idd! een 14jarige troll is perfect.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eens kijken of Adré ook van de minderjarigen is
Ik laat mijn zusje wel bellenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef Varg89 het volgende:
[..]
idd! een 14jarige troll is perfect.
ghe albertoquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef Varg89 het volgende:
[..]
idd! een 14jarige troll is perfect.
quote:Ik heb het gevoel dat ik veel meer geleerd heb dan mijn vriendinnen. Ik weet nu hoe ik kan openen, ontvangen en voelen. Hoe ik mijn pompje kan gebruiken en mijn seks energie kan opslaan en hoe ik mijn kraantje kan gebruiken. Hihi, allemaal dingen die ik niet wist dat het bestond. En Andre, je hebt gelijk. Nu is het al weer 2 dagen geleden, maar ik heb nog steeds een dansende Yoni, hihi! Ik heb veel geleerd wat mijn vriendinnen nog nooit hebben meegemaakt! Dank je wel lieve Andre! Kusjesssxxx, Marloes
Alberto heeft al eens een 'maagdendokter' geconfronteerdquote:
Serieus wtf is ditquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef RipMcPants het volgende:
Ik weet nu hoe ik kan openen, ontvangen en voelen. Hoe ik mijn pompje kan gebruiken en mijn seks energie kan opslaan en hoe ik mijn kraantje kan gebruiken.
oe ff opzoekenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto heeft al eens een 'maagdendokter' geconfronteerd
Bazenuitzending was dat, hoe hij ook gewoon door bleef gaan met zijn werk en zijn vissen ging voerenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto heeft al eens een 'maagdendokter' geconfronteerd
quote:Ik ben kerngezond en sport twee keer per week, omdat ik dat fijn vind en graag een goede conditie heb. Ik ben normaal geproportioneerd en heb dus ook een hele normale penis. Ik drink bij gelegenheid graag een wijntje voor de gezelligheid. Ik ben een gevoelsmens die de songteksten van Stef Bos erg waardeert en ik sta positief in het leven. Ik zie geen problemen, maar wel oplossingen. Kortom: Ik ben eigenlijk heel gewoon. En o ja, ik ben gesteriliseerd, dus een ongelukje zit er bij mij niet in!
Misschien is het wel één en dezelfde?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:24 schreef kawa4 het volgende:
in de zelfde catogorie valt deze mens
http://brabantsebeffer.nl/
ook al zo'n held
ja wat dacht je dan, het is een vijfsterrenhotelquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef Travel. het volgende:
http://www.mijnontmaagding.org/#!afspraak-ontmaagding/c24vq
Lol, je mag wel even zelf dokken voor je hotel
Stef Bosquote:
Papa.......quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:34 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Stef Bos![]()
Het bewijs dat hij idd 44 jaar moet zijn.
Ga een keer stappen als vrouw en je kan sowieso iets regelen wat 2x zo lekker is als andrequote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan, het is een vijfsterrenhotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |