Dat het niet zomaar een "oefenpotje" is. Als je deze ook verliest (ondanks dat het een oefenpotje is) dan komt er nog meer druk op te staan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan een oefenwedstrijd?
Bijna één van de sterkst mogelijke als je blessures meerekent. Zo gek is deze opstelling niet.quote:
Het is gewoon een oefenwedstrijd. Geen Zwarte Pieten intocht waarbij de politie op scherp moet zijn voor het verkeerd gaat. Guus geeft gewoon terecht bepaalde spelers de kans om zich te laten zien. Ik bespeur een beetje frustratie bij je. Is het soms omdat alleen Vlaar van het beloofde Feyenoordland in de opstelling staat? Is het de overkill aan PSV of Ajax?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat het niet zomaar een "oefenpotje" is. Als je deze ook verliest (ondanks dat het een oefenpotje is) dan komt er nog meer druk op te staan.
neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Alleen mag Sneijder er wel een keer uit, zijn tijd is toch echt voorbij.
Idd. Als je door wilt selecteren moet hij als eerste eruit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Alleen mag Sneijder er wel een keer uit, zijn tijd is toch echt voorbij.
Klaassen is er niet bij. Sneijder is nog steeds beter dan Gini.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat nee? Hij voegt niks meer toe. Lekker Klaassen of Wijnaldum erin.
In maart spelen met Strootman, Klaassen en De Jong. Puntje naar voren, meer defensieve zekerheid, koekoek.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong? Mag toch hopen dat dat tijdperk ook voorbij is.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In maart spelen met Strootman, Klaassen en De Jong. Puntje naar voren, meer defensieve zekerheid, koekoek.
Ja, want er zijn veel ervaren krachten in het elftal die het elftal nog enigszins op sleeptouw nemen of corrigeren in het veld. Tevens is er vrij weinig keus op die positie. Je kan wel met de punt naar achteren gaan spelen maar dan ga je veel te aanvallend spelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De Jong? Mag toch hopen dat dat tijdperk ook voorbij is.
Dit ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij wil SinterClasie erin, snap dat nouquote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want er zijn veel ervaren krachten in het elftal die het elftal nog enigszins op sleeptouw nemen of corrigeren in het veld. Tevens is er vrij weinig keus op die positie. Je kan wel met de punt naar achteren gaan spelen maar dan ga je veel te aanvallend spelen.
Neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want er zijn veel ervaren krachten in het elftal die het elftal nog enigszins op sleeptouw nemen of corrigeren in het veld. Tevens is er vrij weinig keus op die positie. Je kan wel met de punt naar achteren gaan spelen maar dan ga je veel te aanvallend spelen.
Ik heb dat ook door, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij wil SinterClasie erin, snap dat nou
Bedankt voor je verhelderende en diepgaande mening over hoe het Nederlands Elftal nog enigszins een toekomst kan krijgen.quote:
Op tv zie je de herhalingquote:Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hoe kan de stream voorlopen op de tv
Clasie zou ook wel een kans verdienen natuurlijk. Er komen genoeg goede middenvelders aan wat dat betreft.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook door, natuurlijk.
Dan zou het wel beter zijn als hij dat in een 4-3-3 met punt naar voren doet, een kans krijgen. Ik denk dat hij als enige VM dan compleet overlopen zou worden. Maar ja, 4-3-3 hollandse school alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Clasie zou ook wel een kans verdienen natuurlijk. Er komen genoeg goede middenvelders aan wat dat betreft.
Tegen Frankrijk gebeurde dat inderdaad. Was hij wel in mindere vorm dan dit jaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou het wel beter zijn als hij dat in een 4-3-3 met punt naar voren doet, een kans krijgen. Ik denk dat hij als enige VM dan compleet overlopen zou worden. Maar ja, 4-3-3 hollandse school alles.
Zo'n voetbal lijkt mij niet lekker smakenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toastjes met rode pesto en voetbal, wat wil een mens meer?
Een Mexicaanse schone aan je zijde?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat drinken misschien ???quote:Op woensdag 12 november 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weer verteld dat hij mad is.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Josesomor26
Ik ben fan van dit Twitteraccount.
Oja, even halen.quote:
Hoe zie jij dit gebeuren met een overvloed aan spelers die thuis op een poster van hunzelf fappen?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef tralalala het volgende:
The Hunter moet het wel even gaan laten zien deze wedstrijd.
Is dat knap?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
De arena zit voller dan normaal zie ik.
Arena hebben ze gasvrij gemaakt.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
quote:
Want jij bent al vanaf je 6e voor Bayern ofwat?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus als je voor Bayern bent ben je automatisch een successupporter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |