Thuglifequote:Op vrijdag 14 november 2014 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
y0 GTA Online is wack. Zou er nog storyline DLC komen? Ik hoor daar niks meer over. GTA is all about tha single player.
fo sho my niggaquote:
Rockstar had ook een vrijgegeven..quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:46 schreef So_Surreal het volgende:
Is er al iets van een filmpje/plaatje met de graphics vergelijking tussen GTA5 op de PS3 en PS4 ?
Edit: gevonden:
Deze vind ik nog veel beter dan bovenstaand.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Rockstar had ook een vrijgegeven..
Gaat via socialclub, dus je zal moeten inloggen via de game.quote:Op zondag 16 november 2014 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
Accounts overzetten van XBL naar PSN, kun je dat nu al doen, of gaat ie je vragen tijdens de installatie?
Nee. Ook niet van ps3 naar ps4.quote:Op zondag 16 november 2014 20:51 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met savegames van SP gaan die ook mee?
m.a.w. kan ik op mijn PS4 verder waar ik op mijn 360 ben gebleven?
Goed filmpje ja !quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Rockstar had ook een vrijgegeven..
meh...quote:
Ik heb hem 100 % uitgespeeld, dat ga ik ook niet nog een keer doen. Misschien wel de storyline nog een keer. Tegenwoordig speel ik alleen maar online.quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
meh...
weet niet of ik zin heb het hele verhaal nog een keer door te spelen.
lastig, lastig...
Ik speel eigenlijk niet online, had me wel relaxed geleken om alle side missies en verstopte dingen in next gen glory te spelen maar nog een keer de storyline, geen zin in. Misschien later een keer als de prijs wat gezakt is ofzo.quote:Op zondag 16 november 2014 21:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb hem 100 % uitgespeeld, dat ga ik ook niet nog een keer doen. Misschien wel de storyline nog een keer. Tegenwoordig speel ik alleen maar online.
Matig Engels op die channel, moet wel een Nederlander zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik mag hem al spelen.![]()
Dope shit dit.
Ik ben het kind van Noci Bellic en Maria van GTA3 dus vond t wel komisch, maar dat zie je vervolgens nooit meer ergens terug dus nutteloos is het wel.quote:Op zondag 16 november 2014 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat ze die character-creation hadden aangepast, dus niet meer dat gelul dat je je ouders namaakt en het gedriocht dat daar uit voortkomt ben jij dan, maar gewoon een directe creator, maar in dit filmpje lijkt het toch weer via de ouders te gebeuren...!?
Anyway, zeer veel zin in de game. Nog nooit gespeeld dus ben zeer benieuwd
Wat dacht je van 30 man in een sessie? Als je in een crew zit met minimaal 30 man is dit 1 van de beste aanpassingen die er zijn. Met 30 man in 2 miljets naar de airforce base gaan en allemaal er uit springen met parachutequote:Op maandag 17 november 2014 13:32 schreef Kreator het volgende:
Ik vind de verschillen tussen ps3 en ps4 eigenlijk wel marginaal. Ja, er is wat meer gras en wat meer glim op de auto's, maar voor de rest zie ik echt weinig verschil. Ben benieuwd of je in de gameplay nog vooruitgang ziet (qua lag in de view e.d.)
Ik heb echt helemaal niks met de multi-player. Heb het een paar keer gedaan en vond het nogal kansloos. Is denk ik alleen leuk als je vrienden hebt en die heb ik niet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wat dacht je van 30 man in een sessie? Als je in een crew zit met minimaal 30 man is dit 1 van de beste aanpassingen die er zijn. Met 30 man in 2 miljets naar de airforce base gaan en allemaal er uit springen met parachute
Complete chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |