maar dan wordt je niet geneukt door onze André hè, dat is wel een beetje verschilquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ga een keer stappen als vrouw en je kan sowieso iets regelen wat 2x zo lekker is als andre
Ik denk dat Andre doelt op de oudere wanhopige maagden met psychische klachten, dat zijn niet echt uitgaanstypes denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ga een keer stappen als vrouw en je kan sowieso iets regelen wat 2x zo lekker is als andre
.org natuurlijk.. non-profitquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef Fretwork het volgende:
De URL in de titel is verkeerd klaphark!
Was dat onder het mom, "met z'n tweeen is het minder eng?"quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:40 schreef BozeHaas het volgende:
hij had zelfs een triootje met 2 maagden dit moet wel een FOK!ker zijn
Sws Braddiequote:Op dinsdag 11 november 2014 13:40 schreef BozeHaas het volgende:
hij had zelfs een triootje met 2 maagden dit moet wel een FOK!ker zijn
Vast iets met gevoelens ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was dat onder het mom, "met z'n tweeen is het minder eng?"
Welke restcategorie vrouwen lenen zich hiervoor? Iedere vrouw die 5+ is kan makkelijk seks regelen, zowel tijdens het uitgaan als overdag in de stad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:46 schreef theunderdog het volgende:
Uiteraard komt dit in het begin nogal raar over. Maar ik denk dat mensen zich hier vergissing in hoe goed het werkt. Hoeveel (seks)dates worden wel niet geregeld via internet?
Niet met André. André is speciaal, André leert dingen die andere mannen niet kunnen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Welke restcategorie vrouwen lenen zich hiervoor? Iedere vrouw die 5+ is kan makkelijk seks regelen, zowel tijdens het uitgaan als overdag in de stad.
Dus? via internet ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Welke restcategorie vrouwen lenen zich hiervoor? Iedere vrouw die 5+ is kan makkelijk seks regelen, zowel tijdens het uitgaan als overdag in de stad.
André is de kraanmachinistquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:50 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Niet met André. André is speciaal, André leert dingen die andere mannen niet kunnen.
Alweer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef Varg89 het volgende:
Heb hem een berichtje gestuurd, heb me voorgedaan als een meisje van 17.
vrouwen met baard of snor geen probleem voor onze andré!quote:k heb ook geen baard of snor en geen tattoo’s of piercings (geen enkel bezwaar tegen overigens, maar ik kies er voor mijzelf niet voor).
Ik ook lol. Doe me voor als een meisje van 19.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef Varg89 het volgende:
Eigenlijk wel slim, of 15 proberen. Kijken of hij hapt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef Varg89 het volgende:
Is de eerste keer dat ik hem mail.quote:
op welke sites kun je seksdates regelenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus? via internet ook.
Internet, discotheken, kroegen allemaal plaatsen waar je het voor elkaar kan krijgen. Er zijn alleen ook genoeg mensen die geen zin hebben om uit te gaan, maar wel zin hebben in seks. En doe "regelen" dat dan via internet.
In mijn omgeving doet men ook niet veel aan vreemdgaan, maar toch liegen de cijfers er niet om. Mensen hebben zo,n beperkt beeld van de werkelijkheid.
Meen je dit nu?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
op welke sites kun je seksdates regelen
Gezellig! mss wil Andre wel een trio met ons, is die wss niet te beroerd voor als ik zijn site lees.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ook lol. Doe me voor als een meisje van 19.
forum.fok.nlquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
In een vergevorderd stadium kunnen we zeggen dat we vriendinnen zijn en kijken of hij hapt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:54 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Gezellig! mss wil Andre wel een trio met ons, is die wss niet te beroerd voor als ik zijn site lees.
sexjobs.nl heeft ook redelijk kansloze advertentiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Aan de andere kant best sneu, Andre denkt dat hij dan de avond van zijn leven krijgtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In een vergevorderd stadium kunnen we zeggen dat we vriendinnen zijn en kijken of hij hapt.
Ik denk dat als er nog iemand gaat mailen dat het wel heel erg op gaat vallen. Denk dat de reacties niet hoger dan 1 keer per jaar vallen normaal gesproken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
Kan er niet iemand mailen als 'meisje' van 15? Als ie dan hapt hebben we weer een leuke TV-zaak...
Of als een gehandicapte vrouw van 38 ofzo, dan kunnen we zien hoe ver Andre zijn grenzen trektquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
Kan er niet iemand mailen als 'meisje' van 15? Als ie dan hapt hebben we weer een leuke TV-zaak...
André heeft dit al heel vaak gedaan. Kijk maar naar zijn reviews, de beste man is ervaren ontmaagdenaar!quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:00 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Aan de andere kant best sneu, Andre denkt dat hij dan de avond van zijn leven krijgt
Geen idee. Beetje jammer als een heel topic gaat zitten kutten ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:00 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik denk dat als er nog iemand gaat mailen dat het wel heel erg op gaat vallen. Denk dat de reacties niet hoger dan 1 keer per jaar vallen normaal gesproken.
Volgens mij heeft hij nu 2 berichten van 2 Fok!kers gekregen, of meerdere mensen mailen hem nu maar zeggen dat hier niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee. Beetje jammer als een heel topic gaat zitten kutten ja.
Naast alle reacties die die vandaag al heeft gehad natuurlijk, onze seksmachine André!quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nu 2 berichten van 2 Fok!kers gekregen, of meerdere mensen mailen hem nu maar zeggen dat hier niet.
Idd zijn mailbox kan het niet meer aan! Wat een held is het toch ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:03 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Naast alle reacties die die vandaag al heeft gehad natuurlijk, onze seksmachine André!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |