SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Steek gewoon vinger in je keel hoor. Maakt me niks uit ;squote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:$ :$
Maar snel alles opeten dan.
Ik heb familie in Twente, kan ze niet verstaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
Achterhoek!!
Twente
Tevens komt mooi wark uut Drenthe
Lekker die pepernotensnot opnieuw etenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Steek gewoon vinger in je keel hoor. Maakt me niks uit ;s
Dat is nogal een verschil inderdaad. Alhoewel ik het ook nog prima kan verstaan terwijl ik zelfs nog voor de achterhoek woon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
Achterhoek!!
Twente
Tevens komt mooi wark uut Drenthe
This is strangely exiting.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Steek gewoon vinger in je keel hoor. Maakt me niks uit ;s
Hahahahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb familie in Twente, kan ze niet verstaan.
Boeit me heulmaal niks :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker die pepernotensnot opnieuw eten
Plat Fries daarentegen kan ik echt geen reet van verstaan ;squote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil inderdaad. Alhoewel ik het ook nog prima kan verstaan terwijl ik zelfs nog voor de achterhoek woon.
Dank je. Je mag m wel even aanraken hoorquote:
Rawr.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je. Je mag m wel even aanraken hoor
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Dqod het volgende:
My cat is touching my vajayjay
Ik voel me zo gebruikt
Ik gniffelde een beetje :$quote:
Ze is echt de meest walgelijke kat ever. Ze tongzoent me, ze kruipt onder de dekens wanneer ik klaarkom en nu ditquote:
Ze wil je.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik gniffelde een beetje :$
[..]
Ze is echt de meest walgelijke kat ever. Ze tongzoent me, ze kruipt onder de dekens wanneer ik klaarkom en nu dit
Binky reed vroeger weleens tegen m'n arm op 's avonds.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ze is echt de meest walgelijke kat ever. Ze tongzoent me, ze kruipt onder de dekens wanneer ik klaarkom en nu dit
Oh myquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wil je.
Lesbo-furry seks.
Watquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Binky reed vroeger weleens tegen m'n arm op 's avonds.En hijgen dan, he. Poeh, die kon er wat van.
Zo'n gedoe altijd eh, je bek vol vachtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat
Ik kan alleen maar hopen op een poesje in de buurt als ik seksuele handelingen wel. Alleen niet zo'n poesje
Ik heb liever kale poesjes danquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHA
gore kutbeesten ook. En ook precies weten wat je lekker vindt eh?
Zo met t neusje vlakbij je oor enzo. Wajoooo
[..]
Zo'n gedoe altijd eh, je bek vol vacht
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever kale poesjes dan
Let's call them Mr. Bigglesworth. All of themquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever kale poesjes dan
Pussy versus pussy, wie gaat dit winnen? U hoort het in de volgende episode van pussy versus pussyquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Dqod het volgende:
My cat is touching my vajayjay
Ik voel me zo gebruikt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:50 schreef yats het volgende:
[..]
Pussy versus pussy, wie gaat dit winnen? U hoort het in de volgende episode van pussy versus pussy
Nooooooquote:
Ik vind wat schaamhaar niet erg. Vind helemaal kaal over het algemeen niet mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat, haar is voor apen
Is Bonnie nog maagd?quote:
Volgens mij wel, maar je weet maar nooit wat ze buiten allemaal uitspookt/uitspooktequote:
Arme binkyquote:
Why stop there?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Huisgenoot heeft op een of andere manier zijn hele pc open staan op het netwerk
Foto van Nicolas Cage op zijn bureaublad geplaatst.
Wist niet dat dit zomaar kon
Ja, dan snap ik die seksuele frustratie wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar je weet maar nooit wat ze buiten allemaal uitspookt/uitspookte
Of tellen rectale onderzoekjes bij de dierenarts ook
Jezus yats, je bent wel keihard voor dat beestje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
Arme binky
Sir john is dat overigens ook nog. Die was zijn ballen al kwijt voordat hij volwassen genoeg was z`e te gebruiken.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik die seksuele frustratie wel.
[..]
Jezus yats, je bent wel keihard voor dat beestje.
Zo ben ik. En hem dan ook nog gisteren weer alleen bij de dierenarts achterlaten omdat hij weer geopereerd word vandaag. Arm beestje...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
Jezus yats, je bent wel keihard voor dat beestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Fetish en fetisj zijn als potato en aardappel.quote:
Of als friet en patat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Fetish en fetisj zijn als potato en aardappel.
Euh, nee.quote:
quote:
Ik smolt een beetjequote:
Was Bon ook ooit zo klein?quote:
Bonnie en Clyde waren ongeveer een half jaartje. Helaas heb ik ze dus nooit echt als miniklein kittentje kunnen zienquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was Bon ook ooit zo klein?
Of kreeg je haar pas later?
Aww, zo zonde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonnie en Clyde waren ongeveer een half jaartje. Helaas heb ik ze dus nooit echt als miniklein kittentje kunnen zien
Spreek af met een van je sletjes. Klaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef yats het volgende:
Iemand die wat libido van me wil overnemen?
Welke sletjes? Dat is alweer even geleden...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spreek af met een van je sletjes. Klaar.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk welquote:
Weet ik het hoe ze heten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Welke sleetjes? Dat is alweer even geleden...
?quote:
Ik heb het al meerdere malen aangeboden maar je wijst me steeds afquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef yats het volgende:
Iemand die wat libido van me wil overnemen?
Stel ze eens aan me voor dan, ik weet het namelijk ook niet.quote:
Je hebt vast wel opties toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Welke sletjes? Dat is alweer even geleden...
Hier yats, ze bied zich aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt vast wel opties toch?
En terecht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
But it didn't make me love them any less
Jij bent degene die het afgelopen jaar meerdere keren seks hebt gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Stel ze eens aan me voor dan, ik weet het namelijk ook niet.
Waarom denkt iedereen dat? Alsof ik er dan geen gebruik van zou maken gezien mijn libido...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er weer een orgie geweest die ik gemist heb?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent degene die het afgelopen jaar meerdere keren seks hebt gehad.
Met meerdere vrouwen nog wel.
Please, jij bent een van de meest sneaky hosselbazen op Fok! Je hebt vast 'opties'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Welke sletjes? Dat is alweer even geleden...
Ok, dat valt niet te ontkennen. Maar niets structureels vooralsnog.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of stuur ze door naar mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo zeuren yats.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat valt niet te ontkennen. Maar niets structureels vooralsnog.
Nee, was het maar waar. Overigens hossel jij een stuk meer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Please, jij bent een van de meest sneaky hosselbazen op Fok! Je hebt vast 'opties'.
Valt me op hoeveel vrouwen je slet noemt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het hoe ze heten.
[..]
?
Is het raar als je die niet hebt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem mannen ook sletten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt me op hoeveel vrouwen je slet noemt.
Daar heb je mij niet voor nodig, jij kan het prima zelf.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of stuur ze door naar mij
Zo vaak was het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo zeuren yats.
Zelden.quote:
Ik begin echt het idee te krijgen dat je me te hoog inschatquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet voor nodig, jij kan het prima zelf.
Amen to thatquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En terecht.
Die kleine haarballen worden altijd deel van de familie.
[..]
Je had toch een tinder match, niet zeiken dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin echt het idee te krijgen dat je me te hoog inschat
Nee, jij onderschat jezelf.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin echt het idee te krijgen dat je me te hoog inschat
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had toch een tinder match, niet zeiken dus.
Evenveel als jij (of minder?) op den fokz in een niet zo kort tijdsbestek als dat van jouquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar. Overigens hossel jij een stuk meer.
Mannen o mannen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
Het is wel bedroevend gesteld trouwens hier met jullie seksuele gesteldheid, men o men.
Ik, een slet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal sletten
Opgelost, slotje [ afbeelding ]
Dat ga ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
Evenveel, al kom jij veel verder.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Evenveel als jij (of minder?) op den fokz in een niet zo kort tijdsbestek als dat van jouValt wel mee dus.
Niet dan?quote:
And proud of itquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
vrouw o vrouw staat zo raar he.quote:
Ik verwacht jou gewoon om 9 uur op de Oosterlaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel ze biedt.
Mannen o mannen ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan?
[..]
And proud of it
[..]
vrouw o vrouw staat zo raar he.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verwacht jou gewoon om 9 uur op de Oosterlaan
Ik heb nog een rondleiding Zwolle tegoed,en die waardebon blijft niet eeuwig geldig. Daarbij,nu woon ik nog 'in de buurt'.quote:
Is daar wat te doen / zien dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nog een rondleiding Zwolle tegoed,en die waardebon blijft niet eeuwig geldig. Daarbij,nu woon ik nog 'in de buurt'.
Wat je wil.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel ze biedt.
Zo, jij durftquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nee maar je hebt niks te klagen, wat je toch regelmatig doet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet voor nodig, jij kan het prima zelf.
[..]
Zo vaak was het nu ook weer niet.
It's too late for us, cinnamonbun. But let's protect the rest of virgin mankind :$quote:
Ik ben nog maagd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
It's too late for us, cinnamonbun. But let's protect the rest of virgin mankind :$
Begin er niet aan, voor je t weet zit je aan de harddrugs. ALLEMAAL HETZELFDEquote:
Haha leuk ben je.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat je weer maagd bent na zoveel tijd droogstand.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
It's too late for us, cinnamonbun. But let's protect the rest of virgin mankind :$
Ben geen maagd, gebruik harddrugs, can confirmquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begin er niet aan, voor je t weet zit je aan de harddrugs. ALLEMAAL HETZELFDE
LOEMINADIE
Zal ik je mijn adres DM'en?quote:
Dat zou te makkelijk zijn, niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat je weer maagd bent na zoveel tijd droogstand.
Maar ik zal helpen Bonnie beschermen.
Dat weet ik toch? Is er parkeerruimte in de buurt?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen maagd, gebruik harddrugs, can confirm
Ik ben nog wel maagd op voldoende andere gebieden. Telt dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn, niet?
Dat is lief van je
Vooruit. Omdat jij het bent!quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog wel maagd op voldoende andere gebieden. Telt dat?
Eternell bliss.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhh
[ afbeelding ]
Nu ga ik gauw aan het werk, later![]()
![]()
Komt goed yats.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef yats het volgende:
En toen belde de dierenarts ineens op. Wat een beest is die bolle rooie toch. Echt, hij heeft nu al twee keer iets gehad dat de dierenarts al 10 jaar niet meer gezien heeft. Eerst een allergie voor de injecties tegen niesziekte, en nu heeft hij het voor elkaar gekregen een onbreekbare stang in zijn poot te breken waardoor het niet heelde. Gek beest. Maargoed, hij moet dus nog een paar dagen blijven. Somebody please give me a hug....
Maar komt wel goed toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef yats het volgende:
En toen belde de dierenarts ineens op. Wat een beest is die bolle rooie toch. Echt, hij heeft nu al twee keer iets gehad dat de dierenarts al 10 jaar niet meer gezien heeft. Eerst een allergie voor de injecties tegen niesziekte, en nu heeft hij het voor elkaar gekregen een onbreekbare stang in zijn poot te breken waardoor het niet heelde. Gek beest. Maargoed, hij moet dus nog een paar dagen blijven. Somebody please give me a hug....
Ik hoop het maar.quote:
wat een boef! Een sterke boef. *bro hug*quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef yats het volgende:
Ja dat ik seks heb gehad is een leugen.quote:
Weg uit deze SC danquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat ik seks heb gehad is een leugen.
Oh, oké.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je mag hier alleen zijn als je binnen nu en een jaar geleden gebald hebt
Ja want dat bepaal jij natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je mag hier alleen zijn als je binnen nu en een jaar geleden gebald hebt
Jij bent ieders fantasie hier, dus je mag blijvenquote:
Uiteraard, ik ben de alphamale hierquote:
Zijn dat de laatste roddels, ja?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent ieders fantasie hier, dus je mag blijven
Nadat je me zo vaak hebt afgewezen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou je doen als je mij zou willen
Gooi er wat alcohol in en zet je heteroseksualiteit eens een dagje opzij. Vrijheid, blijheid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
10 wodka redbull en geen vragen stellenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gooi er wat alcohol in en zet je heteroseksualiteit eens een dagje opzij. Vrijheid, blijheid.
Dat kan niet want dat is yats al en anders dqod.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent ieders fantasie hier, dus je mag blijven
[..]
Uiteraard, ik ben de alphamale hier
Het was je op appelpop opgevallen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat is yats al en anders dqod.
Onder de mannen ben ik redelijk populair. Ik denk niet dat er veel drank nodig is voor hem om zijn andere kant te ontdekken met mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gooi er wat alcohol in en zet je heteroseksualiteit eens een dagje opzij. Vrijheid, blijheid.
Die brede houding, het imponeren van een beaalde dame, zelfs ik kreeg het er warm van.quote:
Zal die dame voor alen, ja? Lijkt me een raar gezicht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Die brede houding, het imponeren van een beaalde dame, zelfs ik kreeg het er warm van.
Je zag het kwijl van de dame haar gezicht aflopen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal die dame voor alen, ja? Lijkt me een raar gezicht.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat is yats al en anders dqod.
Ah,vandaar dat jij er met het drinken vandoor ging?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Die brede houding, het imponeren van een bepaalde dame, zelfs ik kreeg het er warm van.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de mannen ben ik redelijk populair. Ik denk niet dat er veel drank nodig is voor hem om zijn andere kant te ontdekken met mij.
Wowquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de mannen ben ik redelijk populair. Ik denk niet dat er veel drank nodig is voor hem om zijn andere kant te ontdekken met mij.
Jammer dat je niet wilde. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:
Ja ik moest even afkoelen en natuurlijk net zoals de rest proberen om Yvie te imponeren bij afwezigheid van jou.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,vandaar dat jij er met het drinken vandoor ging?
Helaas, neuken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet wilde. Het had zo mooi kunnen zijn.
Ik weet dat dat "Nee, je bent lelijk" betekentquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee bedankt, je bent niet mijn type.
Dat weet ik. Dat lukte toch aardig gezien de MMVM?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik moest even afkoelen en natuurlijk net zoals de rest proberen om Yvie te imponeren bij afwezigheid van jou.
De vrouwen waar ik normaal gesproken op val, worden door de meesten ook als lelijk beschouwd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet dat dat "Nee, je bent lelijk" betekent
Wanneer begint jouw groeispurt dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen waar ik normaal gesproken op val, worden door de meesten ook als lelijk beschouwd.
Het is meer je lengte en je leeftijd.
Wat seg jy over my ;squote:Op dinsdag 11 november 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen waar ik normaal gesproken op val, worden door de meesten ook als lelijk beschouwd.
Het is meer je lengte en je leeftijd.
Laag deze.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer begint jouw groeispurt dan?
Dat smaken verschillen? :$quote:
Maar je bent wel lievquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laag deze.
Ik heb nooit groeispurt gehad.
[..]
Dat smaken verschillen? :$
Klap hem.quote:
Ik doe het hoorquote:
Weet je nog dat Hep ging haten op die foto die ik liet zien van mijn oude crush?quote:
Lief zijn en klappen geven, wow.quote:
Welke foto was dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat Hep ging haten op die foto die ik liet zien van mijn oude crush?![]()
Zo reageren mensen wel vaker.
[..]
Lief zijn en klappen geven, wow.
Ik bestraf uit liefdequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat Hep ging haten op die foto die ik liet zien van mijn oude crush?![]()
Zo reageren mensen wel vaker.
[..]
Lief zijn en klappen geven, wow.
Foto van L. Met blote buik.quote:
Dan accepteer ik het zonder morren.quote:
Wat zat Hep dan te haten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto van L. Met blote buik.
[..]
Dan accepteer ik het zonder morren.
Gelukkig kun je dat niet over mij zeggen.quote:
Goodquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto van L. Met blote buik.
[..]
Dan accepteer ik het zonder morren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
DM wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zat Hep dan te haten?Ik weet het niet meer.
Klopt. Heuze bad boy, onze yats.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dat niet over mij zeggen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
*puts on examination glovesEen beetje, maar voor alles is een eerste keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
*puts on examination glovesIk krijg dan meteen de associatie dat je aan zijn kont gaat zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Heuze bad boy, onze yats.
Voorbeeldfoto?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"ff hoesten, meneer "quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg dan meteen de associatie dat je aan zijn kont gaat zitten.
Ik vind het niet zo netjes om hier privéfoto's neer te zetten.quote:
Dat bedoel ik niet. Gewoon foto van random iemand die jij knap vindt, maar de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes om hier privéfoto's neer te zetten.
Wilt u bij uw volgende hoest even diep voorover bukken en zuchten tot ik stop zeg?quote:
Dat is wel moeilijk. De meeste vind ik pas knap als ik ze een beetje ken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Gewoon foto van random iemand die jij knap vindt, maar de meeste mensen niet.
Supercutequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk. De meeste vind ik pas knap als ik ze een beetje ken.
Op deze keuze kreeg ik aardig wat commentaar:
[ afbeelding ]
Wat dan? vanwege haar oor? En gebit valt ook wel mee. Genoeg actrices en dergelijke waarbij dat een stuk erger is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Too skinny en een beetje suffig. Voor de rest niet lelijk of zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dan? vanwege haar oor? En gebit valt ook wel mee. Genoeg actrices en dergelijke waarbij dat een stuk erger is.
Ik hoop dan stiekem altijd dat er iets heel anders achter zitquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Too skinny en een beetje suffig. Voor de rest niet lelijk of zo.
Hardopquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wilt u bij uw volgende hoest even diep voorover bukken en zuchten tot ik stop zeg?
Hep zegt dat er iets mis is met haar, maar hij weet niet wat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er waren wel veel regenbogen in Nederland vandaag. Hier ook net een hele mooie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ven-de-pieten-zwart/
Spannend. :$
Ik heb nooit ontkent een dirty mind te hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardop
K zal ff weer werk gaan verrichten tho
Dank je.quote:
Een beetje wat Fera zegt, dat was de algemene reactie. En te dun, zoals Fas zegt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dan? vanwege haar oor? En gebit valt ook wel mee. Genoeg actrices en dergelijke waarbij dat een stuk erger is.
Sinterklaas voor altijd verpestquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ven-de-pieten-zwart/
Spannend. :$
Dat hoorde ik meer, ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep zegt dat er iets mis is met haar, maar hij weet niet wat.
Ik noemde haar zo lelijk dat het schattig is. Maar ik bedoel meer dat ze bijvoorbeeld echt schoonheidsfoutjes heeft, maar ergens ook wel aandoenlijk is daardoor. Maar ik zou er niet nat van kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Een beetje wat Fera zegt, dat was de algemene reactie. En te dun, zoals Fas zegt.
[..]
Sinterklaas voor altijd verpest
[..]
Dat hoorde ik meer, ja.
Hehe, dat is wel een goede omschrijving.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noemde haar zo lelijk dat het schattig is. Maar ik bedoel meer dat ze bijvoorbeeld echt schoonheidsfoutjes heeft, maar ergens ook wel aandoenlijk is daardoor. Maar ik zou er niet nat van kunnen worden.
Word jij nat van vrouwen feer? :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noemde haar zo lelijk dat het schattig is. Maar ik bedoel meer dat ze bijvoorbeeld echt schoonheidsfoutjes heeft, maar ergens ook wel aandoenlijk is daardoor. Maar ik zou er niet nat van kunnen worden.
Figuurlijk gesproken.quote:
Echt plat lijkt op Duits.. Maar wij(kom zelf uit Twente) kunnen ook prima ABN praten. In de steden hoor je nouwelijks twensquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb familie in Twente, kan ze niet verstaan.
Ik heb een nicht van me helpen verhuizen en haar vriendinnen die ook hielpen verstonden mijn oom niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:39 schreef ILoveSunsets het volgende:
[..]
Echt plat lijkt op Duits.. Maar wij(kom zelf uit Twente) kunnen ook prima ABN praten. In de steden hoor je nouwelijks twens
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Figuurlijk gesproken.Volgens mij nog nooit echt gebeurd. Maar ik word sowieso niet nat van plaatjes. Ook niet van mannen.
Kortom, je bent fysiek ingesteld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Figuurlijk gesproken.Volgens mij nog nooit echt gebeurd. Maar ik word sowieso niet nat van plaatjes. Ook niet van mannen.
Lekker.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Dqod het volgende:
Zak strooigoed gekregen. Ik ga me mawfakking DIK VRETUHHHHHHHHHHHHHH \m/
Ik ben zo blij, je hebt geen ideequote:
Eet smakelijk dan maar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben zo blij, je hebt geen idee
*duim in mond stopt
He ken je me nog?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stel je hebt een half jaar twee zeer succesvolle dates gehad,maar ze leek niet over haar ex heen. Nu, een half jaar later, denk je "Hey, laat ik haar wat sturen"
Wat stuur je dan?
Zo direct?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He ken je me nog?
Zin om eens af te spreken?
Dank je welquote:
Kan best toch? I guess.quote:
Ik bedoel, niet eerst beetje praten en aanvoelen enzo en na een paar dagen als het contact snor zit afspreken voorstellen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan best toch? I guess.
"Ben je al over je ex heen" is wat minder :$
Jullie mochten elkaar toch gewoon?quote:
Zitten er ook van die kleine gekleurde en gesuikerde snoepjes in? Die pikte ik er altijd uitquote:
Dat zou idd ook kunnen. Moet je wel haar aandacht vast weten te houdenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel, niet eerst beetje praten en aanvoelen enzo en na een paar dagen als het contact snor zit afspreken voorstellen?
JA! OMG JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie mochten elkaar toch gewoon?
Zij hoeft niet te weten dat je daarna een vriendin hebt gehad en vragen of ze al klaar is om te daten is ook zo lomp.
[..]
Zitten er ook van die kleine gekleurde en gesuikerde snoepjes in? Die pikte ik er altijd uit
Ik heb haar al die tijd op facebook gehad, dus goede kans dat ze het weetquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie mochten elkaar toch gewoon?
Zij hoeft niet te weten dat je daarna een vriendin hebt gehad en vragen of ze al klaar is om te daten is ook zo lomp.
[..]
Zitten er ook van die kleine gekleurde en gesuikerde snoepjes in? Die pikte ik er altijd uit
Oh dit ging toen ook goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou idd ook kunnen. Moet je wel haar aandacht vast weten te houden
Direct werkt vaak het beste. Je kan altijd nog praten op het moment dat je die vraag al gesteld hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel, niet eerst beetje praten en aanvoelen enzo en na een paar dagen als het contact snor zit afspreken voorstellen?
Jup, of ze liegt net als sof op facebookquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je zeker dat ze nu zelf geen relatie heeft?
Heeeuj neukuh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stel je hebt een half jaar twee zeer succesvolle dates gehad,maar ze leek niet over haar ex heen. Nu, een half jaar later, denk je "Hey, laat ik haar wat sturen"
Wat stuur je dan?
Nouja, laat ons weten hoe het ging iig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, of ze liegt net als sof op facebook
True, truequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Direct werkt vaak het beste. Je kan altijd nog praten op het moment dat je die vraag al gesteld hebt.
"Hey [insert naam], lang niet gesproken. Hoe gaat het met je?"quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat stuur je dan?
Gewoon doen. Zeker als ze je indertijd leuk vondquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, true
Ik vind het stiekem wel engIn mijn hoofd zit gewoon vast "Ze vond me leuk, ik ben koel" Maar als ze nu keihard afwijst, tsja
Is niet rationeel, weet ik.
