By rubbing it?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan hem wel wat langer maken als je wilt
Kom maar opquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan hem wel wat langer maken als je wilt
Mijn suggesties al bekeken van een paar topics terug?quote:
Blood Diamond, Saw, Despicable Me, Toy Story en Lotrquote:
Die heb ik gezienquote:
Wat voor lijst is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blood Diamond, Saw, Despicable Me, Toy Story en Lotr
Toy Storyquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blood Diamond, Saw, Despicable Me, Toy Story en Lotr
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn suggesties al bekeken van een paar topics terug?
Bazenlijstquote:
First thing that comes to mind.quote:
Moet je wel een beetje van horror/grindhouse houden.quote:
Als ik er zin in hebquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje van horror/grindhouse houden.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
deze is ook wel grappig lb
goeie meid wel ook
Shawshank redemptionquote:
Ja, ben benieuwd.. was kwaad toen ze een 4e maakte, die natuurlijk kut was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
nieuwe bourne is weer met matt damon
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
nieuwe bourne is weer met matt damon
Geen dankquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo![]()
thanksssssssssssss a million
quote:
Her is wel een hate it or love it. Is nogal een downer van een filmquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Sardu het volgende:
Van die hele lijst alleen Leon the professional en Her niet gezien.![]()
Shame on you!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Well.. that's like.. your opinion dude.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Shame on you!
Nu heb ik problemen met je serieus nemen....
sorryquote:
Kom je nu ook nog vertellen dat Reservoir dogs saai was of Pulp Fiction langdradig?quote:
Die heb ik al jaren in plastic in m'n kast staan...quote:
Zo ens met de tip scenequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom je nu ook nog vertellen dat Reservoir dogs saai was of Pulp Fiction langdradig?
Same herequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
heb pulp fiction nooit helemaal afgekeken
Moeite waard. Wel nuchter kijken anders snap je er geen zak van.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren in plastic in m'n kast staan...
Moet ik nog steeds kijken.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom je nu ook nog vertellen dat Reservoir dogs saai was of Pulp Fiction langdradig?
Zal het een poging geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeite waard. Wel nuchter kijken anders snap je er geen zak van.
Disregard de lijst van Geo en begin maar aan die 2.quote:
Heb ze net ingetikt op m'n mobielquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal het een poging geven.
[..]
Disregard de lijst van Geo en begin maar aan die 2.
Dat heeft me op 2 dates al eens een hele discussie opgeleverd.quote:
FL en zijn mening.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
inb4 FL "films discussie herhaling 390458948932"
Honey Loopsquote:
quote:
Je kan van die 'reis'pakketjes kopen met alle smaken in een stuk of 8 kleine doosjes.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan van die 'reis'pakketjes kopen met alle smaken in een stuk of 8 kleine doosjes.
Die flikker ik dan allemaal bij elkaar in een schaal en vreet dat in m'n lazy weekends als ontbijt.
Cornflakes, frosties, honeyloops, chocopops/flakes en dat allemaal bij elkaar.quote:
Wel met yoghurt anders mehquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in de kast staannog niet aan begonnen.
Met fruit en yoghurt.quote:
Gewoon als 'snack' in een schaaltje is het ook lekkerquote:
Watquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Als we gaan praten met "sh"/"sch" voor alles.. dan weet ik wel een leuk nummertje![]()
Kan ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon als 'snack' in een schaaltje is het ook lekkernet als cornflakes kan ook prima zonder melk.
Wederom de late uren?quote:
schfifty fivequote:
Deze is dan wel lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon als 'snack' in een schaaltje is het ook lekkernet als cornflakes kan ook prima zonder melk.
alleen altijd vol suikerquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze is dan wel lekker
[ afbeelding ]
quote:
Damn... 2 uur is echt wel 'n kut tijd om klaar te zijn met werken tho.quote:
Tjah... net als de rest van de wereld. Ik geef weinig neuks om dat soort dingen. Je moet toch leven en dan beter dingen doen die lekker zijn dan altijd maar een komkommer knagen.quote:
Veel plezierquote:
Ja klopt. Ik zit wel eens in de laatste trein en dan ben je echt de enige.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Ja, is het ookDie laatste trein rij je doordeweeks ook voor lul. Stapt niemand in. Mja, sigaretje erbij, lichten uit dan komt het wel goed
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoerenloper Frans big pimpin'
gastquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon je lolly door de brievenbus steken
holaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:30 schreef d4v1d het volgende:
Hoe heet die chrome plugin ookalweer waarmee je youtube video's kan kijken die geblokkeerd zijn voor jouw land
quote:
quote:
quote:
Voor de NSA.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Toegang tot m'n USB apparaten?
Ik ookquote:
Daar heb je 't al.quote:
yquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Geen zin om vrijdag naar m'n ouders te gaan
meh dunnoquote:
Neusspray blijkt verslavend te zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar heb je 't al.
Ik heb 'n maat die ook al sinds dat ik 'm ken chronisch verkouden is. Lijkt me fucking irritant
Ik ga welquote:
Ik had dat als kind wel met die hoestsiroop die naar dennenaalden smaakt oid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Neusspray blijkt verslavend te zijn
Maar mijn verkoudheid is wel minder
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had dat als kind wel met die hoestsiroop die naar dennenaalden smaakt oid.
Stiekem zo'n hele fles wegsmikkelen...![]()
Totdat m'n moeder erachter kwam, toen stond het opeens ergens anders.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had dat als kind wel met die hoestsiroop die naar dennenaalden smaakt oid.
Stiekem zo'n hele fles wegsmikkelen...![]()
Totdat m'n moeder erachter kwam, toen stond het opeens ergens anders.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga welheb dit weekend verder niks gepland
Ja kan ook, maar wil gewoon totaal afgeleid worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Anders was ik je bordje wel leeg komen eten.
Je kan dit weekend beginnen aan die 42 films op je lijstje.
Ik wil mijn 30 cm wel laten zien dan raak je wel afgeleidquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar wil gewoon totaal afgeleid worden.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil mijn 30 cm wel laten zien dan raak je wel afgeleid
Flesje hoestsiroop kopen dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar wil gewoon totaal afgeleid worden.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Flesje hoestsiroop kopen dus.
Of een paar paddestoelen ophalen, dan ben je ook wel even compleet ergens anders mee bezig.
quote:
Ik weet dat we hier vroeger met van die lampions gingen lopen op een bepaalde dag. (sint maarten bleek achteraf)quote:
Hier doen ze het wel, maar ik woon in een flat en ik doe alsof ik niet thuis ben heb toch geen raam aan de voorkant.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet dat we hier vroeger met van die lampions gingen lopen op een bepaalde dag. (sint maarten bleek achteraf)
Maar tegenwoordig doet echt niemand meer mee aan die onzin. Waar woon je dat ze zich nog steeds om die kutdag bekommeren?
Do not emogif my solutions to your problems.. They are legit options after all.quote:
Nope Sardu nopequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Do not emogif my solutions to your problems.. They are legit options after all.
Kan me er weinig bij voorstellen. Dat is toch net als Halloween dat ze aan je deur komen en om snoep vragen, maar dan met een liedje oid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier doen ze het wel, maar ik woon in een flat en ik doe alsof ik niet thuis ben heb toch geen raam aan de voorkant.
Utrechtquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet dat we hier vroeger met van die lampions gingen lopen op een bepaalde dag. (sint maarten bleek achteraf)
Maar tegenwoordig doet echt niemand meer mee aan die onzin. Waar woon je dat ze zich nog steeds om die kutdag bekommeren?
Aight, I'll just do it myself then.quote:
Awww shit... Ik was nog van plan om daar naartoe te verhuizen.quote:
320 euro.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aight, I'll just do it myself then.![]()
Eens kijken wat een weekend Disneyland precies kost.
Ah, ik zie hier 370 euro.. Is opzich nog wel te doen. 2 dagen space rondlopen en dan heb ik nog de kans om het graf van Jim Morrisson te bezoeken.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik zie hier 370 euro.. Is opzich nog wel te doen. 2 dagen space rondlopen en dan heb ik nog de kans om het graf van Jim Morrisson te bezoeken.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik ga er volgende week vrijdag heen.
Ik heb geen snoep gekocht dus ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ro-ald![]()
En gewoon doen ja, denk dat de ouders het wel kunnen waarderen.
Ah, nice! Ga je alleen of met meerdere mensen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik ga er volgende week vrijdag heen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n ouders ook niet, die doen gewoon niet open.
snel kopenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel een camera hebben voordat ik daarheen ga.
Met m'n broer. Collega van hem gaat ook, die heeft zo'n kortingspas of zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, nice! Ga je alleen of met meerdere mensen?
Ik moet nog even kijken of ik 1 van mijn vrienden zo ver kan krijgen om 500 neer te tellen voor een 'experiment'.
Dat is helemaal wel nice. Ik moet met de trein of vliegtuig... Misschien dat het te combineren is met m'n roadtrip aankomende zomer, maar dan moet ik ter plekke boeken... Zal dat eens uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met m'n broer. Collega van hem gaat ook, die heeft zo'n kortingspas of zo.Kunnen we mooi meerijden.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kopen en zeker weten dat die kinderen volgend jaar niet terug komen.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kopen en zeker weten dat die kinderen volgend jaar niet terug komen.![]()
Da's wel minder idd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is helemaal wel nice. Ik moet met de trein of vliegtuig... Misschien dat het te combineren is met m'n roadtrip aankomende zomer, maar dan moet ik ter plekke boeken... Zal dat eens uitzoeken.
Nog 40 minuten.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
Man man man man, mijn camerakennis.
Mwah, moet toch in Frankrijk zijn om bij een meid op bezoek te gaan en slaapplek.quote:
Well.. Don't just brag about it, we want pics!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Achterkant enkel, op mn achillespees. Hehe
Nouja het moet nog helen en het doet best wel pijn nu, ik stuur je wel een pic als het eindresultaat er is aangezien er denk ik nog wel het een en ander aan bijgewerkt moet wordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Well.. Don't just brag about it, we want pics!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk na lange tijd een fatsoenlijke opstelling gevonden
Spijtig. Weet je niet hoe lang hij nog heeft dan? Dat je misschien nog wat leuks met hem kan doen of zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Helemaal niks meer man.
Wat dan?quote:
zo dom schat ikjou niet inquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rodawa's naam op m'n pols.
Onze eeuwige liefde voor altijd op mijn lichaam
Heb geen idee, wat ik al in een eerder topic meldde was dat ik hem echt nooit spreek, heel soms zie ik hem en dat zijn dan een paar woorden die we wisselen en dat is het dan weer. Dus echt dingen met hem doen, nah... En ik heb echt geen woorden voor wat die gast heeft geflikt, mag het wel mijn oom zijn, maar hij had zo nog 50 jaar in de gevangenis mogen blijven... sorry hoor, maar kom op... Familie of nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spijtig. Weet je niet hoe lang hij nog heeft dan? Dat je misschien nog wat leuks met hem kan doen of zo.
Hmm begrijp ik ook wel. Hoeveel mensen had hij nou vermoord? Meerdere toch? En hij is nu pas 55 of zo toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Heb geen idee, wat ik al in een eerder topic meldde was dat ik hem echt nooit spreek, heel soms zie ik hem en dat zijn dan een paar woorden die we wisselen en dat is het dan weer. Dus echt dingen met hem doen, nah... En ik heb echt geen woorden voor wat die gast heeft geflikt, mag het wel mijn oom zijn, maar hij had zo nog 50 jaar in de gevangenis mogen blijven... sorry hoor, maar kom op... Familie of niet
Wat's met de begin jaren '90 S.T.P. look op de muren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk na lange tijd een fatsoenlijke opstelling gevonden
haha candyshop haha dan krijg je zo snoepquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
Wel een leuk nummer om te luisteren tijdens Sint Maarten.
50 Cent - Candy Shop.
De wattes look?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat's met de begin jaren '90 S.T.P. look op de muren?
Geen idee... En hij is volgens mij achterin de 40, weet er het fijne niet van en ben daar best blij om ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm begrijp ik ook wel. Hoeveel mensen had hij nou vermoord? Meerdere toch? En hij is nu pas 55 of zo toch?
Oh ja. Nja, iedereen maakt fouten, maar hij is wel ver gegaan ja. Heb ook foto's van hem gezien met een wapen poserendquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Geen idee... En hij is volgens mij achterin de 40, weet er het fijne niet van en ben daar best blij om ook
Sja, zo is hij helaas...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja. Nja, iedereen maakt fouten, maar hij is wel ver gegaan ja. Heb ook foto's van hem gezien met een wapen poserend![]()
Ja, kan jij niks aan doen he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:42 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Sja, zo is hij helaas...
Het is een verbouwd tuinhuisje waar ik zitquote:
Oh ja dit was dat tuinhuisje hè? met die studio?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar ff snel wat aanpassingen gedaan
Ah lol. dan komt die look nog aardig in de buurt bij wat het is ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het is een verbouwd tuinhuisje waar ik zit___! En er is door mijn gesleep met spullen en gegooi nog al veel geruïneerd
Ja klopt, dat tuinhuisje met die "studio" (Gewoon wat goedkope gear waar door ik kan opnemenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja dit was dat tuinhuisje hè? met die studio?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja klopt, dat tuinhuisje met die "studio" (Gewoon wat goedkope gear waar door ik kan opnemen)
Hahaha, ja toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah lol. dan komt die look nog aardig in de buurt bij wat het is ook.![]()
Die Korn trui.
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan klein beetje gitaar, klein beetje drummen en keyboard wel.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je dan toch imgur browsed voor je humor en catpics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die headbut.
Nu weer even de jankende hoeren op efukt kijken om me mannelijk te voelen.quote:
Ik kan ook zingen zegt menquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Tof gast! Wie weet een keertje met de band erbij
Nein.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef d4v1d het volgende:
Toto, zing een nieuwe ONZsc jingle in met braadslee op de toetsen
Hehe woon wel beetje ver uit de richting.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nou wie weet, volgens mij zoeken we nog backing
Ik moest een poosje terug een nummer opnemen met een vriendin van me, serieus.. Gemiddeld bestond 1 simpele regel tekst uit 60 takes..quote:
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe woon wel beetje ver uit de richting.
Hoe gaat 't met het afvallen?
Best een aardige gozer al met al hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef d4v1d het volgende:
Toto is wel een van de weinige FOK!kers die braddie niet kapot emogift volgensmij
Twente.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Het afvallen gaat op zich nog best aardig, nog 10 kilo te gaan en dan is het helemaal top
Ghehe. Ik vind zelf ook van niet. Toch komen er altijd mensen naar me toe. "jij bent toch die drummer/zanger?"quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Worst case scenario. hihaho
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Godver gastquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe. Ik vind zelf ook van niet. Toch komen er altijd mensen naar me toe. "jij bent toch die drummer/zanger?"
Geen idee waar ze dat vandaan halen... Ik kan een triangel nog vals laten klinken.
2007 stuurde een sms...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Twente, valt nog mee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twente.
Nice, hoe veel weeg je nu dan?
Snel, stuur hem een bericht over mh17, kan het voorkomen wordenquote:
En je was 1.80 of zo toch? Dat is echt al een wereld van verschil man, respectquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Twente, valt nog mee.
Ik ben nu 91.
Dat dacht ik nou ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Best een aardige gozer al met al hoor.
en mh370quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snel, stuur hem een bericht over mh17, kan het voorkomen worden
1,75quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En je was 1.80 of zo toch? Dat is echt al een wereld van verschil man, respect
Damn... Got me there.quote:
Hoe wil je anders plaatjes versturen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
MMSenDeden mensen dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |