By rubbing it?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan hem wel wat langer maken als je wilt
Kom maar opquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan hem wel wat langer maken als je wilt
Mijn suggesties al bekeken van een paar topics terug?quote:
Blood Diamond, Saw, Despicable Me, Toy Story en Lotrquote:
Die heb ik gezienquote:
Wat voor lijst is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blood Diamond, Saw, Despicable Me, Toy Story en Lotr
Toy Storyquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blood Diamond, Saw, Despicable Me, Toy Story en Lotr
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn suggesties al bekeken van een paar topics terug?
Bazenlijstquote:
First thing that comes to mind.quote:
Moet je wel een beetje van horror/grindhouse houden.quote:
Als ik er zin in hebquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje van horror/grindhouse houden.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
deze is ook wel grappig lb
goeie meid wel ook
Shawshank redemptionquote:
Ja, ben benieuwd.. was kwaad toen ze een 4e maakte, die natuurlijk kut was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
nieuwe bourne is weer met matt damon
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
nieuwe bourne is weer met matt damon
Geen dankquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo![]()
thanksssssssssssss a million
quote:
Her is wel een hate it or love it. Is nogal een downer van een filmquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Sardu het volgende:
Van die hele lijst alleen Leon the professional en Her niet gezien.![]()
Shame on you!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Well.. that's like.. your opinion dude.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Shame on you!
Nu heb ik problemen met je serieus nemen....
sorryquote:
Kom je nu ook nog vertellen dat Reservoir dogs saai was of Pulp Fiction langdradig?quote:
Die heb ik al jaren in plastic in m'n kast staan...quote:
Zo ens met de tip scenequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom je nu ook nog vertellen dat Reservoir dogs saai was of Pulp Fiction langdradig?
Same herequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
heb pulp fiction nooit helemaal afgekeken
Moeite waard. Wel nuchter kijken anders snap je er geen zak van.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren in plastic in m'n kast staan...
Moet ik nog steeds kijken.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom je nu ook nog vertellen dat Reservoir dogs saai was of Pulp Fiction langdradig?
Zal het een poging geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeite waard. Wel nuchter kijken anders snap je er geen zak van.
Disregard de lijst van Geo en begin maar aan die 2.quote:
Heb ze net ingetikt op m'n mobielquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal het een poging geven.
[..]
Disregard de lijst van Geo en begin maar aan die 2.
Dat heeft me op 2 dates al eens een hele discussie opgeleverd.quote:
FL en zijn mening.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
inb4 FL "films discussie herhaling 390458948932"
Honey Loopsquote:
quote:
Je kan van die 'reis'pakketjes kopen met alle smaken in een stuk of 8 kleine doosjes.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan van die 'reis'pakketjes kopen met alle smaken in een stuk of 8 kleine doosjes.
Die flikker ik dan allemaal bij elkaar in een schaal en vreet dat in m'n lazy weekends als ontbijt.
Cornflakes, frosties, honeyloops, chocopops/flakes en dat allemaal bij elkaar.quote:
Wel met yoghurt anders mehquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in de kast staannog niet aan begonnen.
Met fruit en yoghurt.quote:
Gewoon als 'snack' in een schaaltje is het ook lekkerquote:
Watquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Als we gaan praten met "sh"/"sch" voor alles.. dan weet ik wel een leuk nummertje![]()
Kan ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon als 'snack' in een schaaltje is het ook lekkernet als cornflakes kan ook prima zonder melk.
Wederom de late uren?quote:
schfifty fivequote:
Deze is dan wel lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon als 'snack' in een schaaltje is het ook lekkernet als cornflakes kan ook prima zonder melk.
alleen altijd vol suikerquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze is dan wel lekker
[ afbeelding ]
quote:
Damn... 2 uur is echt wel 'n kut tijd om klaar te zijn met werken tho.quote:
Tjah... net als de rest van de wereld. Ik geef weinig neuks om dat soort dingen. Je moet toch leven en dan beter dingen doen die lekker zijn dan altijd maar een komkommer knagen.quote:
Veel plezierquote:
Ja klopt. Ik zit wel eens in de laatste trein en dan ben je echt de enige.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Ja, is het ookDie laatste trein rij je doordeweeks ook voor lul. Stapt niemand in. Mja, sigaretje erbij, lichten uit dan komt het wel goed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |