Nou ja, zou een selfie website zoveel dataverkeer nodig hebben?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Of een hosting stapje hoger. 10gb opslag, 100gb dataverkeer..(of nog meer)
2.02? Nee joh, was zo gedaanquote:
En een 2e controller voor de PS4 te duur vindenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Duurde me te lang, ondertussen 6 Xbox One's gekocht
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
En een 2e controller voor de PS4 te duur vinden
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef Maraca het volgende:
Maar over PS4 gesproken. Heb nog een AC:BF liggen die al een tijdje stof ligt te vangen. Misschien maar weer eens proberen.
65 euro slaat ook helemaal nergens opquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die vind ik idd best wel prijzig ja
Idd, fucking duur. Maar ja, zitten natuurlijk allemaal super de luxe functies inquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
65 euro slaat ook helemaal nergens op
Ahuhquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd, fucking duur. Maar ja, zitten natuurlijk allemaal super de luxe functies in
Beetje bootjes varenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:33 schreef Maraca het volgende:
Oh ja. nu weet ik weer waarom ik geen AC:BF meer speel
Ik zal ff kijken of ik eraan toe kom, moet ook nog eea voor mijn werk doen en nog geen idee of ik er tijd voor heb. Hecht sowieso niet teveel waarde aan zulke cijfers... de aantallen zelf zijn accuraat maar een kaap hoeft niet altijd een echte kaap te zijn natuurlijk. Ik wil geen rel uitlokken zoals dat in uto bijna gebeurde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er werd nog al vaak gekaapt hier en we(denk ik, sowieso ik) willen graag weten welke personen dit nou het meest doen.
We zijn altijd heel lief voor elkaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik eraan toe kom, moet ook nog eea voor mijn werk doen en nog geen idee of ik er tijd voor heb. Hecht sowieso niet teveel waarde aan zulke cijfers... de aantallen zelf zijn accuraat maar een kaap hoeft niet altijd een echte kaap te zijn natuurlijk. Ik wil geen rel uitlokken zoals dat in uto bijna gebeurde.
Ahjoh als je het gaat doen, doe het wanneer je tijd hebt. Kan ook over een weekje ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik eraan toe kom, moet ook nog eea voor mijn werk doen en nog geen idee of ik er tijd voor heb. Hecht sowieso niet teveel waarde aan zulke cijfers... de aantallen zelf zijn accuraat maar een kaap hoeft niet altijd een echte kaap te zijn natuurlijk. Ik wil geen rel uitlokken zoals dat in uto bijna gebeurde.
kuchquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zijn altijd heel lief voor elkaar
neequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Pizzalucht het volgende:
De topickaapregels moeten natuurlijk wel meegenomen worden in die berekening
Oh jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Pizzalucht het volgende:
De topickaapregels moeten natuurlijk wel meegenomen worden in die berekening
Of bij 100.000 weggaan en dan 100.001 hebbenquote:
Piraniaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of bij 100.000 weggaan en dan 100.001 hebben
| Forum Opties | |