Wat is je profieltekst?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
Profieltekst op tinder geupdate. Nu lijk ik een fatty. :$
Ik wel, mis je niets aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Dqod het volgende:
Ik heb geen tinder, want ik blijf veilig onder mijn steen :$
quote:
quote:Enkele levensmotto's die mij volledig beschrijven:
* Chocolade voor, chocolade na.
* Respect to the man in the icecream van
* Beter tien katten in de lucht dan één in mn hand
Dat ook. Alleen word ik buiten tinder ook wel eens afgewezenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ook geen tinder, want ik kan niet omgaan met afwijzing.
Ja, maar hoe weet ik dat als ik het niet hebquote:
Afwijzingen gebeuren nu eenmaal. Het is nog zuurder als je al met iemand wilt daten, heeft het steeds te druk om af te spreken en ineens een vriend heeft.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, true
Ik vind het stiekem wel engIn mijn hoofd zit gewoon vast "Ze vond me leuk, ik ben koel" Maar als ze nu keihard afwijst, tsja
Is niet rationeel, weet ik.
Hoezo werkt dat niet dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is why you're single
Kom van de week mijne maar gebruiken. Dan merk je dat je niets mist. Dan heb je ook gelijk mijn telefoon gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:36 schreef Dqod het volgende:
Ja, maar hoe weet ik dat als ik het niet heb
Klopt. Je komt als fatty over.quote:
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook. Alleen word ik buiten tinder ook wel eens afgewezen
Zullen we op een cursus omgaan met teleurstellingen gaan? :$
Die cursus is afgelastquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook. Alleen word ik buiten tinder ook wel eens afgewezen
Zullen we op een cursus omgaan met teleurstellingen gaan? :$
[..]
Ja, maar hoe weet ik dat als ik het niet heb
Soms werkt dat wel hoor, maar dan heb je wel een cheapass bimbo in je bed :$quote:
Je vergeet dat jij al omkomt in de seks en aanbiedingen om seks te hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Dqod het volgende:
Ik heb geen tinder, want ik blijf veilig onder mijn steen :$
Checkquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Afwijzingen gebeuren nu eenmaal. Het is nog zuurder als je al met iemand wilt daten, heeft het steeds te druk om af te spreken en ineens een vriend heeft.Maar wel gewoon leuk blijven praten op whatsapp.
Ik wilde naar een cursus voor mannen die te vroeg klaar komen.quote:
Been there done that didn't do herquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Afwijzingen gebeuren nu eenmaal. Het is nog zuurder als je al met iemand wilt daten, heeft het steeds te druk om af te spreken en ineens een vriend heeft.Maar wel gewoon leuk blijven praten op whatsapp.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Kom van de week mijne maar gebruiken. Dan merk je dat je niets mist. Dan heb je ook gelijk mijn telefoon gezien.
Geeft nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms werkt dat wel hoor, maar dan heb je wel een cheapass bimbo in je bed :$
Al weet ik wel dat een date met diegene er nooit meer van komt. Ik liet me een beetje gaan via WA.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Je komt als fatty over.
[..]
Dat lijkt me een goed idee.
Ehm nou, nee?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet dat jij al omkomt in de seks en aanbiedingen om seks te hebben.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde naar een cursus voor mannen die te vroeg klaar komen.
Ik kwam te vroeg.
Voor een keertje maakt dat inderdaad niet uit, maar je zou maar net zo'n "plakbimbo" treffen. Zo eentje waar je nooit meer vanaf komtquote:
Kan altijd meer :$quote:
Nee maar jij houdt er andere manieren op na om te hosselen.quote:
Ik ben van nature afschrikwekkend. Geen last van dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor een keertje maakt dat inderdaad niet uit, maar je zou maar net zo'n "plakbimbo" treffen. Zo eentje waar je nooit meer vanaf komt
Ja dat kan altijd, maar je gaat toch niet lopen klagen he, dan worden wij seksloze fokkers boos.quote:
Voor zo'n aanbod maak je toch tijd?quote:
Idem, minus dat laatste deel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Al weet ik wel dat een date met diegene er nooit meer van komt. Ik liet me een beetje gaan via WA.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar jij houdt er andere manieren op na om te hosselen.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van nature afschrikwekkend. Geen last van dus.
Kom je mijn telefoon bekijken, is wel een raar aanbod.quote:
Eensquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ben nie bang voor jou nie
Ik heb genoeg te klagen, maar dat ga ik sowieso niet op da fokz delen. Los ik zelf wel op :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat kan altijd, maar je gaat toch niet lopen klagen he, dan worden wij seksloze fokkers boos.
Goed, 10 euro per uur voor mijn gezelschapquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Voor zo'n aanbod maak je toch tijd?
[..]
Idem, minus dat laatste deel.
Omdat ik mooie tepels heb :$quote:
Nou ja ik was vrij overtuigend geloof ik.quote:
Maar natuurlijk faxie.quote:
Mad jelly.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Dqod het volgende:
Zak strooigoed gekregen. Ik ga me mawfakking DIK VRETUHHHHHHHHHHHHHH \m/
Als ik iets anders bedoeld had,had ik dat wel gewoon gezegd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je mijn telefoon bekijken, is wel een raar aanbod.
Het klinkt als een of ander walgelijke eufemisme.
He, ik heb de vorige keer ook al de drankjes betaaldquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed, 10 euro per uur voor mijn gezelschap
Ik deel alles op fok.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te klagen, maar dat ga ik sowieso niet op da fokz delen. Los ik zelf wel op :$
Kom maar hoorquote:
Ja da hoefde nie hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik iets anders bedoeld had,had ik dat wel gewoon gezegd.
[..]
He, ik heb de vorige keer ook al de drankjes betaald
Die laatste.quote:
Mijn persoonlijke sores los ik op binnen die kringenquote:
Gaat niet op commando.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar hoor
[..]
Ja da hoefde nie hoor
Maar goed, dan moet ik dus gewoon werken, want geld moet binnenkomen voordat je t over de balk kunt smijten
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
Oefff, ik ook welquote:
Huh?quote:
Kijk maar joh, tijd zat deze week (mits na vijven). Tenzij ik nog steeds in mijn 'opruimbui' ben waarbij ik wat mensen opruim.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar hoor
[..]
Ja da hoefde nie hoor
Maar goed, dan moet ik dus gewoon werken, want geld moet binnenkomen voordat je t over de balk kunt smijten
Zal wel kijken. Werk sws de hele week in de avonden, maar t zal allemaal wel goedkomenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk maar joh, tijd zat deze week (mits na vijven). Tenzij ik nog steeds in mijn 'opruimbui' ben waarbij ik wat mensen opruim.
Ik wil fok eigenlijk net zo gebruiken als twitter en faceboomk, maar wordt niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke sores los ik op binnen die kringen
Hoewel ik ook genoeg deel op fok, maar niet alles
Anything you say and do will be used against you enzulks :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil fok eigenlijk net zo gebruiken als twitter en faceboomk, maar wordt niet gewaardeerd.
Nee hoezo? Is toch jouw geld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:52 schreef yats het volgende:
Is het heel fout dat ik dadelijk bij iemand die ik wat geld geleend heb en die maanden terug al terug zou betalen het geld gewoon ga halen?
Komen.quote:
Klopt.quote:
Eens, dat word dan een crappy begin van zijn carnavalsjaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anything you say and do will be used against you enzulks :$
[..]
Nee hoezo? Is toch jouw geld?
Is het veel poen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, dat word dan een crappy begin van zijn carnavalsjaar.
Not my type.quote:
Ik weet alleen niet wat het precies is. Er is wel wat raars aan haar gezicht.quote:
Valt mee,al weet ik dat het voor hem (en voor mij overigens ook) een weekloon is.quote:
Dus geen trio dan?quote:
Ik hou wel van een beetje gerijptquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken.
Ziet er een beetje oud uit.
Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat het precies is. Er is wel wat raars aan haar gezicht.
Niet met haar. Misschien met Fas.quote:
Sounds goodquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
[..]
Niet met haar. Misschien met Fas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |