsdienaren en zet het op een lopen..........
De 2 politiemensen er achteraan.............
Zonder uit te kijken rent hij de straat over en wordt door een stadsbus geschept.
Of hij gewond is geraakt?.............dat weet ik niet...........lijkt me wel.
Ik ben daarna mijn boodschappen gaan doen............
quote:Wat was er met mijn zangprestatie?
Op zaterdag 2 november 2002 00:57 schreef Lexie het volgende:
Idols idd.
Vooral om die gast in zijn korte broek met opgetrokken sportsokken en hawaii-tshirt met zijn impressie van my way. OMFG! hoe die zong, en die kop van hem.
Whoehahaahaha.
Ik krijg nu weer de slappe lach![]()
![]()
Veel lelijke mensen zeg hehe..Dat die denken een kans te maken zeg..
En die ene die zijn shirt uittrok om indruk te maken..
Nachtbar 707: weer aan het werk/stage/school
en dan vooral deze passage:
quote:
Tijd om te veranderen dus:
Startpagine heb ik al gewijzigd, binnenkort krijg ik een hoop star-trek video's , etc.
Kortom: ik ga weer wat aan mijn leven doen..
Moest met beide kids even naar de dokter, omdat ze allebei in een paar weken tijd al twee keer flink grieperig zijn geweest.
De oudste klaagde ook nog steeds over zeer vermoeid zijn en hij heeft vroeger bloedarmoede gehad.
Ik vertelde dus dat het misschien wel nodig was dat er bloed geprikt moest worden.
Toen zei de jongste, die als de dood is voor prikken:
"Ja maar, als we allebei hetzelfde mankeren, dan is het toch genoeg als er één van ons geprikt wordt!"
Uiteraard doelde hij hierbij op zijn grote broer.
Zowel mijn oudste als ik schoten in de lach.
We stonden in de metro, kwamen ze controleren. Weet je wel van die wannabe stoere gasten. Drie man sterk, groene jasjes met RET erop (= heel stoer) en heel breed lopen. Ze pasten net door het gangpad. Beetje gevaarlijk kijken naar iedereen.
Nou ja, wij schoten dus in de lach en dat zagen ze dus. We zijn er bij de volgende halte maar gelijk weer uitgegaan, want ze konden ons lachen niet echt waarderen. Vanaf dat moment waren we dus de hele dag melig.
Echt om alles gelachen. Iedereen keek ons echt zo aan van die scoren niet!
Nou ja en toen op de terugweg in de trein zat er een hele rare man in de bankjes naast ons. We hadden hem al niet zo hoog zitten, maar na een tijdje begon hij nog in zichzelf te praten ook. Hij zei de hele tijd:
een snotje in mijn neus, gadver een snotje in mijn neus enz. enz.
Vijf minuten later hoorden we: pfoeh die stinkt, pfoeh...
Wij dus heel snel weg met een zere buik en kaken van het lachen.
Kijk als je het zo verteld is het niet echt leuk, maar mijn kaken doen nog steeds zeer
Nick ons idool, we love him! (= echt zo'n vreselijke droogkloot in die serie)
We hadden vandaag als toetje champagne sabayon met rood fruit en daar was nog een beetje van over. Dat beetje (ong. 1 portie) stond onbewaakt op het aanrecht + het feit dat wij drie katten hebben waarvan er 1 constant eten steelt = je raadt het al: een hele dronken kater!!
Hij loopt hier nu helemaal zwalkend rond met een dizzy kop.
Hij loopt altijd al lachwekkend: als een patser met een enorm pakket tussen zijn achterpoten (een vorm van fantoompijn) en O-been voorpoten.
Maar nu loopt hij nog pootje-over ook! Je zou het moeten zien!
teabagged
Resting your nutsack in or on someone else's property for a comedic effect. Preferably with photographic evidence.
While she was in the bathroom, I teabagged her lip gloss.
Fish eye
The act in which the fellow, performing intercourse with his gal doggy-style, pulls out right before orgasm, spits on her back or neck to trick her into thinking he ejaculated on her, then shoots his load into her eye when she turns her head.
"I had to wash my eye out," Mabel said, "after Ned hit me with the old fish eye trick. It's a good thing our supervisor didn't catch us."
pedo
See: Catholic Priest
En nog 1 die zich afvroeg of we de radio 538 stream "even" konden resetten, want die haperde. Mijn collega op serieuze toon: "Maar natuurlijk mevrouw, doen we even, en als ik toch bezig ben... zal ik uw hotmail inbox ook nog vergroten naar 5 MB opslag? Momentje.... Zooo.... kunt u er weer helemaal tegenaan" Goedemiddag mevrouw! Nee.. nee hoor, geen dank, kleine moeite!
en om een klasgenootje die een stressbal in de vorm van een dildo af liep te trekken, daarna pieuw pieuw naar de leraar riep en op hem richtte, waarop de leraar zei "Kim leg dat ding weg of ik Pik hem in !!" en daarna met een enorm onnozel hoofd de klas inkeek
quote:Ja, dat is irritant als je je pakketjes niet kwijtkomt en dat je daarvoor helemaal terugmoet naar het postkantoor.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Om een postcollega bij wie door bijna al zijn collega's (incl. mijzelf) pakjes werden gedumpt die hij meenam om naar het distributiecentrum terug te brengen zodat die mensen allemaal rechtstreeks naar huis konden.(het regende hier als de ziekte vandaag) Hij leek wel een soort koerier: om de zoveel kilometer stond hij stil om pakjes aan te nemen
Tsja, je heb net een tentamen gehad, alle stress weg... en was in een melige bui
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://movies.flabber.nl/schep/schep.mpegkheb em al 20 keer gekeken
quote:Om dat debiele topic van die vijftienjarige puber die íemand meesleurde met z'n opgevoerde puberscooter (bizar verhaal)
Op woensdag 30 oktober 2002 21:05 schreef ilsepielse het volgende:
De titel zegt het al: waar heb jij vandaag het meest om gelachen?Ik zal ff beginnen, om het goeie voorbeeld te geven:
ik heb het meest gelachen om een vriendin die vertelde dat haar vriend wel 's een hele lik dagcrème in haar oor smeerde en ze nog 2 dagen een vet oor had... (woensdagochtend humor zeker???)
quote:Bizar verhaal 2 3 4 5 » Deze bedoelde ik dus
Op dinsdag 13 januari 2004 22:47 schreef dierenvriend het volgende:[..]
Om dat debiele topic van die vijftienjarige puber die íemand meesleurde met z'n opgevoerde puberscooter (bizar verhaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |