Ja voorspelbaar weer he?quote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef Baconbus het volgende:
En het gaat gewoon door in de COS. Is er iemand wakker, of?
Ik heb er een TR aan gespendeerd en zit op mijn handen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef Baconbus het volgende:
En het gaat gewoon door in de COS. Is er iemand wakker, of?
Dit zegt dan weer iets over jouw intelligentiequote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de blubber rollen en alles vreten wat er voor hun bek komt..![]()
Heel intelligent idd
quote:
Ohhja? Nou, dan is dat ook weer klaar...quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit zegt dan weer iets over jouw intelligentie
Dat dus. Het lokt alleen maar 5 zgn. grappige quotes op. Niemand trekt zich er iets van aan.quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen denken dat het één grote grap is.
En die zit vrolijk te vragen om meer linkjes in de COS naar één of andere UTO-clickfarm.quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef danaqui het volgende:
Maar even tussendoor he, PB lacht haar kut uit dr broek nu ivm deze hele discussie
quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En die zit vrolijk te vragen om meer linkjes in de COS naar één of andere UTO-clickfarm.
Sterke onderbouwing.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat een niveau,Mylene ging duidelijk te ver, mijn mening.
Wat zit jij nou weer te zwaaien naar Vonny, backup nodig? De Blauwe laten het weer afwetenquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
Ik zwaai nog even met m'n handen in m'n zakken naar Yv.
Nee hoor, Yv. kwam laatst speciaal naar mij zwaaien en nu zwaai ik even terug, meer niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te zwaaien naar Vonny, backup nodig? De Blauwe laten het weer afweten
Opflikkeren is eigenlijk heel erg mild als je het vergelijkt met al het ordinairs waar de Cos normaal mee gevuld wordt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat een niveau,Mylene ging duidelijk te ver, mijn mening.
Aha, okquote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, Yv. kwam laatst speciaal naar mij zwaaien en nu zwaai ik even terug, meer niet.
en waar heb ik deze eervolle uitnodiging aan te bedanken?quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, ok
Misschien wil stoere Isax even een nieuwe FB aanmaken straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |