Ok, geldige redenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Opgegroeid in Turijn. Delle Alpi was een paar km van mijn huisGoeie ouwe tijd.
Ik ook, geen buitenspel meerquote:
ik niet, ik steek mezelf liever in mijn been dan dat ik die droeftoeter nog 5 minuten zie spelenquote:
Jij kijkt natuurlijk liever naar voetballer pur sang Huntelaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
ik niet, ik steek mezelf liever in mijn been dan dat ik die droeftoeter nog 5 minuten zie spelen
Maar goed dat ze alletwee dezelfde huidskleur hebben dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De Huntelaar-Van Persie discussie begint net zo triest te worden als de Zwarte Pieten discussie.
Mijn pa gaf me het Juve virus dus niet echt een keuze gehad. Mee opgegroeid zeg maar. Vindt het wel een sympathieke club trouwensquote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, geldige reden. Maar je had niet voor Torino kunnen zijn?
nee ik kijk graag naar spitsen pur sang, niet graag naar arrogante pleuris hondenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:46 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk liever naar voetballer pur sang Huntelaar.
Maar Huntelaar loopt helemaal niet. Kan je ook geen buitenspel staan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik mis zijn buitenspel staan wel een beetje.
Spitsen pur sang als in geen enkel duel winnen één keer per wedstrijd een bijdrage leveren?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
nee ik kijk graag naar spitsen pur sang, niet graag naar arrogante pleuris honden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |